вівторок, 21 серпня 2018 р.

Про тринадцяту сесію селищної ради.


    16 серпня 2018 року відбулася чергова сесія селищної ради. Порядок денний сесії складався з 33 питань та Різного, з яким ви можете ознайомитися на новому сайті селищної ради . Як видно з переліку питань практично дві третини питань були земельними, можливо ця тенденція збережеться і надалі при тому, що Варвинська ОТГ вже набула права розпоряджатися земельними ділянками поза населеними пунктами, і цієї сесії це право вже використовувалося.

   Що ж почнемо спочатку. Так селищна рада на цій сесії почала реалізовувати надане право розпорядження земельними ділянками поза населеними пунктами, це рішення 3, 18, 19 та 20 порядку денного. Але на перший погляд взагалі незрозуміло принципи які закладені в реалізацію цього права. Тобто одним даю, іншим ні, треті земельні ділянки хароші, інвестиційно привабливі, їх в третю корзину. Так рішенням 3 порядку денного «Про дозвіл на розроблення проектів землеустрою» такий дозвіл  надано на 20 ділянок, з яких трохи більше 10 поза межами населених пунктів. Як пояснив доповідаючий в списку наданих дозволів випадкових людей немає. Одні учасники АТО, інші ще там хтось, треті першими написали заяви. От тому їх обрали, а вже в рішенні 19 порядку денного «Про відмову в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою» 25 заяв громадян були відхилені в зв’язку з відсутністю розуміння що робити та як робити із земельними ділянками, наскільки я зрозумів, відхилено також звернення громадянина з Леляків питання 20 порядку денного. Але при цьому виявляється обрали 4 земельні ділянки загальною площею 26,786 га як інвестиційно привабливі для подальшого продажу права оренди на аукціоні. От така перша спроба реалізації цього довгожданого права, як повернеться далі ця реалізація побачимо.


    Інший пакет рішень, які можна об’єднати між собою, стосуються роботи з додаткових надходжень до бюджету від оренди землі, про що і звітував начальних земельного відділу селищної ради, питання 15 порядку денного. Хоча депутатам і не роздавали так звану інформацію, але рішення відповідне прийняли. Заходи зі збільшення надходжень до бюджету вчиняли і на цій сесії. Це рішення з приводу питання 9 порядку денного де були визначені відсотки для оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення:
«Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та фермерського господарства:
-сільськогосподарські угіддя (рілля, сінокоси, пасовища, багаторічні угіддя)  7%;
-несільськогосподарські угіддя (господарські будівлі та двори, господарські шляхи та прогони) – 12%;
Для ведення особистого селянського господарства – 3%;
Для індивідуального та колективного садівництва – 3%;
Для городництва – 3%;
Для сінокосіння та випасання худоби – 3%;
Для іншого сільськогосподарського призначення – 3%.»
  В контексті цього рішення було прийняте рішення щодо питання 10 порядку денного, де було вже змінено відсоток оренної плати за використання земель в основному в с. Воскресенське, і це стосувалося ТОВ «Воскресенське Агро». Депутатам та присутнім на сесії пояснювали, що до цього Воскресенське Агро платило 3% орендної плати як те було передбачено договором оренди, а тут його попросили і почало платити 7%. Але ніхто не повідомив присутнім, що умовою такої згоди стало те, що договір оренди був продовжений до 2039 року (пункт 2 рішення). І в цьому контексті важко зрозуміти хто і що виграв з цього, так як попередні умови цих взаємин не відомі.
Також із земельних питань варто виділити і те рішення яке було зняте з розгляду. Мова йде про питання 14 порядку денного «Про визначення місця для тимчасово зберігання відходів». Це чергові незаконні дії селищного голови в питанні поводження з відходами. Фактично цим рішенням вона хотіла узаконити зберігання ТПВ прямо на людських городах та поблизу них, як це було взимку цього року. І всі пам’ятають як вони лежали обабіч городів практично до травня місяця. Поряд з цим Саверська переслідувала і ще одну мету – окозамилювання мешканців, екологів та інших стосовно того, що ось подивіться я ж не сиджу склавши руки, я приймаю відповідні рішення вчиняю якісь там заходи. З цього приводу мені прийшлося виступити перед депутатами і наголосити, що це рішення суперечить вимогам законодавства і буде протизаконним, та буде шкодити навколишньому середовищу, та й в принципі і питанню організації процесу поводження з відходами. Після короткої дискусії та виступу директора КП «Господар» Ніязова, питання вирішили зняти з розгляду.
     Тихенько без жодних пояснень та коментарів було прийняте питання 13 порядку денного, що стосується землі під ринком. Цього разу селищна рада без ніяких заперечень, без особливих пояснень задовольнила заяву РайСТа стосовно землі під ринком. Я нагадаю тим хто цікавиться, що заява з даного приводу розглядалася близько 5 разів, але тоді Валентина Василівна урочисто брехала депутатам та й всім варвинчанам, що от ми отаке придумали, отаке буде, буде комунальне підприємство ринок, будемо заробляти гроші і так далі. В результаті: 4800 грн необхідно відшкодувати судового збору за програні суди; більше півроку селищний бюджет не отримував надходжень за оренду землі, а це при 12 % орендної плати склало більше 40 тис. грн.; більше пів року загін благоустрою задарма, або за кошт бюджету прибирав територію ринку. Окрім цього за бюджетний кошт було виготовлено проектно-кошторисну документацію на влаштування ринку, тобто детальне планування території, в тому числі архітектурне, а там близько 100 тис грн., і так далі. Так що от вам шановні «професіоналізм», і команда, і інша маячня. І так в кожній галузі.  Отак і просираються і кошти, і час, і можливості. Окрім цього були порушені права господарюючого суб’єкту РайСТа, якому тепер потрібно починати влаштування ринку з початку і так далі. Коротше кажучи все для громади, допрацювалась. Ніхто з депутатів не поставив питання, а чому ж так, хто понесе відповідальність. Мовчала і фракція аграрної партії, ніхто так і не запитав про відповідальність та заподіяну шкоду.
   Це що стосується земельних питань. Після їх закінчення були розглянуті решта питань порядку денного, серед яких я б виділив зокрема наступні:
22. Про затвердження акту приймання-передачі;
27. Про розміщення Леляківського закладу загальної середньої освіти І ступеня Варвинської селищної ради Варвинського району Чернігівської області;
29. Про звіт про виконання селищного бюджету за І півріччя 2018 року
30. Про внесення змін до рішення другої сесії сьомого скликання селищної ради від 22 січня 2018 року № 19-2/18отг «Про селищний бюджет  на 2018 рік»;
32. Про внесення змін до рішення Варвинської селищної ради  від 21 травня 2018р. № 2-9/18отг «Про затвердження додаткового переліку вулиць і доріг комунальної власності на території Варвинської селищної ради, на яких у 2018 році планується провести ремонт»
33. Про звіт директора комунального підприємства «Господар» за 1 півріччя 2018 року.
   Що ж, це основні питання, решта так десь процедурні, десь якусь хтось помилку виправляє тощо. Почнемо з першого зазначеного. Затвердили Акт передачі у власність громади бувшої Гімназії та будинку школярів. Акт до речі був складений 27 червня, а не пройшло і два місяці і його ледве затвердили. Особисто для мене це ознака хотіння до обов’язків. Тобто так хотіли приймати ту власність так хотіли, вигадували казна що, протягли 8 місяців, але все ж таки прийшлося приймати у власність. Тільки от в чому прикол, гімназію не продаси, відповідно це лише відповідальність, тому так і хотіли її приймати.


    В цьому руслі, хотіння обов’язку, можна розглядати і рішення про Леляківську школу. Послухавши два дні цих всіх балачок важко було зрозуміти, а що ж буде далі, яка подальша доля Леляківької школи. Але ніхто нічого внятно не розповів. Так цим рішенням вирішили перенести заклад тимчасово, фактично, без оформлення відповідних документів, окрім цього рішення, до приміщення дитсадка. А що ж далі? А нічого, далі фантазія «проффесіоналів» понесла їх зовсім, школу в дитсадок, будинок культури в школу, тільки не придумали поки що кого чи що тепер вперти в будинок культури.
   Звіт про бюджет затвердили без проблем. Потуги голови бюджетної комісії розібратися з використанням коштів благоустрою не була підтримана ніким, так що атака захлинулася, а це важливо, тому що буде безпосередньо впливати на майбутній розподіл бюджету.
   Рішення про зміни до бюджету також прийняли без особливих обговорень. В дописі про засідання бюджетної комісії я більш детально  описував зміни які планувались. Пункт видатків на новий тер центр із соціального обслуговування був виключений з цього рішення, побавились, час прогуляли, зарплату отримали, а результату нуль, а так все нормально. Але найбільш показовим як на мене був пункт збільшення видатків на зарплату загону благоустрою, і цей пункт ніхто не виключив. Виявляється 3 млн грн. на благоустрій вже замало, на цій сесії додали 100 тис грн. на зарплатню, штатний розпис штатним розписом, а виявляється в різні місяці в загоні благоустрою працювало і по 30 чоловік, а що далі? Дехто з моїх опонентів з селищної ради переконували і мене і інших, що видатки на благоустрій зростати не будуть, а я говорив про інше. Займуся самоцитуванням(дивіться допис Про благоустрій без пафосу): Підсумовуючи всю цю тему та викладену історію я ще раз наголошу: Саверська не знає як створювати і примножувати, тому нічого і доброго ми в подальшому не побачимо. Системності не з’явиться, можлива нова пропозиція це збільшення загону благоустрою до 30 чоловік, але це також нічого в результаті не вирішить.
Або: Склавши все до купи я роблю для себе висновок, що з благоустроєм я нічого доброго не бачу і вже у вересні місяці ми побачимо виділення коштів на благоустрій де нам всім скажуть, що треба бо буде все в руїнах, і ніхто не поцікавиться, а як же ж так все було добре а тут стануть руїни? І черговий мільйон гривень піде в нікуди.
Що ж перші 100 тис. грн. вже пішли, а що буде у вересні побачимо, чекати довго не прийдеться.
Знову на сесії розглядали питання доріг. Цього разу вносили зміни в існуючий перелік, я додам таблицю зі змінами, але на сесії розглядали інакшу, так що знайдете кого цікавить потім. Про те що стосовно доріг молола горе депутат Пальоха я переповідати не буду. Такі особи паплюжать все навіть саму назву самоврядування, і безперечно там їх не повинно бути, це просто ганьба.

Ну і насамкінець останнє питання порядку денного звіт вже нового директора КП «Господар». Загалом пан Ніязов виглядає набагато впевненіше за попереднього директора, балалайок не роздавав з болтами. Але я чомусь очікував більшої зваженості у висновках від зовсім нової людини на цій посаді. Що ж побачимо як буде все розвиватися. До речі звіт по суті так і не закінчився. Остапець В.П. почав задавати запитання і в кінці кінців не отримав всіх відповідей на них, так як Саверська закрила сесію, депутатам теж було не цікаво, а й справді для чого воно їм, кому воно треба той КП «Господар» тарифи всілякі, багатоповерхівки, очисні тощо. Лайно з під них миші носять мабуть. Мені взагалі не надали право задати запитання, от і ефективна співпраця про яку аграрна партія співає з кожної сторінки. Особисто для мене найпоказовішим у питанні звітування та подальшого обговорення роботи комунального підприємства була позиція нового директора стосовно можливого проведення аудиту підприємства, що передбачає і статут КП та й Господарський кодекс України. На що новий директор відповів, що не бачить потреби в аудиті, він все подивився і все нормально. І це говорить про багато чого. Справа в тому що підприємство створено в 2008 році. За ці 10 років в КП «Господар» змінилося багато директорів,але жодного разу не проводився аудит підприємства. Кожен може зробити свої висновки з цього, і чому це все потрібно, і чому саме це вимагає законодавство. Але в результаті громада не знає та не розуміє що там відбувається на тому підприємстві. Це питання я особисто ставив ще в 6 скликанні селищної ради в 2015 році, коли звільнили Черняховича, а директором став Садовий, тоді теж були такі балачки. Але основне тут не в тому. Не директор вирішує чи проводити аудит чи ні, не його розуму це справа, це рішення приймає власник чи представник власника, в нашому випадку селищна рада. Але пройшло майже два місяці з часу призначення нового директора, пройшло за цей час вже мінімум дві сесії, а рішення про аудит не прийняте. І тут виникає питання шановні депутати, Вас цікавить існування КП «Господар», Вас цікавить власність громади за яку Ви відповідаєте? То в чому справа? До чого тут те що думає директор новий чи старий це Ваша відповідальність. І так як в селищній раді є правляча фракція перш за все до неї, та й до «Батьківщини» також одне й те ж запитання, чому ви не призначили аудит, що Ви приховуєте від громади? Голови фракцій, голови комісій, особливо бюджетної та соціально-економічного розвитку? Шановні це Ваша відповідальність не можете чи не хочете напишіть про це в своїй газеті вона ж у вас є, поясніть громаді що ви приховуєте, а не розповідаєте байки про ефективну взаємодію.



20.08.2018
Павленко Дмитро

1 коментар:

  1. Вона сучара і є та пальошиха. Якби вона голову зламала. вона сволочь людей проклинала, а тепер нехай під асфальт залазе. А з її виступу можна зробити висновок, що це ненормальна людина, меле що попало на сесії, позор. Сидить в залі плямка як свиня, жує- стидорба.

    ВідповістиВидалити