суботу, 25 липня 2015 р.

Про штрафні санкції докладніше. Частина 3.



 В попередніхдвох частинах цього допису було описано причини виникнення штрафних санкцій, та які наслідки ці причини викликали, в цій же ж частині я наголошу на відповідальності. Мені здається що переважна більшість мешканців Варви погодиться з такою думкою, що посадові особи повинні відповідати за свої дії чи бездіяльність. Так от, а більшість депутатів теперішньої  селищної ради так не вважає. Безперечно, якщо ви зараз когось з депутатів зустрінете та запитаєте, як ви вважаєте повинна бути відповідальність посадових осіб, звичайно кожен скаже, що повинна, але слова це одне, а дії це інше.

     Я вважаю, що практично всі депутати не хотіли ставити питання відповідальності посадових осіб в сесійній залі, не хотіли це питання обговорювати, не хотіли ініціювати притягнення тих посадових осіб до відповідальності. Чому я так вважаю, пояснити дуже просто. Якщо постало питання ненормальної роботи КП «Господар», появи безлічі питань, з приводу його діяльності, значить це питання серйозне. Окрім цього протягом 2012-2014 років, з бюджету до статутного фонду підприємства на різноманітні потреби було перераховано 1,5 млн. гривень, окрім того близько 0,5 млн кожного року виділялося з бюджету на рахунок КП «Господар» на благоустрій селища, тощо. З усього цього я роблю висновок, що питання діяльності КП «Господар» дуже важливе. Але жоден депутат не запропонував це важливе питання розглянути окремо, тобто на окремій позачерговій сесії. Я таку думку мав з самого початку, але пропонувати не було кому.
    Окрім того депутати 3 рази не особливо і хотіли слухати мене, як голову тимчасової комісії, та й четвертий раз також. І зовсім логічним було голосування за запропоноване рішення. І тут я хотів би наголосити для читачів, що кожен хто голосував проти, або утримався частково взяв відповідальність за дії та бездіяльність Саверської та Черняховича на себе. Я не слідкував хто саме то був, але вони знають свої прізвища. Якщо ви їх також хочете дізнатися, хоч в ряди годи потрапляйте на сесію, і ви побачите хто як голосує.
    Що стосується тандему лихо шва - черняхович, то тут особливо коментувати немає чого, мало того що вони одурювали мешканців, мало того що просирали прибуток підприємства та бюджетні кошти, так і ще поклали на плечі громади штраф в 270 тисяч гривень. Чи вони повинні понести відповідальність? Так, але за умови кругової поруки така відповідальність навіть в довгостроковій перспективі не проглядається, та ще й з таким депутатським корпусом, та такими державними органами.


25.07.2015
Депутат Варвинської селищної ради 
 Павленко Дмитро.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар