четвер, 4 жовтня 2012 р.

Знущання над придорожніми будівлями та мешканцями.

Саме так мешканці вулиць Космонавтів, Миру, О. Кошового, 40 років Перемоги, а останнім часом вул. Зарічної та селища Воскресенське називають рух транспорту вагою в кілька десятків тон.
Мешканці селища вкрай занепокоєні за стан своїх будинків та здоров'я. Проблема починає набирати обертів. Будівлі починають тріскатися. Звернення до органів місцевого самоврядування та до підприємств, чий важкий транспорт рухається зазначеними вулицями, не дає ніяких результатів та все лишається без змін (скан-копії додані в кінці тексту). З одного боку органи місцевого самоврядування можуть прийняти рішення про встановлення знаків обмеження швидкості на даних відрізках, з іншого, правилами дорожнього руху не передбачено обмеження швидкості, що не буде зобов'язувати працівників ДАІ вести контроль швидкості, а водіїв дотримуватися даних обмежень. Така собі кругова порука. Листи, відписки, переадресації, банальне "відфутболювання", тобто недовершеність законодавчих норм дає змогу нікому нічого не робити.
З огляду на вищевикладене, можливими шляхами виходу можуть бути: встановлення "лежачих поліцейських"; зміна, або ремонт дорожнього покриття до стану рівного (без стиків та ям). При цьому, звернемо увагу, що встановлення "лежачих поліцейських" може як вирішити, так і ускладнити ситуацію. 
Таким чином, проблема мешканців вказаних вулиць потрапляє в площину тих питань, де потрібно, для обмеження швидкості, чиєсь вольове рішення; або фінансові затрати для ремонту дорожньої покриття, які нести ніхто не бажає.

Далі буде ....
  


Обмеження швидкості


6 коментарів:

  1. Всеволод Святославович8 жовтня 2012 р. о 18:09

    Как и следовало ожидать - замешана Дружба :). А почему не завод? Почему нету обращений в другие организации? Для ремонта дорог существуют соответствующие организации, в которые идут отчисления от всех владельцев автотранспорта. Все прозрачно просто, зачем изобретать велосипед? На каждый вид транспорта существует налог, или взнос (как правильно назвать - ищите в нормативной базе, мне - лень). Часть этих денег идет на ремонт и прокладку новых дорог. Организации, имеющие свой транспорт, делают соответственные отчисления. Для организаций не имеющих своего транспорта, предоставляют свои услуги другие автотранспортные организации, которые в стоимость перевозок включают свои расходы на соответственные отчисления.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Интересную позицию занимает г-н Всеволод... А что люди-то просят?
      На мой взгляд в обеих письмах речь идет о простом человеческом понимании мини-трагедий судеб жителей. И кому, как не руководителю частного предприятия нужно решать проблему скорости его же автомобилей. Ведь сбавь скорость и все... Проблема будет решена. Что же получается?
      Этот так называемый "президент" похоже плевать хотел на этих самых своих сограждан. Одно слово пана своим холуям, и те будут не не то что медленнее, а "ползком пробираться" по всей территории и не только Варвинского района.

      Видалити
  2. Соромно, звичайно, за таких і керівників підприємств і їх наймитів і їх речників. Соромно за представників влади і селищної і районної. Ніхто нічогісінько, очевидно, не те що не зробив з приводу вирішення прохання людей, а й не думав про нього. Кругова порука тут працює добре. На словах ми всі турбуємось і вирішуємо, а на ділі, на жаль, зовсім протилежне. Грош ціна таким в базарний день. Сміються з простого люду в кулуарах, сміються, піднімаючи чарки з горілкою, сміються повсякчас... А що ж населення? Чекають вони, що може хто змилується, та зверне, нарешті, увагу на їхні страждання, а не знають того, що всі оті листи і розмови шановному панству так остогидли, що вони вже й не реагують на них. Якби не могли, а то не хочуть... Шановні дописувачі! Ну не заважайте жити своїм керівникам. Їм і так тяжко. а тут ще ви зі своїми будинками та дорогами. НЕ ЧІПАЙТЕ ЇХ...

    ВідповістиВидалити
  3. Всеволод Святославович4 листопада 2012 р. о 14:13

    Я знаю еще один вариант. Тормознуть одного на фуре, второго, третьего и т.д. Каждому навалить тумаков по самую пятницу. В следующий раз будет думать как ехать в населенном пункте.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нет, господин Всеволод, не так! Не тормознуть одного, второго, третьего, а паленку (имеется ввиду кирпич) в лобовое стекло одному, второму, третьему - четвертый и остальные задумаются, потому что стоит это стекло сумму равную месячной зароботной плате этих негодяев (извините, по другому язык не поворачивается говорить об этих водителях). Ладно цистерны с газом - они чужие,не местные, но ведь эти то все свои...
      А мы удивляемся почему во время отечественной войны из украинцев было больше всех ПОЛИЦАЕВ!!!

      Видалити
  4. А можливо потрібно давати тумаки за бездіяльність відповідальним особам?
    Купа комісій дослідила це питання. Селищна рада приймала якісь рішення про знаки, які нічого не можуть регламентувати. А проблема лишається невирішеною. Можливо немає відповідальних осіб, які повинні вирішувати питання такого роду? Та ні, держава це система в якій хтось за щось відповідає, й ця відповідальність прописана купою документів. Просто в нас немає держави - це факт, й поняття держслужбовець це марево сивої кобили, бо той чорт, що зве себе держслужбовцем ходить на "роботу", щоб заробити пенсію, більше ні для чого. Й саме, оте, дрібненьке чортеня, й робить все що від нього залежить, щоб держави не було. Головне щоб пику не натовкли, але ж такого вже давно не було, так що все добре...

    ВідповістиВидалити