субота, 21 квітня 2018 р.

Про мости, дороги та фури, що летять у вирій.


 Продовжуючи аналізувати діяльність теперішньої селищної влади не перестаєш дивуватися місцями пустим та беззмістовним діям та рішенням. Так трапилося і минулої шостої сесії, що відбулася 29 березня 2018 року. Поряд з багатьма чудєсними рішеннями тієї сесії, окремої уваги як на мою думку, потребує рішення «Про обмеження руху транспорту через р. Рудка в смт Варва».

       Дивлячись на саме рішення ми можемо побачити, що ним доручається звернутися селищному голові до певних адресатів. Відразу виникає питання: щоб звернутися селищному голові будь куди потрібне рішення сесії??? Вона не хотіла звертатися, а селищна рада її змусила??? Чи це просто  черговий акт   окозамилювання, створення у плєбса враження бурхливої роботи? Як на мене, то останній варіант з перерахованих, адже це рішення може тільки відвести увагу і не вирішує ніяких питань і проблем.



       В рішенні зазначено, що хтось хто ініціював затвердження цього рішення хоче розробити якусь нову схему руху та встановити знаки обмеження, тимчасові, ага безперечно тимчасові. Давайте пофантазуємо. В напрямку Леляків чи Федоренкового хутора, чи в кінці кінців Підгори від центральної частини Варви, є лише одна дорога по вулиці Пилипенка, яка в тому числі проходить через Підгорянський міст, який за твердженням лихоголови і є надзвичайно аварійним. За твердженням місцевих чиновників гранична маса, яку даний міст може витримувати безаварійно є 13 тон. Так хтось зауважить, що є якісь висновки. Зустрічне запитання: а хто їх замовив, і яким чином здійснювалося випробовування, хто про це знає? Але в такому випадку виникає питання: чому важковаговики, які мають близько 60 тон вільно проїжджають і міст продовжує стояти? І стояти на тому ж місці. Я нагадаю, що міст вже валиться починаючи умовно з січня 2016 року. Зараз квітень 2018. Безперечно руйнуванню може піддатися будь яка споруда, але в цьому питанні основне те, яким чином ця споруда експлуатується, і на яку експлуатацію ця споруда розрахована. Будівельних чи будь яких інших технічних документів на цей міст немає, тобто інформації про проектну вантажопіднімальність немає, і так далі. Особисто мені мотиви в просуванні теми будівництва чи капремонту мосту незрозумілі. Хоронити міст в той час як він ще нормально функціонує що найменше дикість, а вже потім все інше. Тож що відбувається?



   На мою думку селищний голова та інші зацікавлені особи хочуть зруйнувати міст своїми недолугими діями з його експлуатації, а поки він остаточно не зруйнувався чиновники хочуть переконати громаду в тому, що міст аварійний і його треба щонайменше капітально ремонтувати. Можливо вже є якась схема папіліть бабло, і тому так цю тему розкручують. Я нагадаю варвинчанам, що в 2016 році це питання розглядалося ледве не на кожній сесії, але його знімали з розгляду, не виділяли гроші на знаки та панно і так далі. І от нарешті схема починає впроваджуватись. Для того щоб краще проілюструвати руйнування мосту, його свідомо руйнують. Наприклад, як ми можемо бачити на світлинах. Ливневі води, прямо з Холодниці, з полів, біжать не по узбіччю, а прямо по дорозі і потрапляють на міст, постійно розмиваючи його конструкції. І так кожного весняного повеневого періоду і в кожну велику літню зливу. Лихоголова вже 7,5 років при владі, зараз в неї в розпорядженні цілий заступник та 20 чоловік благоустрою, що не можна відвести ливневі води??? Чи це робиться зумисно? Те ж саме стосується ерозії залізобетонних елементів конструкції мосту з-під низу. Влітку 2017 року річка Варва (а саме так вона називається на картографічних документах, в тому числі і в Генеральному плані смт Варва, але для чого це знати депутатам) в районі мосту практично пересохла, і можна було вільно здійснити косметичний ремонт залізобетонних конструкцій і убезпечити їх від дії ерозії. Але чи це потрібно селищному голові???



    Це, що стосується обставин стану та експлуатації самого мосту, а що стосується запланованих заходів по обмеженню руху або його пере направленню, варто зазначити наступне. Дорога про яку йде мова, Прилуки-Варва-Срібне-Обухове, точніше її частина, єдина дорога яка сполучає наприклад Леляки та Варву. Це єдина дорога по якій рухаються важковагові автомобілі, в народі фури. І я наголошу мова йде саме про вулицю Пилипенка, не Коцюбинського, по якій фури не їздять, чи може хтось цього не помітив. Я так розумію на те є свої причини. Припустимо все, що важче 13 тон поїде не цією дорогою, тоді якою? Давайте прокладемо новий маршрут наприклад для молоковозу, який рухається щодня з Федоренкового хутора в напрямку чи Прилук чи Пирятину.

Маршрут перший: молоковоз виїжджає з ферми на хуторі повертає ліворуч та їде через Дігтярі, Іванківці, Охіньки і так далі чи по сумській трасі чи манівцями до Прилуки чи до Пирятину.

Маршрут другий: якщо молоковозу потрібно рухатись до Пирятину, то він знову ж їде до Дігтярів, там рухається до Горобіївки, Савенець, Хукалівки, Брагинець, а потім манівцями до Лохвиці, а вже потім і до Пирятину не далеко.

Маршрут третій: молоковоз виїжджає з хутора піднімається в повітря і летить у вирій, і йому вже все одно які там дороги, який там міст, він летить куди захоче.

Якщо хтось може запропонувати інші альтернативні маршрути, я б хотів би на них подивитись, було б потішно.



     А тепер якщо серйозно, то молоковоз, незважаючи на прийняті дебільні рішення і подальші дії, кожного дня буде їздити по тій же ж дорозі по якій і їздить. І так буде завжди, просто після того як це дебільне рішення буде зреалізоване у поліції з’явиться привід щодня і постійно трусити як молоковоз так і інші автомобілі і ніякими іншими маршрутами ніхто їхати не буде, бо тоді вартість молока буде золотою, так само вартість будь чого, що буде возитись по зазначеним альтернативним маршрутам. Чи може є така задумка «доїти» перевізників? Це підтверджує і той факт, що незважаючи на зруйновану проїжджу частину вулиці Пилипенка та Лютневого повстання, ними все одно продовжують їздити важковагові автомобілі. Про що вже неодноразово ми могли спостерігати в мережі.
      І от підсумовуючи все зазначене вище хотілося б запитати у депутатів, за що ви проголосували, якої мети ви досягли? Допомогли поліції в її потенційних заробітках; відремонтували чи організували ремонт мосту; чи організували ремонт зруйнованих, до речі зусиллями КП «Господаря» доріг? Чи що ви досягли?



     Але при цьому досягла лихоголова. Вона винісши дебільний проект рішення вам на розгляд, замилила очі своїм виборцям і не тільки. Вона ж не сиділа склавши руки, ось вам рішення, ось вам звернення, і так далі. Якщо в неї є домовленість з поліцією, то виконала для них або замовлення, або принесла їм гарний подарунок. Заклала підвалини перенесення не тільки вагового комплексу Дружби-Нової з хутору, а можливо і тваринницького також? Але при цьому коли все це вилізе на поверхню, коли всі зрозуміють, що цим рішенням нічого заявленого не досягнуто, і коли нічим буде дурити голови біднимпростимлюдям, тоді прозвучить крилата фраза, а то не я то депутати, то все вони…
    Якщо хтось ще й досі сподівається на вирішення якихось проблем та питань в громаді за такого керівництва та такого підходу до вирішення питань, що ж я в черговий раз скажу вам керівництва немає, і нічого не зміниться, отак і будуть прийматися отакі дебільні рішення, і ця історія тому яскравий доказ.

09.04.2018
Павленко Дмитро

4 коментарі:

  1. Питання до речі щодо висновку щодо аварійності. Де цю інформацію можна знайти?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У відкритому доступі немає, зробіть інформаційний запит, і буде у вас така інфа, а потім і з нами поділитися.

      Видалити
  2. Питання в тому, чому замість негайних ремонтних робіт кидатися обмежувати рух? Чи хочеться довгобуду як у Журавці?

    ВідповістиВидалити
  3. Фури у вирій не полетять - правильно. Хай їздять, але їздять, а не літають зі швидкістю 60-80 км/год!!! 30-40 км/год і значного руйнування дороги та людських осель не буде. хіба так важко встановити знак обмеження швидкості без кіпішу??

    ВідповістиВидалити