пʼятниця, 7 серпня 2015 р.

Децентралізація чи чиновницький шабаш?!



 15 липня 2015 року на цьому ресурсі за підсумками засідання Громадської ради мною було описано певні обставини процесу так званої децентралізації в районі. Також було озвучено основні запитання, які звучали та ставилися до голови РДА. На сьогоднішній день пройшов місяць після засідання громадської ради, де зокрема було рекомендовано РДА: Підтримати звернення жителів села Гнідинці щодо створення  територіальної громади та пропонувати райдержадміністрації включити її в перспективний план області.
На адресу голови Громадської ради надійшла відповідь на ці та інші рекомендації від 05.08.2015, де стосовно перспективного плану немає жодного слова.



 І з такого відношення до рекомендацій можна робити висновок один: голова РДА нехтуючи всіма обставинами, законами, здоровим глуздом, вимогою її ж рідної сільської громади вирішила всіма засобами та методами залишити в перспективному плані одну громаду в межах теперішнього району. Такий висновок випливає і з інших обставин цього процесу, про що піде мова нижче.
     Вивчаючи всі документи, що стосувалися засідань районної робочої групи з формування перспективного плану, та подальших дій РДА ми приходимо до такого висновку, що голова РДА зловживаючи посадовим положенням, маніпулюючи ситуацією та задіяними в процесі чиновницьким апаратом та сільськими головами зробила все можливе та неможливе, щоб в перспективному плані області на місці Варвинського району була лише одна громада.
    А тепер як це все відбувалося. 19 травня, після засідання асоціації місцевих рад району, де було прийнято рішення про формування 5 громад на території району, на засіданні районної робочої групи було таке рішення асоціації підтримано і вирішено: внести на розгляд робочої групи по формуванню територій спроможних громад Чернігівської області пропозицію сформувати на базі Варвинського району 5 об’єднаних територіальних громад: Варвинська, Світличненська, Гнідинцівська, Журавська, Озерянська.
Але це рішення районної робочої групи ніхто нікуди не відсилає, про що Доля Л.В. сама говорить в своєму листі від 20.07.2015 року.

 Також вже пізніше 27 травня на вимогу Чернігівської ОДА голова РДА надсилає відповідний лист, в якому як ви можете пересвідчитися жодним словом не згадується про рішення районної робочої групи. 

Про що можуть свідчити такі дії? Вони свідомі, чи ні? Але якщо несвідомі, тоді як можна займати посади? Подальші дії нам говорять, що ці дії були свідомі і вчинені з умислом. А далі було сумнозвісне засідання 11 червня, де до речі рішення від 19 травня ніхто не відміняв, а прийняте рішення про одну громаду зверху на попереднє.
    Окрім цих описаних обставин варто також згадати і про причини начебто перегляду рішення робочої групи про п’ять громад, що начебто в області не погодили таке початкове рішення. Так от такого документу з області не існує, ніхто нікому ні про що не заперечував, це байка, і на мій запит такого документу РДА не надала.
     Достеменно відтворити весь процес нам не вдасться, але вже з того що відомо можна робити остаточні висновки: одна громада любою ціною. Безперечно можна говорити, що громади об’єднуються лише за власною ініціативою і рішенням, але ж чому тоді так Любов Вікторівна вчепилася саме в такий перспективний план, а не в інакший. До речі вдалося почути з її слів для чого цей перспективний план потрібний. Виявляється, для отримання всіх можливих надходжень до місцевого бюджету, як умовою є не лише об’єднання. Але й об’єднання в межах перспективного плану, і це саме той гачок, за який чиновники збираються смикати громади і змушувати до того чи іншого прийнятого рішення. От такі обставини реформування громад на даному етапі, і з цього всього виникає питання, а чи потрібно це громадам, чи громади проводять та беруть участь в реформування чи чиновники, згідно наказу згори та керуючись своїми особистими інтересами вчиняють от такий собі бєспредєл.

06.08.2015
Павленко Дмитро.

Немає коментарів:

Дописати коментар