30 грудня 2015 року відбулася 5
позачергова сесія селищної ради, на якій основним питанням порядку денного було
прийняття бюджету селища на 2016 рік. Але окрім цього серед інших питань на мою
думку не менш важливим було розгляд питання звернення депутата Хотіна А.О.
стосовно адміністративного тиску та перешкоджання депутатській діяльності з
боку селищного голови. І на мою пропозицію ми це питання розглядали на початку
засідання.
Тиск
на депутатів.
Чому це питання таке важливе? Вперше
мабуть за історію Варвинської селищної ради сесія розглядала питання етики та
поведінки селищного голови. Так, саме етики та поведінки, і це питання мало на
меті просто почути пояснення, чому Саверська вибрала таку лінію поведінки? Чому
замість співпраці з депутатським корпусом була вибрана стратегія залякування та
адміністративного тиску через директора Гнідинцівського ГПЗ Дядика М.М. на
депутатів із числа працівників заводу. Адже майже кожного разу після засідань
комісій чи сесій селищний голова їхала до директора. Як призналася сама
Саверська-Лихошва вона говорила з директором про депутатів. А коли її запитали,
а що саме говорила, як саме характеризувала їх? То вона відмовилася будь як
коментувати це питання. Але вже пізніше коли Саверська розговорилася, ми почули
ті ж слова що звучали і від директора, про те як Саверську вибирали 2000
виборців, а депутатів 40 чоловік. Така відверта демонстрація зневаги до всіх
навколо навіть ніяк не прикривалася, на що вона сподівається у відповідь?
А
потім почалося найцікавіше. Виявляється та байка, що ходила Варвою ось вже більше
двох тижнів, про те, що селищний голова написала якусь заяву, виявилась
правдою. Так, написала, але її ніхто не бачив. І покаже вона її на сході села
громаді, і пожаліється на те, що депутати не дають їй працювати, пов’язали по
руках та ногах, та не дають проходу. У селищного голови лишився останній козир
– шантаж громади та депутатів подібними заявами. Немає Саверської – немає
Варви, десь приблизно так.
Але
ж депутати особливо не цікавилися незрозумілими заявами, а все ж таки хотіли
почути пояснення тій нахабній поведінці селищного голови, вона ж повністю
відмовлялася від тиску на депутатів, і виявляється їй не відомо чому Дядик М.М.
так незадоволений позицією депутатів. Натомість сесія прийняла рішення, яким
зобов’язала селищного голову надати письмові пояснення своїм діям та направити
директору Гнідинцівського ГПЗ листа, запропонованого депутатом Остапцем
В.П. Але як виявилося 05 січня Саверська
заветувала дане рішення, у зв’язку з
відсутністю доказів (Валентина Василівна, мабуть, перечитала детективів).
Тобто,
посадова особа, селищний голова, навіть, не може відповісти за свої дії.
Згаяний час та пальне на постійні поїздки до заводу ніхто не рахує, а робота,
яка не робилася і далі продовжує не робитися. Робіть свої висновки. Особливо це
помітно на фоні отого мільйона гривень, які недоотримав селищний бюджет в 2015
році на фінансування дитсадків. Оце і результат діяльності селищного голови,
яка катається на службовому авті, то до заводу щодня, то до Чернігова щотижня,
бо немає їй чим зайнятися.
Прийняття
бюджету на 2016 рік.
Як я передбачав в своїй попередній
публікації прогавлений мільйон гривень у 2015 році ікнувся нам і в 2016-у. Але
давайте про все по черзі.
Варто зауважити, що цього річ вперше в
історії селищної ради, знову вперше, проект бюджету на 2016 рік подав
виконавчий комітет, прийнявши відповідне рішення після трьох своїх засідань.
Раніше цього не було, тобто проект бюджету просто ніколи на виконкомі не
розглядався. Саверська і цього року планувала звичайну для себе процедуру, бо
так на засіданні виконкому і говорила – ви просто так проголосуйте, бо так
треба. Але члени виконкому їй відповіли, що проект бюджету на розгляд ради
подає виконком, а не міфічні «ми». І схвалює його своїм рішенням. А де бюджет,
де розрахунки? А його немає. Такі події відбувалися 18 грудня на засіданні
виконкому, і тоді проекту бюджету ніхто не погодив, бо не хотіли голосувати за
пусті слова. Потім вже 22 та 25 грудня виконавчий комітет, добре попрацювавши,
піддавши сумніву численні статті витрат, затвердив проект бюджету, хоча і на
той час апарат селищної ради не надав повної інформації про всі цифри в
бюджеті.
Потім за розгляд проекту бюджету
взялася постійна комісія з бюджету та фінансів селищної ради. І вже 28 грудня
на засіданні комісії ми частково розібралися з тією неповною інформацією, але
все одно не до кінця. Суттєвих зауважень до проекту бюджету комісія не внесла,
за винятком питання до фінансування дитсадків. В процесі обговорення проекту
бюджету та його контрольних показників нами було вияснено та перевірено куди
направляються ті чи інші кошти. І стосовно дитсадків «намалювалася» така
ситуація:
1.
Районна рада прийняла рішення про
передачу субвенції на дитсадки в сумі близько 3,5 мільйона гривень.
2.
При підрахунку потреб дитсадків
виявилося, що на зарплату потрібно близько 3,1 млн. грн., на відрахування по
зарплаті 1,1 млн. грн., на забезпечення газом близько 600 тис. грн., на
електроенергію – 200 тис. грн., а також інші поточні витрати складуть до 200
тис грн., що разом складе близько 5,2
млн. гривень.
3.
Як результат перших двох пунктів ми
бачимо недостачу коштів в сумі 1,7 млн гривень.
Апарат селищної ради пропонував до
фінансовувати дану статтю витрат за рахунок вільних залишків коштів, що
утворяться за підсумками 2015 року. Я ж пропонував до фінансувати хоча б кілька
місяців за рахунок коштів 2016 року перерозподілених з інших статей видатків,
наприклад з благоустрою чи поточного ремонту доріг, а протягом цих кількох
місяців спрямувати свої зусилля на всебічне вивчення даного питання та почати
оптимізовувати витрати дитсадків, а також вимагати до фінансування з районного
бюджету. Комісія погодилася до фінансувати дитсадки на 425 тисяч грн. за рахунок
капітальних видатків проекту бюджету.
В принципі цей момент і був основним
дискусійним моментом. Члени виконкому були незгодні з такою правкою видатків
бюджету, і вже на сесії переконували депутатів, не чіпати капітальних видатків,
а підтримати проект бюджету, а видатки на дитсадки лишити на рівні 3,5 млн.
гривень, а в подальшому боротися за до фінансування з районного бюджету. На
засіданні сесії спори про це точилися протягом 1,5 години, і все таки був
підтриманий проект бюджету пропонований виконкомом, з невеличкими правками.
Це що стосується основного спірного
моменту, а загалом про бюджет селища варто сказати наступне:
-
Доходи заплановані в сумі 7,2 млн
гривень з яких 3,5 млн – субвенція з районного бюджету на утримання дитсадків;
-
Видатки проголосовані такі:
1. На
дитсадки 3,5 млн. грн..;
2. На
селищну раду 1,1 млн грн..;
3. Програми
соціальної підтримки населення 0,1 млн;
4. Розробка
документації з детального планування території – 0,133 млн. грн.;
5. Капітальні
видатки – 0,425 млн грн.;
6. Поточний
ремонт доріг – 0,7 млн грн.;
7. Благоустрій
1,2 млн грн., з яких 0,35 зарплата, 0,08 – вуличне освітлення.
Для порівняння – видатки селищного бюджету
зі змінами в 2015 році складають 14,5 млн. грн. (з них 6 млн грн. вільних
залишків з 2014 року).
При цьому сесія прийняла рішення видатки на
благоустрій та поточний ремонт доріг здійснювати лише після вивчення таких
видатків в 2015 році та розроблення відповідних порядків використання коштів.
В сухому залишку ми маємо «дирку» в
дитсадках на рівні 1,7 млн. грн., і по великому рахунку бюджет виживання чи
проїдання. І я як депутат це прекрасно розумію, і це розуміють більшість моїх
колег з депутатського корпусу та члени виконкому, і ми говоримо про це і
збираємося шукати шляхи виходу з цієї ситуації. І безперечно зараз ми звертаємо
увагу на кожну статтю видатків, і будемо їх контролювати. На відміну від нас селищний голова мовчить
про це, і як ми можемо бачити нічого не збирається робити, вона написала заяву
про складання повноважень, бо депутати не дають їй робити. І тут виникає
логічне запитання робити що? Смітити грошима на ліво та на право, чи їздити
щодня до заводу та щотижня до Чернігова, а потім за 17 тисяч гривень
ремонтувати автомобіль? Я хочу щоб кожен читач сам оцінив інформацію стосовно
бюджету і задумався стосовно справжніх причин написання заяви.
Адже відповідальність та Валентина
Василівна це речі несумісні. Вона зараз і не говорить про причини такої
ситуації з бюджетом. А причина теж пов’язана з Саверською. Так, це та сумнозвісна
реформа місцевого самоврядування. Кожен читач може пересвідчитися почитавши
бюджетний кодекс, що він зараз виписаний вже під об’єднані громади, тобто вже
від реформований. І після цієї реформи селищний бюджет зменшився більше ніж на
половину, адже в нас забрали до району
податок на доходи фіз. Осіб ( а зараз це 5,5-6 млн. грн.), зменшилися
надходження від єдиного податку та інші, і це все трапилося з 01 січня 2015
року. Чому ж Валентина Василівна про це не говорить? А це і є та
відповідальність, але ж найлегше написати заяву та втекти.
09.01.2016
Депутат
Варвинської селищної ради Павленко Дмитро
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДмитре, Ви забули згадати про загадкових козаків-захисників Валентини Василівни, що були присутні на засіданні ради та виконкому.
ВідповістиВидалитиТо були не козаки, а КІЗЯКИ!
Видалитиза ці слова прийдеця відповісти!
Видалитиа шо козакі натворили?
ВидалитиВтекти це мяко сказано. А для чого було іти на вибори? А получився казус ,в депутатський корпус влилися не маріонетки, якими ВВ звикла маніпулювати ,а депутати, які вміють рахувати і відверто сказати про це не тільки виборцям ,а всій громаді про не чесну роботу селещного голови.
ВідповістиВидалитиХлопці - Молодці!!! Це чесні, порядні люди.)))))))))))))))
ВидалитиХлопчики, тримайтеся. Ви справжні українці.
ВідповістиВидалитихлопчікі?це маете на увазі того бородатого борова Дмитра?чому він не на передовій?
ВидалитиСергей Белий а точніше він же Бейкун Сергій? А чому ти не на передовій чи пристроїла Лихошва на тепле місечко замом!
ВидалитиДобра що у нас найшлися нормальні люди які хоч якось контролюють хабарників типу лихошви хлопцям низький уклін і подяка
Видалитианонім відкрий свое обличча ,чі страшно Дмитро?
ВидалитиЩо зробила Лихошва: вивіз сміття - здирництво; оплата за воду - здирництвво, прибирання снігу- жах століття!!!!!!!!!!!!!!!.
ВідповістиВидалитиА собі грошиків нагребла!А хлопці - дійсно молодці.Жаль тільки, що у нашій країні мало залишилось таких патріотів...
це не патріоти!!!патріоти на передовій!!а це зграйка яка хоче заробить!!Лихошву вибрало більшість мешканців Варви і це потрібно поважать!!
Видалитипанове ви то ко писать і вміете,обливати брудом!! а що зробили за цей час?
ВідповістиВидалитиСергей Белий а точніше він же Бейкун Сергій? А чому ти не на передовій чи пристроїла Лихошва на тепле місечко замом!
ВидалитиДобра що у нас найшлися нормальні люди які хоч якось контролюють хабарників типу лихошви хлопцям низький уклін і подяка
ВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
Видалитианонім відкрий лічіко,чі бойшся?
ВидалитиНе шановний, Хотін Анатолій!!! Ніколи не думав, що ви, чоловік, за допомогою інтернет ресурсу будете плакатись та скаржитись на ВВ!!! Якщо в Варві більшість таких депутатів - мені соромно за вас. Якщо ти, пес, вважаєш, що тебе "дискредитують" - хоч РАЗ приїдь до своїх односельчан, які зараз під Донецьком (на війні) - ми покажемо, що таке дискредитація. Якщо вважаєш себе патріотом і "світиш" своїм посвідченням ВЕЛИКОГО депутата - то разом із владою (до якої сам відносишся) гуртуй громаду Варвинщини, а не дозділяй ЇЇ!!! Ми не для того вас обирали,щоб ви там гризлися між собою, а щоб нам, мешканцям, краще жилось (як би це пафосно не звучало). Так що засунь свою образу в ж..., засучи рукава і сам щось зроби. А Валентині Василівні окреме "ДЯКУЮ" за її участь в розвитку Варви та за допомогу хлопцям, які "там".
ВідповістиВидалитиось уже і грамада поднімается,скоро для діпутатов мусорок не хватить!
ВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
Видалитииванов ти зараз біля корита а не біля донецька а залякати патріотів невдасться
ВидалитиЗараз я вдома. Быля "корита" ніколи не був! І тобі не бажаю. А якщо ти себе називаєш патріотом, то ЗРОБИ хоть щось для цього!!!
Видалитиа тебе ,анонім ,лехошва до корита не пускае,красти не дае,тебе Павленко Дмитро це бісить?!
Видалити"Анонім", звертаюсь до тебе. Я далеко не "кацап" і звик, що справжні чоловіки завжди тримають своє слово та тримають відповідальність за свої слова. Якщо в тебе є сумніви до мого національного походження та відношення до АТО - готовий відповісти при особистій зустрічі. Хоча дуже сумніваюсь, що далі твоїх балачок ти на щось спроможний.
Видалитидмитро Іванов цеж аноніму треба якусь сміливість мать щоб очі дивится,це зовсім не те що брудом жінок в інете поливать під псевдонімом анонім!!за то ми щас будим за кажду дію,писанину з нйого питати
ВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиПо технічних причинах деякий час інтернет мені був недоступний, що я зараз читаю? "Сірі-білі-волохаті" прикриваєтеся як не пенсіонеркою лихошвою, так хлоп'ятами з передової, хоч їх не займайте, нехай моя дитина, яка вже сьомий місяць на передовій (без ротації) спокійно служить і не читає цієї дурниці. Змогли сховатися під мамині спідниці, то сидіть мовчки. Ще дуже хотілося, щоб наші варвинчани все-таки вчитувалися в ті документи, які друкує Дмитро і бачили, що робить система у вигляді колишньої такої правильної комуністки лихошви, рука не піднімається написати її прізвище грамотно з великої букви. Я підтримую нову команду хлопчиків-депутатів, не звертайте увагу на шавок, які тільки гавкають, ви на правильному шляху. Пам'ятайте, що ті шавки навпаки налаштовують суспільство на правильний шлях і ваш рейтинг зростає. Успіхів вам, молоді люди.
ВідповістиВидалити... шавки, значить! про тисячі варвинчан, які і обрали цю владу, так ще не писали. А "хлопчики-депутати" (в тому числі і аноніми) скоро можуть почути відгук громади. Я під спідниці не ховаюсь, і коли держава призвала на службу - відбув її "від дзвінка - до дзвінка" і не в штабі.
ВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
Видалититак воно й так відкрите (знов таки на відміну від тебе).
Видалити... що і очікувалось... Якийсь мудило, під "анонімом" намагається щось тикати пальцями по клавіатурі. Ти або больненькій, або просто ТРУС. В очі скажи мені, що я кацап!!! Доречі за ці слова відповіси. По-друге, повторю, біля корита та при владі ніколи не був (на відміну від тебе), і по-третє, якщо є докази щодо фактів "злодійства" ВВ - люструю з громадою (і не важливо, яке прізвище у шахрая чи злодія), а якщо тільки словесний понос - маю велике бажання таким людям "скуйовдити волосся". Першим сьогодні будеш?
ВідповістиВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитина відміну від тебе я можу відповісти за кожне своє слово.
ВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиЛихошва обкрадає громаду вона у Прилуках круту хату купила.А хай вона громада розкаже як сніг розчищають у Варві бардак повний Що люди про неї зараз кажуть
Видалитидепутаты Варвы рулят!!! Ведут блог свой и айда своё "объективное" мнение строчить и вливать нам в уши. Заявы, скарги.... сопли, слёзы, меня обидели, а я такой классный патриот... И что же случилось? О нет!!! Появились мнения, которые не совпадают с "объективизмом"!!! УЖАС!!! Хотин и павленко вы чё ДЕБИЛЫ? вас люди выбрали, чтоб вы подорвали свои ж... с диваной, а вы? если силы хватает только сопли пускать - в мусорку на первый, второй рассчитайсь!
ВідповістиВидалити+ 1000 зачотный коммент
ВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВидалитиШановний, дозвольте поправити вашу трактовку. "Ведут блог свой" - це коли ведуть персональний блог, чи то авторську сторінку. На даному ресурсі може публікуватися інформація від різних авторів. Вам хтось забороняє написати свою статтю? Ні! Напишіть своє бачення як має бути. Що для того треба зробити. Як може громада прийняти участь. Внесіть пропозиції... І ми розмістимо вашу авторську статтю на цьому блозі. І, звичайно, почитаємо коментарі до неї. :)
ВидалитиВсі ми, без виключення, на клавіатурі робимо більше ніж могли б зробити для розвитку нашого містечка. І ви, і депутати, і я. Тому, хто яке місце в контексті життя району займає - це спірне питання. І що ліпше - сидіти рівно і мовчки на п'ятій точці, чи намагатися борсатися теж лишається питанням.
То що мають робити депутати? І що, в цей час, мають робити недепутати?
я не розумію, а що ж...у повинні піднімать з дивану тільки депутати, а решта нехай і далі дрімає, пукає під одіяльцем, іноді клацає по клавіатуріЧЕКАЄ ЗМІН! КЛАС!!!! Можна ще поумнічать чи правильно ведеться війна і чи хто з депутатів соплі розпускає.А конкретно де ваші дії як простої,свідомої людини????
ВідповістиВидалитиШановне панство. Коментарі відкриті, проте, при такому підході, змусите їх зробити - з попередньою модерацією. а це спричинить до часових втрат в діалозі. Висловлюйтесь доступною для сприймання мовою. Спробуйте вести дієвий діалог, а не кидати репліки які не мають ніякої ваги крім необгрунтованої образи. В першу чергу модеруються коментарі зроблені Анонімно.
ВідповістиВидалитиПерсонально вибачаюсь перед Авторизованими користувачами за поведінку Анонімів. У кожного своя репутація. У Анонімів - своя, специфічна.
ВідповістиВидалитиЩось у нашому королівстві пішло не так .Перечитавши всі коментарі і послухавши чи підслухавши розмови людей в святкових чергах ,просто диву даєшся , як люди не розуміють ,що Василовна -маніпулятор ще ТОЙ. І робить це вже просто грубо і нахабно . А річ вся в тому ,що депутати ( їх доречі теж вибрали варвинчани ) та члени виконкому тепер не піднімають руки за інерцією , а цікавляться кожною цифрою , дискутують ,пропонують , бо мова йде про НАШІ з ВАМИ гроші .Що в цьому поганого? Ніхто не блокує трибуну , не заважає працювати Василовній ,всі навпаки зацікавлені в спільній продуктивній роботі .А у Василовної якась неадекватна реакція пішла. Якесь стукачество . плітки .Це такий ГИД .!!! Країна змінюється (хоч і повільно) , а наша Голова мислить совковими категоріями .бо звикла до того що тільки її думка чи рішення вірні .А сьогодні зайшов зовсім інший склад ради та виконкому - вони задають запитання і хочуть отримувати правдиву інформацію про стан справ .Працювати по старому як звикла вже не вийде .
ВідповістиВидалитиви ,панове,бачіте чуть не в том ракурсі.Проблема в тім що,діпутати і влада не хочуть вмісті працювати,діпутати льють бруд,пишуть всюди(хоча ні в одній інстанціі не підтвердили і не удовлетворили писанину)ставлять палкі в колеса,не дають робить-а в відповідь влада ,,огризается,,но в той час і не робить справу!Короче ,замість роботи просто гризуця,а це відображаеться на людях!Із всіх діпутатів тільки павленко,хотін і ще пару мутять воду!хочуть до кормушкі ,а васілевна не дае зароблять!тому і будоражать,якщо іх не було,все робило,крутилось,шло до покращеня!Вопрос,хто може замінити Васілевну?Ответ ,пока ні хто!
Видалитимаю таку пропозицію,кінуть кліч по Варві,зібрать людей в підтримку Васілівной і потів діпутатов ,які не дають працювать,в мусорку!
Видалитипане "сергей белий" хто хоче до кормушки дуже велике питання, так як депутати і члени виконкому є добровольцями які хочуть змінити той "беспрідєл"який проводиться в нашому селищі. Депутати і члени виконкому не получають заробітної плати, вони є можна сказати добровольцями, щоб щось змінити в нашому царстві. А для того щоб щось змінити для всіх і пишуться статті, щоб мешканці селища могли проаналізувати, підказати написати самі про недостатки роботи не тільки селищного голови, а всієї структури влади. Ми її вибираємо вони з бюджету получають заробітні плити, керують фінансами із бюджету (з наших податків) і по твоєму депутати не повинні контролювати куди ідуть фінанси.Якщо в тебе є дані, що депутати льють бруд давай факти, напиши статью, що конкретно порушено депутатами?? Чекаю на конкретні дані, чим заважають депутати прошу надати факти і постав всі точки над і.
ВидалитиПітримую Вашу пропозицію до Сергей Белий. Дмитро не ховаеться за псевдоніми а чітко розписав про стан справ. За такими людьми майбвутне
Видалити"Сер .бел" якраз ви й бачите не в тому ракурсі , бо якби вникли в суть справи , то зрозуміли б що Васілівна в перепузі большом від того ,що якраз з цим складом депутатів та виконкому їй доведеться жити на 5тис. Грн .Ото й бере бідолагу і кидається то до деректора заводу ,то до козаків .Нічого воно попустить .А заводчани молодці ! Не лягли під каток адмінресурсу . Васілівна думала приструнить , налякать , а воно не поперло .Да ! Таки в цікавий час жевемо. Васілівна думала , що буде як в 2004 ,коли на вході в школу зривала з дітей помаранчеві стрічки і тупотіла . Нєа , хоче працювать ,нехай працює ,тільки без срачу .
ВидалитиВельмишановний Сергей Белий ,якщо влада не хоче працювати то не лий бруд на депутатів , які не стали покірними телятами . А хай набереться влада в особі ВВ сміливості складе повноваження і дасть працювати депутатськомву корпусу. Іх також обирали люди а васілівна хай отримуе пенсію із податків до пенсійфного фонду працівників в тому числі і депутатів.А хто замінить васілівну час покаже , як ніхто ,то виберемо тебе виставляй кандидатуру.
ВідповістиВидалити"сергей белый"??? Де взялося таке творіння природи?
ВідповістиВидалитиа шо там за така негідна поведінка депутів, і чого вони там такого "порішали", що очільницю нашу так дістали?
ВідповістиВидалитиОстаннє обговорення наших громадян радує, не такі вже й байдужі наші односельці. Отже, тих хто підтримує Дмитра і його однодумців все більше. А це вже прогрес! "сербел" десь бачить кормушку, до якої рвуться депутати, а що вони з того мають? А нічоооогооо! Відстоюють наші інтереси та не дозволяють розкрадати гроші. На сьогодні безкорисливих людей дуже мало, а для нашої маленької Варви така команда - це знахідка.
ВідповістиВидалитиЗайшовши на блог відразу пропав настрій. ( СТІЛЬКИ ПРОГАВИТИ) З бумера ("сергей белый") прискакав. з АТО (Дмитрий Иванов) Хвать шаблю і ну отих депутатів крошити.
ВідповістиВидалитиЦі два казкових богатирі стали на захист нашого Голови. Один пише (я танки гриз як барбарис) приглашає під Донецьк, а сам зараз у Варві. Другий пише (за базар ответишь) прям круто, а перед ким відповідать не говорить. Це якесь казкове дійство в мусорку мене збираються кидати (хотілось би подивитись на це дивне створіння). Ображати нікого не потрібно, воно того не варте. Запрошую всіх КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ на наступну сесію ( тоесть стрелка для Белого). Якщо на наступній сесіїї (сергей белый) не зьявиться обьявимо його (балаболом). Якщо Дмитрий Иванов не прийде то буде (ДЕЗЕРТИРОМ). З великою повагою до всіх КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ. Кабалик С.В.
При написанні коментарів, у формі "Відповісти як:" можна вибрати "Ім'я/URL" і вказати ім'я. Ця форма знаходиться між текстом комента і кнопкою "Опублікувати". Це на той випадок, коли маєте бажання залишити Авторський коментар не реєструючи нового аккаунту.
ВидалитиЯ готовий "крошити", як ти кажеш, не тільки депутатів, а й всіх нікчемних чиновників (в тому числі і Голову, коли будуть факти, а не плітки), які тягнуть нас назад в ярмо. Голову не захищаю, а суджу по її попередній роботі. А що ти особисто зробив? На це запитання собі відповіси. Якщо вважаєш мене "казковим героєм" - я розвію твої сподівання! І під Донецьк запрошую для того, щоб всі такі "слуги народу", як ти побачили як і за що воюють зараз хлопці. А в Варві тому, що термін служби закінчився. Відповів? Дякую за запрошення на сесію - обовязково буду !!! (але тебе хай це не радує, тому, що за "ДЕЗЕРТИРА" ВІДПОВІСИ ОСОБИСТО). До речі, коли буде ця сесія?
Видалитикабалик,не в бумере а в брігаде,як що ти про фільм і не сергей белий а був саша белий!і словами ,,я танки гриз як барбарис) під Донецьком,ти щось в сторону атошников сказать хочешь?в основне получается що ,,козакі -кізяки,,це твой слова і ти готов ,,ответіть?
Видалити(в основне получается що ,,козакі -кізяки,,це твой слова і ти готов ,,ответіть?) Для всі хто з Бумера і Бригади повторюю я підписую коменти. Особисто знайомий з Козаками телефон у них мій є, і в мене їхній. Маніпулювати не потрібно, якщо в мене виникають питання то я їх задаю не під псивдонімом. 28 сесія чекаю тебе з нетерпінням. (ти щось в сторону атошников сказать хочешь?) з АТОшніком (Дмитрий Иваонов) поспілкуюсь особисто він написав в коментах що буде на сесії.
ВидалитиА ти нагадав вже мульт героя (А еще они называли тебя желтым земляным червяком и говорили, что ты ешь лягушек.) Кабалик С.В.
Кабалик ти кращий!!!!
Видалитився Варва на сесию! Сколько стоит место в первом ряду? А попкорн продаватся буде? давно боевиков не дывывся.
ВідповістиВидалити«Не грози южному централу, попивая сок у себя в квартале»
ВідповістиВидалитиДе мене знайти у Варві всі знають. Мобільний теж. Я завжди підписую свої коментарії. (але тебе хай це не радує, тому, що за "ДЕЗЕРТИРА" ВІДПОВІСИ ОСОБИСТО) А писати такий бутер вміє кожен. Приходь поспілкуємось. Кабалик С.В.
... до зустрічі 28.01. обовязково "поспілкуємось".
ВидалитиНікуди ніякий "Дмитрий Иванов" не прийде, бо він фейк Головихи вв. Шкода лише , що такі негідники, типу "Иванушки" обливають брудом патріотів, які борються за наше майбутнє.А хлопцям:)))))))))))МОЛОДЦІ!)))
ВідповістиВидалитиШановні, прошу Вас пітримувати обговорення публікаціі Дмитра, та своіми думками поділитися , як нкобхідно діяти для того щоб поліпшити стан справ . Поміжосібні звинувачення не дають честі дописувачам.А вельмишановий керівник ВВ разом з однодумцями лише потерае руки та готуе нові вета на рішення депутутів
ВідповістиВидалитиНа першій сторінці районки надруковано, що 28 січня відбудеться сесія селищної ради. Викладена повістка денна, все зрозуміло за виключенням четвертого питання, передаю дослівно:"про затвердження розпоряджень селищного голови". Які такі розпорядження має викласти мерша? Якщо вони стосуються поліпшення відносин і кращого співіснування варвинчан, то нехай викладе їх у пресі і дозволить нам, пересічним громадянам теж висловити свою думку, а якщо це стосується прояву її диктату, то після сесії виклади, Дмитрику, всю інформацію про це.
ВідповістиВидалитиВельмишановна хоче затвердити своі розпорядження про, які перед публікаціею Дмитра виклав на сайт В.В.Остапець читайте, це все для кращого співіснування варвинчан.
ВідповістиВидалитиот шо постмодерація животворящая дєлаєт!)) все стало так живо)) тут здається були потуги захистити пані лихошву? хвакти вимагалися, висновки якихось інстанцій про вчинення панною лихошвою неправедних справ та інших доказів поганости мерши.. ну не знаю.. там вам приводилось багато цихр, сядьте порахуйте, чи що.. та я про інший бік цієї справи, нечисловий бік, так би мовити.. от приїздить до варви чужа людина, і що вона бачить? бачить оту недолугість типу "круг", далі посеред площі тумба наче обрубаний фалос, який вінчає дешеволикий годинник, від якого тхне тимчасовістю. ми всі розуміємо печерний страх лихошви перед "тумбою" , але ж та людина не зрозуміє. і це добре , що раніше та людина не бувала у варві, інакше вона, побачивши б клумби облицьовані дешевою цеглою, зрозуміла б, що її наї..ее.. обдурили, замінивши вічне на тленне. зрозуміла б вона і ще дещо, а саме те, що у цих облицьованих клумбах закладено майбутні реставрації, на які будуть виділятись(ура!) кошти)). і остаточно доб'ють гостя варви кіноафіші. читаючи їх не можна зрозуміти - демонструватиметься саме той фільм, чи гоблін. багато ще чого, але я ви втомились, та і цього достатньо щоб у гостей варви складалось враження, що тут живуть недалекі, необтяжені інтелектом люди, які вибрали собі відповідне керівництво. так ото, дімітрій іоанов, тобі я хочу сказати, тобто пояснити, що обрано було, як ти сказав, більшістю, а треба було б якістю)). у цьому недолік демократії - коли більшість становить "більшість" страждають нормальні.
ВідповістиВидалитиГризло, ты за гостей Варвы думаеш? Прикольно. Больше ж не о чем! Поставить вместо "тумбы" монумент или памятник - дело не долгое (уверена, и деньги найдутся). Но только не с реставрации площади начинать нужно. Про людей подумай! Людям есть нечего и топить нечем, детей в школу одеть как?, а тебе клумбы только высаживать и цветочки поливать. "треба було б якістю" выбирать руководство, если для тебя то, о чем ты пишешь "якИсть", то мне искренно жаль тебя и твоих однодумцев! Скоро весна - готовь воду и лейки.
ВидалитиПрікольно тобі?) Дуже прикольно? Дивись не заколись, а то хто тоді мене тут розважатиме? Ти хоч читала те, що написала? А оце що: *"якИсть"*? Чи ти, убога, мене грамоті зібралась вчити?)) Не важливо що ти там городила, а важливо те, що тобі тут не місце. Бо це моя земля. Моїх предків і предків їхніх предків і дісталась мені від них. Я є їх продовження, носій їхньої ментальности і культури. І діти мої і діти дітей їхніх теж будуть. Саме тому маю на цій землі виключне право. А ти їдь туди, де жили твої предки і там повчай кого хочеш. Хоч білок на кедрах, хоч ведмедів білих. А тут у нас в Україні своя правда. І зайди нам не треба. Тим паче тупуваті, які не здатні зрозуміти зміст кількох рядків простого тексту.
ВидалитиЯ — українець. Є у мене право
ВідповістиВидалитиНа рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.
Я — українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни,
— Синів і дочок, гідних України.
Я — українець. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати,
На незалежну та міцну державу,
На все, що гарантовано по праву.
Я — українець. І моє це право
люблюв вірші, а особливо про Україну, про її вірних синів та дочок, про настоящих патріотів держави, дякую, молодець, більше б таких людей мала бнаша країна, давно б уже жили вільно та незалежно.
ВідповістиВидалитиАнонімам 19 січня, 17.36 і 20 січня 09.09 моє вітання, молодці, ВАША відповідь прекрасна тій особі, що надрукувалася о 11.28, від неї сепаратизмом аж тхне.
ВідповістиВидалитимоя страна тоже называестя Украина! Я тоже люблю украинские стихи! Но речь идет о том, что сначала обратите внимание на людей, а потом клумбы садите и памятники ставте. А то у нас как получается? сначала на замену "тумбы" выделите с бюджета тысячи гривен, а на людей шиш! Большое спасибо таким депутатам! Поливайте свои клумбы, а мы и так протянем, где-то дрова купим, одежду б/у для деток... а вы садите цветы, это ж нужнее. А если мои слова некоторым депутатам не нравятся и вам легче списать на сепаратизм (хотя в нашей стране нет запрета ни на русский, ни английский или другой язык) значит мой крик души вы не услышали (а может просто не хотели слышать). Спасибо "анониму" за то,что назвал меня убогой - я рада, что вы не убоги, так как можете запросто оскорбить женщину. Этим вы показываете настоящий патриотизм. спасибо
ВидалитиЯ ще раз тобі кажу- твоя страна там де жили твої предки. І про убогість - то була не образа, а констатація факту, бо тільки вбоге створіння може жити у країні і не знати її мови. Звичайно, небажання знати мову країни може бути проявом неповаги до країноутворюючої нації, але з огляду на нездатність сприйняти зміст доволі нескладного тексту про "видатне" хазяїнування у Варві і колишні гранітні клумби, схиляюсь до вбогости, як основного характеризуючого стану.
ВідповістиВидалитипи.си.) вірш - то не я- хтось доречно додав його.
Вы показываете истинное лицо настоящего мужчины и патриота своей страны. вот из-за таких людей нашу страну всегда будут делить по языковому принципу, по гендерному, политическому, социальному... А ведь страна одна!!! І, якщо людина знає декілька мов і може вільно ними спілкуватись, я вважаю, це тільки плюс і певний рівень обізнаності, а не прояв т.з. "сепаратизму". I wish you success. your words talk about a great deal. И еще одно: если "видатне хазяїнування" мера не устраивало людей, то почему эти же люди снова выбрали Валентину Васильевну?
ВідповістиВидалитиП.С. прошу модератора обратить внимание на подобные оскорбления и обвинения
Перепрошую, кого саме було ображено і звинувачено (персонально)? Ще раз звертаю увагу всіх учасників дискусії. Хочете вести плідне обговорення - Авторизуйтеся. Авторизовані учасники мають свій статус та рейтинг. Коли Анонім пише Аноніму (та ще і з одного і того ж самого комп'ютера), то до таких коментарів - відповідне відношення.
ВидалитиПояснюю на пальцях - якщо до тебе у хату припреться чужа людина і почне заявляти, що може у тебе у хаті жити, приймати рішення щодо твоєї хати, батьків, що живуть з тобою, дітей твоїх і тебе самої. Заявить тобі що хата у вас одна і не треба дєліть на "член сім'ї" і "чужа людина", бо ж хата одна! То що ти скажеш такій людині?)) Так от ти зараз і є та людина. Ти у чужій хаті. Тож прояви повагу і говори з тими, кому належить хата, їхньою мовою. Усвідом зрештою - у чужій хаті ти не маєш права НІ НА ЩО.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиВідчуваеться, що Кабалик С підготувався до сходу селища предметно та всебічно. Задав безглузде запитання за кошти , та вже ,як розповів Иванову про його діяльність то добавити було нічого.Таких би нам реформаторів.Слава Кабалику.
ВідповістиВидалитикабалик пише під анонімом про кабалика. Оце так РЕФОРМАТОР!
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАнонім27 січня 2016 р. о 10:21
ВідповістиВидалитиВідчуваеться, що Кабалик С підготувався до сходу селища предметно та всебічно. Задав безглузде запитання за кошти , та вже ,як розповів Иванову про його діяльність то добавити було нічого.Таких би нам реформаторів.Слава Кабалику.
Відповісти
Відповіді
Анонім27 січня 2016 р. о 12:03
кабалик пише під анонімом про кабалика. Оце так РЕФОРМАТОР!
Щиро вдячний всим хто не забуває про мене. Я запитав ( Чому при переході з 2014 на 2015 рік остались 6 млн невикористаних коштів. Я про це писав статтю). Я розумію, що БИДЛО анонім, не може підписатись, але нехай не думає, що я не підписуюсь під коментарями.
Кабалик С.В.
(Дмитрий Иванов) і (сергей белый) чекав на ВАС. Я так зрозумів, що казкові герої пішли боротись з (С ветряными мельницами, за свою Дульсинею Тобосскую). Ну нехай щастить. Кабалик С.В.
ВідповістиВидалитишановний Кабалик!Казкові героі тут і ні куди не пішли,судя с того що ти глуп ,це підтвержуе твій ,,хіт виступ,,то мені вважается що всі твой коменти пише дмитро чі адмін сайту,бо ти умни слова сказать не можешь!Спасибі за добрий настрій який дала твоя фраза-Я про це написав сстаттю!!сам віриш?
ВидалитиТак з правописом у мене проблема. Але ти ( сергей белый) пишеш так само з помилками. Між нами є різниця ти взяв собі псевдонім (сергей белый) а потрібно було просто написати (плазун) просиш аноніма
Видалити(сергей белый14 січня 2016 р. о 15:43
анонім відкрий свое обличча ,чі страшно Дмитро?) А сам за псевдонімом. Я пишу коменти САМ, і можу це довести при зустрічі.
(Какая разница что говорят о бо мне за спиной, если при встрече их язык находится в жопе.)
Успіхів тобі (сергей белый он же ТАБАКИ) Кабалик С.В.
Кабалик,он же бик варвинскій,не бойшся що (сергей белий он же табаки)як ти сказав,може спросить за ,,табаки,,?і тебе кугута не вчили ,я що не знаешь скім говоришь,то фільтрувати мову?
ВидалитиНа засідання комісій приходили люди з різними питаннями,наприклад з проханням розглянути питання про перенесення ЛЕП. Це питання висить уже багато років, але ніхто з них не завдав питання голові чому 6 міліонів гривень не використали в 2014 році, наприклад на перенесення ЛЕП. Голова всіх зустрічає, і говорить, що хоче всім допомогти. Тобто при особистій зустрічі вона розташовуэ до себе проявляючі великі ораторські здібності, це великий досвід в спілкуванні з людьми, мені до такого ще багато навчатись. На сході селища завдали питання, хто приймав рішення портрети яких людей вивісити на алеї слави. У її відповіді (я сама) а потім почалось маніпулювання. (ви що не згодні з портретом М.О. Галушки) ну і так далі. Людина яка завдала питання замовкла. Скажу від себе до покійного М.О. Галушки відносятся всі з великою повагою не тільки в районі. Вам хотіли донести думку, що в незалежності від всього нельзя приймати рішення одно особово. На останній сессії було також прийнято ряд рішень з порушенням. Знову була колотнеча з приводу поїздки на завод Голови та працівників селищної ради. Я запропонував голові розповісти про ціль поїздки, та опублікувати в смі відповідь. Депутати зі своєї інеціативи вияснили що для ремонту потрібно всього 20 тис грн а не 150 чи 200 тобто з економили бюджетні кошти. За що,і поплатились бо деяких лишили 100 відсотків премії. Виводи напрошуються самі собою, хтось хотів відмити кошти, але не дали.
ВидалитиКабалик С.В.
Сірий білий волохатий, якщо ви такий грамотій, то яких би Сергій Кабалик не допускав помилок, ви б писали грамотно і тоді можна було б вірити вам, а ще уважно читайте, що Сергій пише. І не думайте, що нас так мало, які підтримують прогресивну молодь. Моїх дописів тут багато, я стороння людина і публічна, щось поки що стримує мене відкритись.
ВідповістиВидалитиЧи любиш ти Царицю-лиходійку,
ВідповістиВидалитиЩо гроші у громади відбира?
Чи любиш ти Злодюжку ФарбоБілку,
Що патріотів наших брудом облива?
Чи любиш ти Химеру-поліглота,
Що словоблудом очі засипа?
Чи радий Ти помийницям , щасливий,
Покірний житель, неспесивий!
Чому ти, склавши лапки, кістку Панську ждеш:
По ямах ходиш, їздиш, іржаву воду п’єш.
Іржа твій шлунок доїдає,
А ФарбоБілка грошики хапає.
Ти ждеш, що знову вибори прийдуть,
Асфальт у ямки покладуть?!
Зима прийшла-купаєшся в снігах,
Але плазуєш у Панночки в ногах…
Прокинься, житель , не мовчи,
Хапугу ФарбоБілку проучи !
(Надія Варвинчанка)
Сирьожа, ти?! За шо ж ти її так? Ой дивись, проб'є айпішник цариця, а тоді колеса)).
ВидалитиСерго Бель, тобі треба йти звідси, і не просто йти, а сам знаєш куди)) словом "кугут" як правило користуються люди , яким бракує виховання, освіченості та інтелекту, тобто сформулювати характеристику вони не можуть, тому і називають опонента різними тваринами - биками , кУгутами та ін.)) Запевняю тебе - це дуже смішно)) , та ще смішніша твоя претензія на домінування(повір- я щиро сміялась читаючи твої коментарі просякнуті уявною зверхністю))). "Ну ти блін лохуватий кугутяра, просто в дикій ржачь мене вогнав своїми епітафіями" - говорячи твоєю мовою)). Ні-ні, я не Кабалика захищаю - я намагаюсь пояснити твоїм трьом нейронам, що їх тільки три))
ВідповістиВидалитиу нас всі такі розумні, молоді, завзяті... Ось тільки толку від цього? Мені дуже подобається на сьогодняшній день роль і позиція громадськіх організацій в інших містах області. Вони дійсно щось роблять (і допомога для АТО, і проконсультують в правовому полі, займаються благоустроєм...) і, звичайно, не чекають підтримки з боку влади. Питання: чому б всім нашим активістам (і розумникам, які так гарно тут пишуть) не обєднатись та самостійно робити дійсно гарні справи для Варви та району? Скільки вже можна чекати на покращення сидячи вдома?
ВідповістиВидалитита ви, аноніме, теж непогано пишете! то може якось повідомите нас про започатковані вами гарні справи, зосередившись на яких ми зможемо з вами об'єднатись?
ВидалитиНа засідання комісій приходили люди з різними питаннями,наприклад з проханням розглянути питання про перенесення ЛЕП. Це питання висить уже багато років, але ніхто з них не завдав питання голові чому 6 міліонів гривень не використали в 2014 році, наприклад на перенесення ЛЕП. Голова всіх зустрічає, і говорить, що хоче всім допомогти. Тобто при особистій зустрічі вона розташовуэ до себе проявляючі великі ораторські здібності, це великий досвід в спілкуванні з людьми, мені до такого ще багато навчатись. На сході селища завдали питання, хто приймав рішення портрети яких людей вивісити на алеї слави. У її відповіді (я сама) а потім почалось маніпулювання. (ви що не згодні з портретом М.О. Галушки) ну і так далі. Людина яка завдала питання замовкла. Скажу від себе до покійного М.О. Галушки відносятся всі з великою повагою не тільки в районі. Вам хотіли донести думку, що в незалежності від всього нельзя приймати рішення одно особово. На останній сессії було також прийнято ряд рішень з порушенням. Знову була колотнеча з приводу поїздки на завод Голови та працівників селищної ради. Я запропонував голові розповісти про ціль поїздки, та опублікувати в смі відповідь. Депутати зі своєї інеціативи вияснили що для ремонту потрібно всього 20 тис грн а не 150 чи 200 тобто з економили бюджетні кошти. За що,і поплатились бо деяких лишили 100 відсотків премії. Виводи напрошуються самі собою, хтось хотів відмити кошти, але не дали.
ВідповістиВидалитиКабалик С.В.
сергей белый1 лютого 2016 р. о 18:10
ВідповістиВидалитиКабалик,он же бик варвинскій,не бойшся що (сергей белий он же табаки)як ти сказав,може спросить за ,,табаки,,?і тебе кугута не вчили ,я що не знаешь скім говоришь,то фільтрувати мову?
Я спілкувався та спілкуюсь з багатьма різними поважними людьми, які займають різні високі посади в нашій державі. Також спілкувався з людьми кримінальних кіл, які відносятся до різних ієрархій. В них є спільна риса всі вони перед початком спілкування представляються. Не для того, щоб їх боялись, а щоб знали як до них звертатись. З твоїх коментів склалась характеристика - ти (він вона) особа яка робить все з підтишка, надуває щічки - щоб думали, що поважна людина. (полупреблотненый - фільтруй базар). Зразу видно, що людина поважна у всіх колах, пропонує щось фільтрувати. Шакаль дальше яка різниця, що ти тут на мене пишеш, коли при зустрічі твій язик в дупі.
Мені приємно, що ти під псевдонімом. Кабалик С.В.
Якось наче і небагато часу минуло, але вже пора б серегею білому шось відповісти, бо ми - аноніми - усім своїм анонімним єством жадаємо пізнати всю ту буквописну ахінею, яку буде купками, як кіт, накладати тут наш кацапуватий трьохнейронний херой. Як же поясниш, наш біленький кловун, шо твій язик затягує у дупу? невже протяг?!
ВідповістиВидалитиЗавтра все наладиться. :-)
ВідповістиВидалитиКабалик С.В.