середу, 20 січня 2016 р.

Операція «Бюджет».

      Після одного з перших засідань виконавчого комітету Варвинської селищної ради, працівниками апарату ради було розіслано матеріали для підготовки до засідань виконкому. Серед матеріалів було направлено документ, який визначає основні засади розвитку селища – Середньострокова Програма соціально-економічного розвитку селища на 2016-2020 роки: «Варва-2020: співпраця влади і громади». Але ж яким було здивування, коли зазначена програма перетворилася в боротьбу влади та громади. Забігаючи наперед, зазначу одне – з такими депутатами селищної ради та членами виконкому є шанс у Варви вирватись з круговороту занепаду.
Єдиною перепоною на цьому шляху стане лише відсутність Вашої підтримки, шановні Варвинчани. Тому що від таких битв із «демоном влади» швидко приходить розчарування та знесилення, як моральне так і фізичне. Але про все по прядку.
     Намагаючись виконувати основні засади Конституції України, яка наділяє народ України владою, було ухвалено Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні». Зазначений закон визначає основні засади існування місцевої влади, так би мовити окреслює права, а головне обов’язки «слуг народу».
      Закінчувався 2015 рік і постало питання затвердження бюджету селища. Бюджет селища, відповідно до розписів Бюджетного  кодексу України, на перший погляд не складний документ. Статті доходів формує фіскальний орган – податкова, відповідно до перспективних планів надходження податків та їх розподілу між бюджетами різних рівнів. Видатки формуються по потребам – на садочки, дороги, освітлення, прибирання, утримання «слуг» та їх помічників, соціальний захист і т.д. Нема сенсу перераховувати всі статті, бо їх скільки придумав –стільки й маєш. Єдиною «спотикач кою» в бюджеті є коди бюджетної класифікації, але для них існують спеціалісти, які тягнуть на собі цей тягар. Таким чином, якщо закрити в таблиці стовпчики з кодами маємо звичайний кошторис - «дебет-кредит». Відповідно до положень законодавства, розробляє проект бюджету виконком та подає на затвердження відповідно ради. Селищним головою було внесено на розгляд виконкому проект бюджету селища на 2016 рік. І тут розпочалася битва. Виконком було сформовано із нових людей, які практично не стикались із «владною» діяльністю. Всім стало дуже цікаво, як живуть гроші в мерії – куди ходять, що роблять? Всі чекали побачити інформацію, що дозволить зрозуміти напрямки та обсяги використання коштів. Але мрії не здійснилися. Кришталевий замок розсипався під гнітом проекту рішення, яке складалося із десяти речень, а життя селища, його інфраструктури було зведено до двох чисел – розміру доходів та видатків бюджету. Всі сприйняли це, як знущання над членами виконкому, варвинчанами та світлими мріями про нове життя.  Почалася боротьба. Боротьба влади та народу. Довелося в прямому сенсі «вигризати» бюджет, додатки до нього, проекти програм по використанню коштів. Супротив був колосальним. Роздратованим людям кидали десятки другорядних рішень, як то про перейменування вулиць, присвоєння адрес, формування комісій. Вимотуючи нерви, знесилюючи. А потім, під зав’язку, знову поверталися до бюджету та програм розвитку.
        Але питання напрямів використання коштів – залишається нез’ясованим до кінця. Бюджет має три основні статті видатків – це садочки, селищна рада та програма благоустрою,  та одного «бюджетожера» - це КП «Господар».
        Головним напрямом роботи виконкому під час розгляду проекту бюджету, стало підвищення ефективності та прозорості використання бюджетних коштів. Саме велика кількість «темних коників» у проекті здивувала членів виконкому. Але отримати роз’яснень та підтверджень на такі статті видатків в більшості своєму не вдавалося. Тому виконком прийняв рішення, яким непідтверджені видатки було зменшено, вилучено або заблоковано до повного з’ясування всіх обставин. Члени виконкому не вважали правильним голосувати за видатки, за якими не стоять чіткі та прозорі правила та напрями використання коштів громади. Так, наприклад, було вилучено видатки на поповнення статутного капіталу КП «Господар» для придбання дозволу на видобуток надр. Невідомо чи враховано вартість зазначеного дозволу в тарифах на водопостачання. Таким чином могла виникнути ситуація, що за зазначений дозвіл буде сплачено двічі – один раз у складі тарифу мешканцями, а другий – з бюджету, коштом тих же мешканців. Було зменшено видатки на програму благоустрою, яка щороку виливається громаді в декілька мільйонів гривень. З запланованих на 2016 рік коштів у розмірі 1,5 млн. грн.. було переведено 400 тис. грн. на капітальний проект з модернізації водогону.  Дискусія виникла з того приводу, що повна вартість робіт на водогоні становить 1,7 млн. грн. в цінах 2013 року і виділених коштів не хватить, щоб провести тендер на зазначені роботи. Але бюджетний процес цікавий тим, що можна збільшувати або зменшувати видатки по статтям. Тому, якщо до середини літа вдасться відшукати ще 1,3 млн. грн. то можна буде розпочати реальну роботу, яка стане елементом розвитку та модернізації селища. А з програми благоустрою кошти було знято лише з одного мотиву – за роки існування програми на неї було витрачено не один мільйон гривень, а механізму їх обліку не має і досі. Тобто, не має жодних планів, прейскурантів, схем, процедур за якими можна було б визначити необхідний об’єм послуг, проконтролювати повноту їх надання. Саме до завершення процедури розроблення таких правил обсяг фінансування зменшено, а програму заблоковано. І коли на ваги поклали з одного боку безконтрольне прибирання ефемерного сміття, а з другого - реальний проект по модернізації водогону, то переміг водогін. Просто, прагматично та перспективно. Навіть, якщо реалізацію проекту запустити не вийде – будуть ціліші гроші.
Окремого розгляду заслуговує питання фінансування садочків.
     Як було з’ясовано депутатами селищної ради, підґрунтя проблем фінансування садочків було закладено ще в кінці 2014 року. Швидка та неочікувана зміна положень законодавства та замулені грошима очі керманичів селища призвели до втрат місцевого бюджету та неповного фінансування дошкільних навчальних закладів з районного бюджету. Варвинський район з адміністративним центром у Варві має два різні бюджети: один - районний, інший – селищний. Під ялинку нового 2015 року, Верховна рада змінила деякі положення Кюджетного кодексу, якими з селищного бюджету податок на доходи фізичних осіб(так званий ПДФО) було переведено до районного. Але, як компенсатор, фінансування садочків передали з місцевих бюджетів до районних. Якими мотиваторами користувались депутати – невідомо, може готували підґрунтя об’єднаних громад, може ще щось, але на перший погляд все чесно: забрали доходи – забрали видатки. Чесно, але до кінця. Бюрократія. Це ж не просто з тарілкою від одного вікна роздачі повернутись до іншого. Це майно, рахунки, матеріальна відповідальність, статути комунальних підприємств. Все це потрібно передати з одного балансу на інший. Процедуру передачі не розробили, а самовільно козакувати ніхто не ризикнув. Спеціально для ледачих(чи боязких) в Бюджетному кодексі передбачено норму, коли фінансування садочків продовжується із селищного бюджету за рахунок коштів, переданих з районного бюджету. Ця висока матерія називається – міжбюджетні трансферти. Це як батько дає матері гроші на солодку вату для дитини. Наче й по сімейному, але ложка дьогтю в цьому є, бо батько забрав у матері зарплатню до «сімейного карману». І дьоготь був би не такий гіркий, але забрав район у селища ПДФО на 7,278 млн. грн., а на садочки в 2015 році повернув тільки 3,2 млн. грн. Це при тому, що у 2014 році обсяг фінансування садочків склав 4,2 млн. грн. Положення Бюджетного кодексу визначали процедуру визначення розміру обсягів фінансування садочків складною формулою, яку затверджує відповідна районна рада. Але кодекс чітко визначає, що районний бюджет в 2015 році не може фінансувати садочки нижче рівня видатків 2014 року.  Розмір недофінансування склав 1,055 млн. грн. Але ж в дітей було тепло і вихователі отримали зарплату – звідки гроші? А ось тут ввімкнувся заможний бюджет селища, в якого грошей – не знамо куди подіть. І на популістських лозунгах спасіння дітей варвинчан, дофінансувало селище садочки власним коштом. За рахунок не профінансованих водогонів та доріг. І здавалося б важко відчути різницю між районним та селищним бюджетом, але вона є. Велика різниці. Саме за кошти селища ремонтують вулиці, освітлюють їх, реалізують капітальні проекти на благо мешканців селища. Район переймається іншими турботами. Дружба – дружбою, а тютюн у кожного свій. Таким чином розмір збитків селищного бюджету подвоївся. Фінансування садочків в 2015 році склало 4,5 млн. грн. Під ялинку нового 2016 року – новий подарунок від Верховної ради. Ледачим – можливість фінансувати садочки по такій же схемі, а селищному бюджету - дірку в розмірі 1,7 млн. грн. Розмір видатків визначається ще складнішою формулою на рівні не менше 2015 року, тому виділяє районний бюджет на утримання садочків тільки 3,5 млн. грн. при потребі в 5,2 млн. грн. Додатково пояснювати, чому 5,2 млн. не потрібно, бо всі Ви бачили платіжки за електрику та газ, ціни на продукти, зростання мінімальних зарплат та податків. Але виділені районом кошти, це вже ложка меду в загальній бочці дьогтю. Бо в селищному бюджеті коштів нема взагалі. Залишились єдині 400 тис. грн. капітального будівництва водогону, зрізані виконкомом з програми благоустрою. І не дуже радує око перехідний залишок з минулого року у розмірі 700 тис. грн., бо в 2015 році таких було аж 6 млн. Не спасуть вони садочки та не залатають діромеху. А який залишок перейде на 2017 рік? Чи живем одним днем? Сьогодні всі ситі, а завтра може й не ми керуватимемо? Такі думки були у розпорядника бюджетних коштів – селищного голови? То написана заява – вимога часу? Як казав герой легендарного фільму «Гараж»: «Вовремя предать- это не предать, это предвидеть». Вже складно в Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» відшукати положення, непорушене органом місцевого самоврядування чи його головною посадовою особою. В даному випадку це п. 15 ч. 4 ст. 42 зазначеного закону. Зазначене порушення з боку районної ради повинно було припинено законним способом, може і в судовому порядку, ще в березні 2015 року людиною, на яку покладено цей обов’язок законом. Селищний голова не має наміру боротися за свою громаду. Бо не хоче псувати стосунки із своїми колегами. Такий кодекс «слуг народу».
Перспективи роботи садочків позбавлені оптимізму. Відсутність коштів змусить скорочувати видатки – і шляхів небагато. Першими з кроків пропонується максимально зменшити витрати на опалення та освітлення шляхом перевірки правильності роботи системи опалення та встановлення економних ламп - не в ліхтарях на вулицях, а в садочках. Оптимізація деяких непрофільних посад. Якщо ці кроки не допоможуть, доведеться вживати радикальніших заходів – об’єднувати садочки.
Фінансування органу місцевого самоврядування. Так звані «бюджетники».
Досить вагома стаття витрат у розмірі 1 116 тис. грн. Із зазначеної суми платня із податками становить близько 800 тис. грн., що включає головну родзинку - премію в розмірі 160 тис. грн. Мені завжди здавалось, що премія це такий бонус, заохочення, стимул. Щоб працівник відчував турботу про себе, та не думав, що його вагомі здобутки залишилися поза увагою керівника. А що маємо із здобутками органу місцево самоврядування в селищі: грошей в бюджеті нема, обов’язки свої посадові особи не виконують, комунальне підприємство в комі. І це здобутки не одного дня – це системна та плідна праця протягом років. Чи можна назвати здобутками смітнички зі «шкарабанок», прибиті цвяхами до тополі? Чи зроблять іноземні «шкарабанки» Варву європейським містечком? Це і є той безцінний досвід, який отримують на конференціях «бюджетники»? На засіданні сесії депутатом Остапцем В.П. була висловлена пропозиція направити премії працівників селищної ради на дофінансування садочків. Але не підтримали деякі депутати-«бюджетники» цієї демократичної пропозиції і не вистачило декількох голосів, щоб пропозиція була врахована. Але питання залишилося: Чи можна платити премії одним «бюджетникам», коли іншим навіть не вистачає на заробітну плату? Чим вихователь садочка провинився, що йому не будуть платить заробітну плату, та що здобули працівники селищної ради, що заробили на премію? Запитайте кожен в свого депутата. Вимагайте роз’яснення позиції кожного обранця з поставлених питань. Не перетворюйте вибори на відбувачку. Поки ще є можливість народу мати владу. Хоч якусь.

Бюджетожер – КП «Господар».
Іншого визначення для підприємства придумати складно, тому що 80% «вільного» бюджету отримує саме КП «Господар». Виникло дуже багато питань з приводу видатків із бюджету на «бюджетожера». Чому надавачу послуг із вивезення твердих побутових відходів, виділяють окремо кошти на виготовлення контейнерів для сміття? Хіба вартість контейнерів не враховується в тарифах на послугу? Чому з бюджету виділяють кошти на закупівлю косарки до трактора, з метою передати її на баланс «бюджетожера»? Щоб потім отримувати послугу з косіння за гроші з того ж бюджету по ринковій ціні? Як малим дітям: і ложку дай, і тарілку дай, і каші насип та ще й слину витри. Не простіше оголосити конкурс на надання такої послуги? У Варві нема господарів з тракторами та косарками? Ніхто не хоче покосити за 290 чи за 500 грн/год? У розпорядника бюджетних коштів нема навіть плану виконання робіт. Не було розроблено схеми ділянок для покосу, не визначена їх площа, не визначено графіку проведення робіт. Коли косить? Раз на рік? Щодня? Чи по досягненню травою висоти в 20 см? Метра? Чи це косарка не для трави, а для «капусти»? Чому новий трактор, придбаний за бюджеті кошти, через 4 місяці став на ремонт? Виробничий брак чи руки із…? Що ще треба придбати? Частотний перетворювач для двигуна? А його вартість в тарифі врахована? Скільки коштів сплатили варвинчани двічі: раз податками, другий раз в тарифах? Лік іде на мільйони гривень. А що в результаті – мільйонні збитки «бюджетожера», знівечена техніка, старі мережі, позичені насоси та істерика комунальників під гаслом - «шеф, все пропало» дайте грошей. Скільки причепів «суспільного» сміття вивозить «бюджетожер» на рік, якщо на ці цілі виділяють 700 тис. грн.? Яка вартість однієї поїздки? А вона економічно обґрунтована?
А Ви знаєте відповіді на ці питання?

Член виконкому Варвинської селищної ради Юрій Бачиш

23 коментарі:

  1. Очень хорошая статья и главное актуальная на сегодняшний день, может у наших варвинчан на некоторые вещи откроются глаза, и дай Бог с помощью таких молодых, грамотных, амбициозных людей что-то поменяется. Удачи!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. На заводе был "цирк", клоуны сидели сзади, которым так и не дали слова, вообще не понятно за каким ..... их туда привезли, в их рабочее время. В.В Опять устроила театр одного актера советских времен. Зачем вся эта грязь вынеслась за пределы с/рады. Не можешь справиться с депутатами, не хватает ума и авторитета - сиди дома и коль ты "семи пядей во лбу" пиши мемуары.

    ВідповістиВидалити
  3. А не тягне це все на зловживання посадовими обов"язками? Типу-ти мені,а я тобі?

    ВідповістиВидалити
  4. У-у-ух, как знакома мне эта тема про "БЫДЛО". Не сложно представить своё состояние, но в некоторых ситуациях одному не справиться. И, важно, не перегнуть. Эмоциональный врыв опасен! Как правило быдло объединяется в стадо от 2-3 и более голов разной возрастной категории, от 15 и даже 13 лет от роду (подрастающее быдло - быдлёныши) до 30 (зрелое быдло). Часто можно встретить экземпляров кому даже за 50 (стареющее быдло). И часто под изрядной дозой дешёвого бухла (это, как правило, зрелое и стареющее быдло) с обязательным применением матерного сленга. Некоторым удаётся встать на путь правильный, кому раньше, кому позже (и это хорошо. Хотя бы так...), но многие остаются быдлом по жизни. В принципе, быдлячеству тоже все возрасты покорны.
    По истине и справедливости, за такие деяния, и вообще за быдлячество, нужно руки ломать, бить, делать быдлу больно... дабы знало и помнило! К сожалению, быдло у нас было есть и будет. Одно быдло стареет, другое взрослеет. В борьбе с быдлом нужна жёсткость с применением физической силы, не иначе. Создавались бы этакие команды из 3-4 хорошо подготовленных ребят по "зачистке" районов в позднее время, быдла бы ох как поубавилось. Неплохо также солидные штрафы, но чаще хочется отдушины за сделанное их руками, мыслями и поступками.
    А что касается родителей, так бывает и в порядочной семье вырастает упырь, и с точностью наоборот... Родителю нужно объяснять ребёнку ещё с детства, что хорошо, что плохо, как нужно делать, а как делать нельзя и почему. Что такое справедливость и многое другое, чтобы ребёнок впитывал хорошее, доброе, а не предоставлять его воспитание улице... да и школе, в частности, где преподаватели стараются вложить знания, но тамошняя атмосфера... ведь "С кем поведёшься от того и наберёшься", или "Что посеешь, то и пожнёшь". Всё как дважды два, было бы только желание уделять своему чаду время, чтобы в определённый час оно не пополнило РЯДЫ БЫДЛА.

    ВідповістиВидалити
  5. Прилуцька голова уже отримує премії

    Прилучани знову поставили Fасеbооk на вуха. Нещодавно на сторінці Віктора Карпенка в соцмережі з’явилася публікація, у якій він дивується, як оперативно Прилуцький міський голова Ольга Попенко призначає премії собі, своєму заступнику і секретарю.

    - Усього місяць роботи на посаді мера, а вже щомісячну премію з 01.12.2015 року давай... Мабуть, за те, що добре та своєчасно розчищені дороги, немає ям та за інші заслуги, про які ніхто не знає, - написав у Fасеbооk Віктор Карпенко.

    «Гострий» допис викликав чималий резонанс у мережі. Публікацію одразу почали коментувати Інтернет-користувачі. Адже питання доходів чиновників дуже хвилює пересічних громадян.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А ви уявляєте собі чесного (у якого б не закрадалась думка про хабар та відкати) очільника такого міста як Прилуки, вважаю, що то є не проста робота, який би ефективно працював за 2500 на місяць? Палка о двох концах. А стосовно Карпенка, того що Віктор Костянтинович, то чия б корови мичала, а його б хай би вже й помовчала. Теж мені правдошукач, і "Білкозин" ми общіпували, і кошти міського бюджету на смак пробували, як пахнуть партійні гроші знаємо, да і людським не брезгуємо...

      Видалити
  6. І наша "владичиця" щоб не відстать. Мемуари вона писати не буде, бо все, що написала, то списане, одним словом плагіат. Хоча перед заводчанами розповідала про свій "високий" інтелект, а поскільки я її добре знаю, то там таке не водиться.

    ВідповістиВидалити
  7. А що було на заводі?

    ВідповістиВидалити
  8. Депутатам так тримати! Нарешті хоч хтось почав думати про рідне містечко та земляків, а не тішити розповідями про те, які ми (я)хороші. А поїздка пані на "завод" це агонія.

    ВідповістиВидалити
  9. Із нашої Головихи багато людей роблять царицю. Аргументи: поставила по Варві помийниці, організувала вивіз сміття. Громада радіє!!!! А скільки ж грошиків вона хопає собі!!!!! ??????? Цариця у грошах жирує, а наївні люди радіють, що Лихошва помийниці облаштувала!!!! Круто!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Чи любиш ти Царицю-лиходійку,
    Що гроші у громади відбира?
    Чи любиш ти Злодюжку ФарбоБілку,
    Що патріотів наших брудом облива?
    Чи любиш ти Химеру-поліглота,
    Що словоблудом очі засипа?
    Чи радий Ти помийницям , щасливий,
    Покірний житель, неспесивий!
    Чому ти, склавши лапки, кістку Панську ждеш:
    По ямах ходиш, їздиш, іржаву воду п’єш.
    Іржа твій шлунок доїдає,
    А ФарбоБілка грошики хапає.
    Ти ждеш, що знову вибори прийдуть,
    Асфальт у ямки покладуть?!
    Зима прийшла-купаєшся в снігах,
    Але плазуєш у Панночки в ногах…
    Прокинься, житель , не мовчи,
    Хапугу ФарбоБілку проучи !
    (Надія Варвинчанка)

    ВідповістиВидалити
  11. я все розумію, тільки ніяк не второпаю, люди добрі: а до чого тут "клоуни" в другому ряду?) Вам так схопило за серце що вони приїхали? Мені здається, що у нас і так багато проблем, щоб слідкувати і обсмоктувати такі дрібниці. Таке відчуття, що ви тільки попоралися, занятися нічим, нічого не тямите, аби обісрати. Аж смішно, звертайте увагу на більш важливі речі нашого селища.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені здавалось – в історію Цариця увійшла:
      Камінчики, годинник варвинчанам за мільйони принесла!
      Але з’вились патріоти, міфи розвінчались,
      Доходи і розходи у Цариці ФарБобілки чомусь не склались.
      Бюджетні гроші хопать не дадуть,
      Наставлять Лиходійку на правильну путь.
      (Надія Варвинчанка)

      Видалити
    2. А в них що немае більше проблем, крім того що супруводжувать свою царицу

      Видалити
    3. ты не боишся что эти ,,клоуны в другом ряду,, за такие слова могут бороду выщепать?хотя думаю от этого уже не куда не детса!

      Видалити
  12. У остапців вирішили у Варві з двох дитячих садочків зробити один.
    Це дуже мудре рішення!
    Виходить не тільки область пропонує такі високоінтелектуальні ідеї, а й свої, доморощені видатні діячі.

    Цікаво, які установи, організації та об’єкти на черзі?..

    ВідповістиВидалити
  13. Хтось так читає неуважно, Остапець навпаки показує вам до чого може це привести.

    ВідповістиВидалити
  14. Остапець така сама людина, як і всі. Можна при слуховуватися до його думки ,а можна і ні.Але в його діях е також раціональні зерна від ,яких не потрібно відмахуватися, як від мух. Думкою і діями Володимир Павлович мріе зробити Варву европейсьм містечком, але на відміну від селещного голови згідно законодавства та за підтримки депутатів.Давайте будемо толерантними і рахуватися з думкою кожного.

    ВідповістиВидалити
  15. Чим закінчиться справа ветеринарів, яких підозрюють у хабарництві?

    Як повідомляли ЗМІ, на початку липня минулого року правоохоронці затримали начальника управління ветеринарної медицини Віктора Кульбако та його заступника Віктора Кірієнка. Тоді під час обшуку у кабінетах посадовців були знайдені гроші.

    Розслідуванням встановлено, що Кульбако через Кірієнка із своїх підлеглих, керівників районних управлінь, збирав «данину». Це не багато і не мало, а 2,5 тисячі гривень щомісяця. Про це йдеться у повідомленні обласної прокуратури. Платили начебто за те, аби їх зайвий раз не чіпали.

    До слова, правоохоронці наразі з’ясовують з яких джерел такі «благодійні внески» мали самі райони. Одна з версій — теж побори, але вже з місцевих підприємців.

    Однак, навіть маючи такий послужний список, посадовці вийшли на волю. 10 липня Новозаводський суд Чернігова вибрав запобіжний захід у вигляді застави в сумі 250 тисяч та 150 тисяч гривень відповідно, які підозрювані 12 липня вже внесли на спеціальний рахунок.

    Тож навіть цей факт доводить, що посадовці далеко не з бідних. Зокрема, подейкують, що Кульбако «чесним» шляхом заробив собі на чотири елітні автівки.

    А ще кажуть, що так «заробляв» у своїй родині не лише він. Дружина пана Віктора має не менш хлібне робоче місце — начальник ветлабораторії на центральному ринку Чернігова, де щодня вирішує долю чийогось хоч і маленького, але бізнесу.

    Та ця інформація поки залишається на рівні шептання на ринку. Адже, по правді кажучи, інколи такий розклад, хоч і незаконний, але вигідний усім.

    Та найцікавіше у цій історії те, що вже через кілька місяців після резонансного розкриття корупційної схеми ширилися чутки, що справу можуть закрити. Нібито через відсутність прямих доказів.

    Принаймні такий висновок приходив сам собою після інтерв’ю Віктора Кульбако щотижневику «Весть» №37 (661).
    Тоді журналісти резюмували так: «Розмовляли довго. Видно було: людина не впала духом, налаштована».
    Хоча на той час обласна прокуратура не повідомляла про закриття справи.

    То ж що маємо? З часу затримання пройшло більше як півроку — результату нема.

    І версій щодо такого розвитку подій чимало. Зокрема, неофіційно зазначають, що захист корупціонера продумав вигідну і майже безпрограшну версію виправдати власного клієнта. Виявляється, гроші і справді були «благодійністю» на потреби воїнів АТО. От тільки залишилося знайти тих бійців.

    Андрій КОРЖЕНКО

    http://siver.com.ua

    ВідповістиВидалити
  16. Ох люди, люди))) Вот когда один из садов закроют, закроют библиотеку и дк, укрупнят школу, обанкротят КП "Господар", вот тогда на смену старым, ужасным учреждениям и казнокрадским предприятиям придут новые, молодые и активные, которые скажут что сады и школы нужно было закрыть, ведь громада не может их содержать, а новые тарифы на комунальные услуги (которые в два раза выше прежних), теперь европейские, соответствуют качеству и экономически обоснованные, потому, что предоставляются предприятиями этих же молодых и активных писателей. И поверьте, как только лакомый кусок под названием сфера комунальных услуг в Варве перейдет в руки активистов-писателей-новаторов с этого сайта, то несмотря на любые негодования народа о высоких ценах, все станет законно и экономически обосновано. Ждать осталось не много, только когда деребан закончится и вы получите новые платежки, не забудьте спросить об этом у автора.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Душевно, але безпідставно. Садочок закрити не вийде ,як би Ви про те не мріяли. Поки народжують варвинчани дітей - садочки будуть працювати. Кількість дітей така, що є думки про розширення та збільшення кількості груп. Бібліотека, БК та школа підпорядковані районній раді, фінансуються з районного бюджету та до Варви мають відшення хіба що тільки розташуванням. А обанкротить банкрота не вийде, бо він і так банкрот. І тримається підприємство тільки на "касі". А от коли почнеться "касовий розрив", тоді приховати сумну долю не буде змоги. Комунальна сфера - це такий же кусок як всі інші, добре там де нас нема. І кусок роботи там дійсно колосальний, і надаватиме послуги "Господа" і ще мінімум до 2018 року, поки має ліцензію, а тому всі сили треба спрямувати на його порятунок, поки ще не пізно. Тому коли Ви отримаєте платіжки по нових тарифах, які розробляє такий "неприватний" та майже рідний "Господар" не забудьте запитати: як же так, влили в підприємство мільйони бюджетних коштів, а тарифи ростуть, насоси не качають, очисні не працюють, що ж це робиться? Як же так? І на даний момент, сиджу я самотньо на засіданнях суду по скасуванню рішень по встановленню тарифів, які економічно не обгрунтовані, не містять підгрунтя реальних розрахунків, показників. Де ж Ви, Анонім? Приходьте, послухаємо разом, поспілкуємося, може якась спільна позиція знайдеться. "Ох люди, люди)))..."
      Автор статті.

      Видалити
  17. А по ночам, эти активисты, будут одевать шкуру тигра, и пугать прохожих. Потом прелетит комета,и начнетсья наводнение. Но осветиться звезда, и придет мессия и обуздает всех этих активистов. Посадит в глубокую пищеру за семью печатями. И увидят жители Варвы кто их спас, почнуться гуляния на целый год. АПОКАЛИПСИС ВАРВЫ.
    Кабалык С.В.

    ВідповістиВидалити