вівторок, 3 лютого 2015 р.

Про помічників.

      На сайті Верховної Ради зявилася інформація про помічників депутатів. Безперечно ми «свого» депутата могли бачити тільки на соціальних біг бордах. А що ж з помічниками?
На постійній основі в депутата Кодоли працює помічник Демченков Ярослав Сергійович.
Про свою позицію чи погляд на діяльність депутатів пан Ярослав ще раніше розповів журналістам наступне:

Ярослав Демченков написав заяву про складання повноважень депутата Чернігівської обласної ради.
Таке рішення Демченков ухвалив для того, щоб мати можливість брати участь у позачергових виборах до Київської міської ради.
Демченков збирається брати учать у виборах від команди ВО «Демократи», яку очолює гонщик Олексій Мочанов.
На сторінці у Фейсбук Ярослав Демченков прокоментував цю ситуацію наступним чином:
«Я проживаю та працюю у місті Києві та неодноразово говорив, що переконався на власному досвіді у тому, що депутат повинен мати прив’язку до округу (проживати та/або працювати). Під час роботи у обласній раді я присвятив багато часу роботі у Козелецькому районі та я пишаюся, що мені вдалося зробити багато для моїх виборців. Але це було важко, у тому числі через те, що я мешканець Києва. У обласній раді я перебував у опозиції та мої колеги – депутати з опозиції потребували моєї активної участі, лише тому я тривалий час залишався у команді Чернігівщини
Довідка:
Демченков Ярослав Сергійович
Народився - 18.06.1976
Партійність - обраний депутатом за виборчим списком Чернігівської обласної організації  Політичної партії «Фронт Змін».
Посада і місце роботи - м. Київ, куратор Національної громадської ініціативи «Хода за життя». http://pik.cn.ua/print/9373/
А як же ж пан помічник збирається тепер допомагати депутату на окрузі на якому він не живе і не працює???

На громадських засадах депутату Кодолі будуть допомагати:
Білоусенко Максим Валерійович – редактор ніжинської міської газети "Вісті", засновником якої є Ніжинська міськрада. Яку позицію може відстояти такий помічник, коли він є залежним від місцевої влади???
Вернигор Віра Петрівна – в інтернеті не знайшлося однозначної інформації про таку особу. Найбільше посилань за таким іменем відповідає мешканці Дніпропетровської області.

І тепер виникає питання, і що зможуть  допомогти ці помічники? І що з цього отримають виборці???

2 коментарі:

  1. Evgeny Grobovoy , а хіба ні? звичайно залежний). будь хто залежний від власника. ти не знав?

    ВідповістиВидалити
  2. Максим Білоусенко, тут журналістів немає.... :) Це ж аматорський сайт. Ви теж можете бути журналістом, напевно. Я колись написав статтю - її опублікували (значить і я журналіст)! Напишіть який Кодола гарний і хороший, її теж, можливо, опублікують. А ще краще - линіть бруду на місцевих!!! От заруба буде :) Люблю коли весело, майже як обідати :)

    ВідповістиВидалити