Читач може зразу і не зрозуміє в чому річ,
тож поясняю на прикладі споживача який в середньому споживає 100 кВтг.
Якщо ви за місяць
спожили 100 кВтг то ви будете оплачувати за вартістю 90 коп/кВтг і вартість
складе 90 грн. Як що вам, свідомо абонентський відділ, зменшить показник на 20
кВтг то ви відповідно оплатите 72 грн., як за спожиті 80 кВтг за місяць. Але ж знайте, що показник лічильника в
наступному місяці вам зазначать 120 кВТг і ви вже будите додатково оплачувати
ті 20 кВтг за 1,68 грн/кВтг. І як кажуть, «навар на відкритому місці» 21,36
грн. Бачиться сума не велика, не варто мазатися. Але коли це стосується не
одного а сотні, тисячі споживачів то звісно це значні суми.
А наприклад, споживач отримав квитанцію на
оплату за електроенергію, а там зазначено нуль. Можливо він і зрадіє, що хоч раз
не платити. Але радість буде недовгою. Бо в наступному місяці отримає квитанцію
де буде зазначено спожито 200 кВтг. Вартість 100 кВтг по 90 коп/кВтг і 100 кВтг
по 1,68грн/кВтг. І таким чином до оплати 258 грн. замість 180 грн. От вам і
«навар» становитиме 78 грн. для ПАТ «Чернігівобленерго» і мінус 78 грн. із
кармана споживача.
Арифметика проста і просте шахрайство
монополіста.
І до мене з цього
питання звернувся не один споживач. Та і сам, я, як споживач отримую такі ж
квитанції із заниженими показниками лічильника або з нулем споживання
електроенергії за місяць. Але я відразу реагую на це неподобство і вимагаю від
абонентського відділу РЕМ усунути недоліки, роблячи їм неодноразові зауваження.
Що ж робити споживачу? Скажу, що цими
питаннями вже займаються депутати селищної та районної ради. Які будуть дії
покаже час. Я це питання, як бачите, виношу на загальний загал і проінформую
правоохоронні органи. Та і вони самі після оприлюднення цієї статті зобов’язані
відреагувати. А споживачу раджу уважно читати квитанції і самому фіксувати
показники лічильника в кінці місяця, щоб можна своєчасно пред’являти претензії
до абонентського відділу РЕМ. А головне не будьте байдужими. Реагуйте на всі
неподобства.
Закон на вашій
стороні. Тільки разом ми чогось варті.
15 серпня 2018
року Голова ВРГО «За права
споживачів»
В.П.Остапець
Там обласний новий, може це його ініціатива, якщо ні - сміттєва люстрація негіднику!
ВідповістиВидалити