субота, 18 серпня 2018 р.

Як нас обманює РЕМ.



      Хто б міг додуматися до такого обману споживача, як не Варвинський РЕМ ПАТ «Чернігівобленерго». А схема дуже проста. Обман споживача шляхом заниження показника лічильника використаної електроенергії за місяць або просто, нагло в квитанції проставити нуль використаної електроенергії за місяць.
     Читач може зразу і не зрозуміє в чому річ, тож поясняю на прикладі споживача який в середньому споживає 100 кВтг.
Якщо ви за місяць спожили 100 кВтг то ви будете оплачувати за вартістю 90 коп/кВтг і вартість складе 90 грн. Як що вам, свідомо абонентський відділ, зменшить показник на 20 кВтг то ви відповідно оплатите 72 грн., як за спожиті 80 кВтг за місяць.  Але ж знайте, що показник лічильника в наступному місяці вам зазначать 120 кВТг і ви вже будите додатково оплачувати ті 20 кВтг за 1,68 грн/кВтг. І як кажуть, «навар на відкритому місці» 21,36 грн. Бачиться сума не велика, не варто мазатися. Але коли це стосується не одного а сотні, тисячі споживачів то звісно це значні суми.
     А наприклад, споживач отримав квитанцію на оплату за електроенергію, а там зазначено нуль. Можливо він і зрадіє, що хоч раз не платити. Але радість буде недовгою. Бо в наступному місяці отримає квитанцію де буде зазначено спожито 200 кВтг. Вартість 100 кВтг по 90 коп/кВтг і 100 кВтг по 1,68грн/кВтг. І таким чином до оплати 258 грн. замість 180 грн. От вам і «навар» становитиме 78 грн. для ПАТ «Чернігівобленерго» і мінус 78 грн. із кармана споживача.
     Арифметика проста і просте шахрайство монополіста.
І до мене з цього питання звернувся не один споживач. Та і сам, я, як споживач отримую такі ж квитанції із заниженими показниками лічильника або з нулем споживання електроенергії за місяць. Але я відразу реагую на це неподобство і вимагаю від абонентського відділу РЕМ усунути недоліки, роблячи їм неодноразові зауваження.
     Що ж робити споживачу? Скажу, що цими питаннями вже займаються депутати селищної та районної ради. Які будуть дії покаже час. Я це питання, як бачите, виношу на загальний загал і проінформую правоохоронні органи. Та і вони самі після оприлюднення цієї статті зобов’язані відреагувати. А споживачу раджу уважно читати квитанції і самому фіксувати показники лічильника в кінці місяця, щоб можна своєчасно пред’являти претензії до абонентського відділу РЕМ. А головне не будьте байдужими. Реагуйте на всі неподобства.
Закон на вашій стороні. Тільки разом ми чогось варті.

15 серпня 2018 року     Голова ВРГО «За права споживачів»                            В.П.Остапець

1 коментар:

  1. Там обласний новий, може це його ініціатива, якщо ні - сміттєва люстрація негіднику!

    ВідповістиВидалити