вівторок, 26 листопада 2013 р.

ЦИРК ПОЇХАВ, АЛЕ…

         Хочу в цій статі розказати всім жителям багатоповерхівок, як чиновники і дрібненькі клерки маніпулюючи  законами і всіма правдами і не правдами витягують гроші з мешканців  для свого існування.   
         Так, 24.10.2013р. я подав заяву до КП «ГОСПОДАР» під вхідним № 688. Причиною цього звернення було те, що обслуговування багатоповерхових  будинків  комунальним підприємством, встановлення тарифів на обслуговування наших будинків, підписання договорів на це обслуговування, є безпідставним та є нав’язуванням нам, власникам квартир. Детально  ці всі речі описані в тексті заяви, яку ви можете переглянути повністю.
Якщо висловити суть речей в двох словах, то перш за все потрібно сказати  що в січні 2003 року вступив в силу Цивільний кодекс України, де в статті 355  виписано, що власники квартир є співвласниками будинку як спільної для них всіх споруди, а також власниками комунікацій та обладнання, які знаходяться в будинку. Довгий час ця норма трактувалася по-різному, але  09 листопада 2011 року Конституційний суд України рішенням № 14-рп/2011 надав чітке трактування цій нормі.
       Базуючись на цій нормі закону стає зрозумілим, що ніякий представницький орган не може бути власником багатоквартирних будинків, а відповідно без згоди співвласників будинку приймати якісь тарифи. Співвласники будинку нікого в цьому не уповноважували.
      Щоб Ви зрозуміли всю безглуздість діяльності комунального підприємства в цьому напрямку прошу прочитати відповідь на моє звернення (дивіться копії). Я був доволі здивований, бо не мав досвіду спілкування з такими суб’єктами. Я запитую про одне, мені городять про зовсім інше, описуючи світле минуле країни якої вже немає. Як можна простому обивателю зрозуміти такі речі, тут можливо й професори медицини не розберуться?
     Так то воно й так, але ж особисті проблеми чиновників не можуть бути визначальними чинниками нашого з Вами життя. Є багато різких товаришів, які можуть сказати,  що там немає про що говорити, що та платня за тарифи є мізерна. Але не про розмір платні перш за все йде мова. Якщо ми візьмемо кожен окремий будинок, то він має свої індивідуальні особливості, відповідно повинні бути свої індивідуальні підходи (що доречі й закріплено законодавством). На сьогодні нам пропонують 4 послуги за певну плату. Але чому чотири, а що нам робити з підвалами, з несучими конструкціями будинку, з ганками під’їздів, з ливневою каналізацією? Хто буде обслуговувати ці всі речі? Хто зараз відповідає за якісь аварійні ділянки в певному будинку, які не входять до запропонованих КП «Господар» чотирьох послуг? Запитань як завжди більше ніж відповідей. Чиновники від підприємства та влади обрали зручні для них послуги, щоб менше робити та менше відповідати, а ви мешканці живіть як хочете. Цю ситуацію можна вкласти в таку просту систему, коли матьориє шуллєра  одурюють лохів. І все наче нормально, й ти бачиш як кулька рухається між наперстків, але в результаті ти в програші.                                                                                                                             
      Так, що мешканці багатоповерхівок думайте, що Ви підписуєте і куди  віддаєте свої зароблені гривні.

Петренко С.Й.





7 коментарів:

  1. От такі "долбо..би" яким більш нічого робити крім писати "пісьма", коли прорве водогін чи каналізацію в першу чергу дзвонять і біжать в КП з вереском "спасіть, поможіть" - Ви ж "НАС" ПОВИННІ обслуговувати на підставі того, що самі ми не можемо, бо в нас "руки з сраки". А те, що він "уйо.ок" не платить, "виправдовує" от такими "розумними пісьмами" з гучними словами Конституція і Закон.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я буду доводити мешканцям все, як згідно закону можна боротися з чинушами, які сидять в нас на шиї. Хочуть нічого не робити, а получати добрі зарплати. Мешканці біжать і звонять, тому що платять великі видумані тарифи і ви зобовязані виконувати роботу. Вас видно по культурі коментаря, невихованість, хамство, зразу розберіться в своїй конторі хто платить, а хто ні. Я плачу поки справно кожний місяць. В подальшому за обслуговування я більше платить не буду, а буду платить за фактично зроблену роботу. Я вам надіслав повідомлення від 12,11,2013р. під №742. де виклав всі аргументи. А в подальшому відноситись до людей толерантно і людей потрібно поважати, як каже пословиця не плюй в криницю бо може прийдеться води напиться.

      Видалити
    2. 1. Добрі зарплати?????????????????????
      2. Ви самі прийдіть і спробуйте за ті "великі видумані тарифи" зробити роботу, яку Ви вимагаєте. Дайте за що робить і все буде зроблено.

      Видалити
    3. Потрібно спитати своїх чиновників куди поділись гроші. Наш будинок з нового року по сьогоднішній день перечислив по старих цінах 3302,35 х 0,74 х 10 місяців =24437,4 гр., а що зроблено вкрито кусок криші і то за рахунок мешканця будинку, який купив рубероїд і заплатив за газ. Як говориться "а где деньги зин". Може хтось мені сказати, що один будинок содержить одного слюсара круглий рік із зарплатою 1800гр і ще остається 640 гр. на ремонт. А скільки в нас будинків???????????. Тим більше яку я вимагаю таку непосильну роботу, що зроблено на ті гроші, що ми платимо в вигляді тарифів?????

      Видалити
  2. Педро, а скільки ти мутиш коштів поза зарплатою? Може відкриєш таємницю? Питань немає, торби носити у всі установи району та області, щоб прикривали те місце звідки в тебе ростуть твої "золоті" ручки, це ти вмієш. Ти і Ваша молода команда існує лише тому, шо існує корумпована державна система, та замість людей в нас живе хохлобидло, яке не може, не хоче та не знає як себе захистити. Й кляне тебе лише на кухнях. А що ти будеш робити коли тебе прийдуть клянути в кантору?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шановний я звертався не до Вас, а до першого дописувача.

      Видалити