вівторок, 11 квітня 2017 р.

Про обслуговування, ремонт та заміну газових лічильників.

    Проблеми з газовими лічильниками в помешканнях варвинчан останні кілька років є доволі актуальними та гострими. Адже будь який негаразд з лічильником тягнув подальшу купівлю нового. І от на нашу адресу один з мешканців Варви надіслав своє спілкування з Центром обслуговування клієнтів, яке відбувалося через його особистий кабінет на сайті ПАТ «Чернігівгаз».

      Мешканець Варви задав таке запитання:
«Прошу надати відповідь на наступне питання:
У мене вийшов з ладу газовий лічильник, про що надана довідка про його непридатність. За чий рахунок повинен проводиться ремонт лічильника і його установка. Мені повідомили в газовому хозяйстві смт. Варва, що я повинен ремонтувати лічильник своїм коштом.»
      На що Центр обслуговування  клієнтів надав таку відповідь:
      Добрий день, шановний клієнт!
      Відповідно до Кодексу газорозподільних систем (далі Кодекс ГРМ), який затверджений постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2494, у разі якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, визнаний відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності непридатним до подальшої експлуатації, рішення про доцільність його ремонту приймає ПАТ «Чернігівгаз» (далі Оператор ГРМ), ураховуючи технічні та економічні чинники.
      У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про доцільність ремонту Оператор ГРМ зобов'язаний встановити відремонтований лічильник газу побутового споживача замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття.
     У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про недоцільність проведення ремонту лічильника газу, Оператор ГРМ зобов'язаний протягом п'ятнадцяти робочих днів після результатів проведення періодичної повірки (але не пізніше двомісячного строку після зняття лічильника газу на періодичну повірку) безкоштовно встановити власний розрахунковий лічильник газу (типорозміром не більше лічильника газу побутового споживача) для подальших комерційних розрахунків і в цей самий строк повернути побутовому споживачу його лічильник газу та письмово повідомити споживача про результати проведення періодичної повірки і прийняте рішення щодо недоцільності ремонту лічильника газу.
   З повагою
   Центр обслуговування клієнтів.»

    Так що шановні читачі обережно поводьте себе в таких випадках, не поспішайте нічого купувати, і вимагайте від газових служб дотримання вимог нормативних документів.

Немає коментарів:

Дописати коментар