четвер, 16 травня 2019 р.

Про 28 сесію селищної ради. Частина 3, автодор та дороги.


     Хоча 8 травня 2019 року відбулася 29 сесія селищної ради, але залишилася поза увагою обіцяна третя частина допису про попередню 28 сесію, тому як і обіцяв продовжую та закінчую відповідну тему.

     Останнім в порядку денному цієї сесії розглядалося питання про внесення змін до Порядку здійснення закупівель товарів та послуг за допомогою системи Прозоро. Незважаючи на назву питання порядку денного безпосередньо на сесії це питання позиціонували як спробу порятунку варвинського автодору. Для цього до сесійної зали і завітав і новий керівник цього підприємства чи філії обласного підприємства. Чи якось так. Цей керівник на пару з Саверською переконували депутатів. Що автодор потрібно рятувати, бо ми ж до них постійно звертаємось, вони допомагають, тому потрібно «срочно» щось робити. І таким срочним виявилося просте і тупе бажання оминути потребу здійснювати закупівлю послуги з ремонту робіт публічно, тобто оминути закупівлі через систему Прозоро. А здійснювати такі закупівлі просто пальцем в небо. От захотіла Саверська вибрала такого виконавця, а захотіла вибрала іншого, наприклад варвинський автодор. От таким чином і збиралася лихо голова рятувати дане підприємство. Тобто вона пропонувала 4 млн гривень, які заплановано витратити в 2019 році на такі роботи, використовувати не публічно, а на її власний розсуд.

      Потрібно відмітити, що депутати не повелися на цю аферу і проект рішення поданий на їх розгляд не був підтриманий. Під час обговорення потреби порятунку автодору хтось в залі закинув автодорівцям не якісне виконання робіт. І тут Саверськапочала розповідати про те, що в них все добре, бо вони вимагають, щоб при ямковому ремонті доріг потрібно здійснювати вирізання окремих карт на дорожньому полотні, що підвищує якість виконання таких робіт та подальшу експлуатацію доріг. І все це подавалося як чи не особисте досягнення Саверської-Лихошви, адже вони вже скільки років використовують таку практику. Я сидів і слухав це все і не дивувався. Адже всі здивування вже давно минули. Те, що ця особа вміє добре брехати та маніпулювати для мене не новина. Вона розраховує на те що в усіх коротка пам’ять, як у більшості виборців у Варві, які її і вибрали. А те, що для того, щоб у Варві нормально у відповідності до Правил почали виконувати ямковий ремонт доріг, потрібно було мені витратити місяць часу проаналізувати виконання робіт в 2015 році, підготувати Інформацію, доповісти на сесії в  січні 2016 року, підготувати проект рішення, переконати більшість депутатів, щоб вони його підтримали не зважаючи на опір Саверської.


Потім протягом року в помийниці типу журналістка обливала мене та моїх тодішніх колег брудом, що дивись мовляв заставили Саверську контролювати виконання ремонту доріг та вирізати поруйновані ділянки відповідними картами, що це якась дурня наче немає чим зайнятися. І тут не пройшло і три роки, і виявляється це особисте досягнення цієї безталанної особи. Аж смішно, але вже не дивно, нехай бреше, може до чогось добрешеться, в чому ви самі можете переконатися.

І щоб закінчити по суті цю тему, варто додати лише одне: як би наші славні чиновники не викручувались автодору вони не врятують, бо причини його вмирання знаходяться в Чернігові та Києві, а не у Варві. Цей випадок лише окремий раз підтверджує, що межі в нахабстві та брехні у Саверської-Лихошви немає, а єдине що вона може вигадати та створити ми вже бачили, алєя звьозд. Вкрадений пісок з пляжу, бесідки на дні першої дамби і так далі. І все що чекає нас, то історія з автостанцією та базаром, так що чекайте все буде скоро, запасайте свічки та замовляйте за упокой.

13.05.2019

Павленко Дмитро

1 коментар:

  1. Іван Петрович17 травня 2019 р. о 18:11

    Повністю погоджуюся. Сесія приймає рішення, а виконком повинен виконати прийняте рішення і природньо проконтролювати якість його виконання. Вибачте за тавтологію. Дмитре я Вам співчуваю з приводу того, що подану Вами пропозицію привласнила головиха. Не ображайтеся, вона ж жінка і хочеться їй бути справджнім лідером у всьому. В тому числі і в ремонті доріг чи тротуарів.

    ВідповістиВидалити