пʼятницю, 15 липня 2016 р.

Громадські слухання про об’єднання в громаду.

       Сьогодні, 15 липня 2016 року о 10 годині у Варві відбулися так звані громадські слухання стосовно об’єднаних громад. Як сказала Валентина Василівна – все за методичкою. Особисто я був вражений тим, що за звичай на таких зібраннях буває до 20 чоловік, а цього разу трохи більше 50-ти. Але коли почав аналізувати хто ж присутній то виявилося: апарат селищної ради, працівники дитсадків, КП «Господар», чиновники РДА та її структурних підрозділів; тобто зібралися чиновники та їх підлеглі проводити «громадські слухання».
Безперечно, чиновники та працівники їм підконтрольні теж громадяни, але вони залежні, і їм безперечно дали чіткі вказівки як себе поводити, і як піднімати руку. І голосування це показало. Хоча, хто нам лікар??? Громади як такої в нас немає, так що, мабуть, це все логічно. Тільки от куди подітися тому хто розуміє що діється в цьому шапіто??? Але кого це хвилює. Страна савєтов процвітає. «Од молдованина до фінна на всіх язиках все мовчить, бо благоденствує!».
     Так що, шановне панство, «громадські» чиновницькі слухання у Варві постановили об’єднуватись районом в одну громаду, алілуя! А те, що немає законодавства; те що районний бюджет вже зараз дефіцитний, і нічого  нового не відбудеться, а ті залишки грошей по селах, і в Варві в тому числі, на які хоч щось навіть косметичне проводиться, завтра буде витрачатися на затуляння бюджетних дірок; те що додасться ще муніципальна рятувальна служба та поліція; те що невідомо що буде з повноваженнями і як їх здійснювати, то це все до одного місця. Варвинчан, в основній масі, це не хвилює, бо якби хвилювало, то можливо все відбувалося інакше, а так все благоденствує.
     І от за рахунок благоденствующих лохів, одні отримають кредит від МВФ, а інша впише себе в історію, як та що об’єднала, і не суть питання для чого, а суть питання для галочки, для напису на стіні, типу: «Тут була Валя»!
15 липня 2016 року


Павленко Дмитро.

2 коментарі:

  1. В Парафіївку їздили? І що? Як там громада? Те саме буде й тут! І саме головне, що те все робиться нашими руками!

    ВідповістиВидалити
  2. На відміну від наших, такі листи пишуть наші сусіди з Бахмача!

    Голові Комітету з питань охорони здоров’я
    Верховної Ради України Богомолець О.В.,
    Народному депутату України Ляшку О.В.

    Шановні Ольго Вадимівно та Олеже Валерійовичу!

    На превеликий жаль, ми не цінуємо те, що мали. Розвалюємо старе, а побудувати щось нове – зась. Тому й кульгають реформи, зокрема, медична.


    Перший нарком охорони здоров’я СРСР Микола Семашко створив унікальну систему надання медичної допомоги населенню у великій за територією державі з різним рівнем соціального розвитку. Ця система медичної допомоги передбачала, що держава повністю візьме на себе піклування про здоров’я громадян. Слід зауважити, що система охорони здоров’я СРСР отримала позитивну оцінку експертів провідних країн світу. Великобританія взяла від неї базову основу – бюджетне фінансування та модифікувала її в модель, яка ввійшла у світову історію, як система Беверіджа. Її запозичили Італія, Греція, Іспанія та інші країни. Таким чином, треба не відходити від системи Семашка, а удосконалювати її, ні в якому разі руйнувати систему Семашка, попри її радянське походження, не слід!


    Міжнародні експерти під час конференції, яка відбулась у Відні 2001 року, дійшли висновку: якщо на забезпечення діяльності системи охорони здоров’я витрачається менше ніж 8,9% валового внутрішнього продукту (ВВП), то «така медицина стає небезпечною для населення».


    За нормативами Всесвітньої організації охорони здоров’я, при фінансуванні менше 5% від ВВП можна говорити про повну відсутність медицини в державі.


    В Україні за роки незалежності бюджет на охорону здоров’я становив 3,0-3,3% від ВВП. Тобто був і є утричі менший, ніж критичний рівень асигнування на потреби медичної галузі, встановлений міжнародними експертами.


    Тож наша трагедія в тому, що держава не хоче фінансувати медицину!

    ВідповістиВидалити