пʼятницю, 18 травня 2018 р.

Про засідання комісій 8-ої сесії селищної ради.


 О 16 годині 14 травня 2018 року відбулося засідання бюджетної комісії селищної ради. На цьому засіданні були присутні члени комісії з законності, але я так і не зрозумів чи був у них кворум чи ні, тому загалом і не можу назвати це засідання спільним. Та й голосування за розглядом питань порядку денного проводилось кожною комісією окремо. Зрештою цей момент та й підготовчі етапи засідання комісій, тобто відсутність порядку денного проектів рішень на сайті, отримання депутатами проектів рішень за пів години чи за годину до засідання комісій окремий раз дозволяє стверджувати, що організація проведення сесій бажає бути кращим з одного боку, а з іншого боку депутати продовжують бути як сліпі кошенята, і не розуміють що пропонується до голосування і як голосувати за те чи інше питання.

   На цьому засіданні комісій було розглянуто близько половини питань порядку денного в тому числі і звіт про виконання бюджету за 1-ий квартал 2018 року і рішення про зміну до бюджету. Так як по суті ніхто з депутатів перед засіданням не був ознайомлений з проектами рішень, то і особливо не було ні обговорень ні дискусій по більшості питань. Деякі питання виникли стосовно рішення про зміни до бюджету. Насамперед це стосується виділення коштів на ремонт системи опалення в ДНЗ, де кошти виділяються в нікуди, без кошторисів і з заплющеними очима. Таке враження, що існує певний чи особистий інтерес зацікавлених осіб чи якась лобіююча сторона, яка змушує депутатів та керівництво селищної ради на чолі з головою позитивно вирішувати це питання не дивлячись ні на зауваження ні на здоровий глузд. До речі з виділенням чергових 300 тис грн. на потреби ремонту системи опалення в ДНЗ разом з попередніми коштами на ці потреби селищна рада виділить кошти на ці потреби в сумі більше ніж 1,5 млн грн.. І при цьому головні діючі особи ОТГ не втомлюються повторювати про відсутність коштів в бюджеті. На фоні цього примарною виглядає майбутня реконструкція водогону на Зарічку, яку так довго обіцяє горе голова. Кошти в сумі 250 тис грн., що були призначені на видатки з реконструкції водогонів, були перерозподілені на виготовлення проектно-кошторисних документацій на різноманітні об’єкти селища, в тому числі на реконструкцію вуличного освітлення, про що я писав в одному з попередніх дописів. Решта змін до бюджету стосувалось в основному перерозподілу коштів то між різними установами ОТГ, то в зв’язку з передачею майна з власності районної ради до ОТГ.
    Серед загальної кількості питань, які розглядалися на цьому засіданні, пакетом можна виділити питання з передачею майна. На скільки я зрозумів з почутого вже здійснили передачу Леляківської ЗОШ та ДЮСШ (питання затвердження Акту приймання-передачі) де депутатам пропонують затвердити Акт. Поряд з цим існує ще цілий ряд питань передачі закладів освіти, де не все так гладко. І на цьому ґрунті вилізло питання створення нового закладу позашкільної освіти. На комісії зав’язалася дискусія як між депутатами, так і апаратом та самими учасниками позашкільної освіти. Говорили багато та довго, але від цього не з’являлося більше розуміння цього процесу. Одні хочуть щось скорочувати інші ні; одні хочуть створювати нові гуртки, а інші їм говорять, а зі старими що? І так далі. Загалом можна говорити вже зараз, що позашкільну освіту, як і освіту загалом вже в новому навчальному періоді буде трусити, питання гуртків, діяльності позашкільних установ їх наповнення та фінансування знаходиться під величезним питанням. Якщо сюди накласти ті підходи до функціонування та здійснення своїх повноважень апаратом ради, що були реалізовані перед цим, нічого світлого та позитивного я не бачу, не побачать я думаю і основна маса дійових осіб. Так що в найближчому часі нас очікують новини і в діяльності будинку школяра, і «Ритму» і інших гуртків. Хтось був обмовився і про літній табір «Сонечко», що діє на базі школи в Леляках, але достеменно нічого невідомо і не зрозуміло.
   Ще один пакет питань, що вже розглядала комісія законності, стосувався нового відділу в селищній раді – відділу надання адміністративних послуг. І тут всім присутнім представили нового начальника відділу Бабенко Наталю. Ще вчора дана посадова особа Варвинської РДА боролася з бур’янами, питання яких в свій час розглядало попереднє скликання селищної ради. Тоді ми змушені були зняти дану особу з посади голови комісії з земельних питань. Мені особисто мало зрозуміло, що зараз пані Бабенко буде робити у відділі адміністративних послуг, звідси висновок один, горе голова вибирає кадри з позиції особистої відданості та особистої пов’язаності, а не професійних якостей та навичок. Це при тому, що злі язики говорять, що на весні ці дві особи перейшли від боротьби з бур’янами до боротьби з молодими берізками. Що ж всі ці події окремий раз показують та доводять хто є хто у керівництві селища. Але ж звідси напрошується логічне – її ж вибрали. Так безперечно, її вибрали, тому всі ці речі є логічними і можна сказати справедливими. Побачимо тільки яку та яким чином буде Саверська нести відповідальність, чи може й справді стадо у вигляді варвинського виборця кількістю в 2800 голів і далі буде надавати право цій особі визискувати себе та інших? Так як Саверська на вибори йшла не сама особисто, то буде ділити відповідальність з іншими, і тут питання в тому чи ті інші усвідомлюють ту відповідальність?
16.05.2018
Павленко Дмитро.



4 коментарі:

  1. Якщо проаналізувати лист, то робиться моторошно за той рівень відповідальності очільниками селищної ради. Якщо Саверська опустилась до того, що по блату через конкурсну комісію зробила перемоцем Бабенко на посаду начальника відділу адмінпослуг то це взагалі абсурд. Явно що голва комісії Дейнека. або Шкуліпа зроблять все на її прохання. Є впевненність що і умови конкурсу зроблені під Бабенко, героїні по захвату земель на теренах району. Якщо блат перемагає, то і земелькою ділилися. По два га Саверська з співмешканцем отримала явно через Бабенко. Цікаво на скільки більше балів дописала голова комісії Бабенко в перемозі свого конкурента, який працював на цій посаді. Явно що це підстава колишньому керінику відділу. Це можна довести тим, що хто перейшов з РДА з посади нач. відділу на посади нач. відділу селищної ради конкурси були приметивні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тут нічого нового немає Дейнека та Шкуліпа є великим дуетом в підтанцьовці у леді Саверської.Всі темні діла Саверської проходять через даний дует. Пора цю зіркову трійцю гнати в шию..

      Видалити
  2. Нелегко таких аграріїв гнати, вони знали чого рвались до влади.

    ВідповістиВидалити