З настанням прохолодних вечорів, стає все
приємніше, випити чашечку гарячого чаю або запашної кави. Про те, як ми можемо
їх скоштувати вдома, писати нема сенсу, а от що ми можемо відвідати на теренах
Варвинщини, це вже більш цікаво… Відтепер, ми спробуємо провести екскурс по
закладам Варви та прилеглих територій, з точки зору простих споживачів. Мова
піде про заклади громадського харчування та відпочинку.
Надихнуло на все це останнє відвідування всім
відомої Лаванди. З неї і почнемо. А діло було так … ;)
Зустрічаю ввечері друзів (31.08.2012),
починаємо розмову, розмова йде легко і цікаво. Не помічаємо як проходить вечір.
І тільки холод змушує нас відволіктись. Ну, зимно то й зимно, але ж ми живемо в
цивілізації і миттю вирішуємо заскочити в якийсь заклад на чашечку чаю.
Вирішено відвідати Лаванду. Вже на під’їзді бачимо що вона працює в такий час
(близько півночі), що приємно радує. Заходимо, розміщаємося за вільним, хоч і
не прибраним столиком, одноголосно вирішено – зелений чай і шоколад. Знаючи, що
чекати обслуговування доведеться довго, направляюсь до барної стійки і
намагаюся зробити замовлення. Отримую відповідь: «ми працюємо до 00.00, далі не
обслуговуємо…». Ну що ж, є графік і маємо те, що маємо. Розвертаюся і в спину
чую: «Чи ви якісь особенні?! А шо, ми тут должні всю ніч тут сидіть?!». Теж
розумію що дівчинка стомилася за день і хоче виговоритися. І тут, починається
саме цікаве. Підходить компанія, і замовляє пиво (до речі, після півночі, ціни
на пиво дивним чином стають «все по 10», я не спеціаліст в даній специфіці, але
щоб протягом доби були різні ціни, мене теж здивувало). Ну то вже інше. А я
повернусь до фрази що всі тут однакові, на рівних правах і після півночі бар не
працює. Починаю цікавитися що можна придбати після півночі, а що не можна. І
з’ясував, що не асортиментом обмежені, а бажанням. Цитую: «от кому хочу, тому і
продаю…». Мене це не то щоб обурило, але певний дискомфорт підібрався і почав
гризти мою свідомість. Починається діалог:
-
Шановна, як я можу до Вас
звертатися (ідентифікатора особистості, звісно, не знаходжу).
-
А яка тобі різниця?
-
Книгу скарг і пропозицій.
-
У нас нема.
-
Де куточок споживача?
-
Шукай…
-
Я вас прошу, все ж таки, дати мені
книгу скарг і пропозицій.
Бармен починає набирати якісь
номера, і викликати «службу підтримки». Я вже зрадів, думаю, ось приїдуть,
допоможуть знайти все ж таки ту книгу скарг і пропозицій. На фоні продовжується
торгівля. Служба підтримки так і не приїхала.
Друзі просять відвезти їх додому. Відвіз, на зворотному шляху думаю,
може це просто не продають чай чи каву, бо на них залишилась ціна та що була до
півночі?! Ще раз під’їзжаю, до закладу, зустрічаю знайомих з кавою, питаю чи
подорожчала кава, відповідають що ні, 5 грн. (еспрессо). Впевнившись в тому що
бармен керується виключно своїм настроєм їду далі.
Остаточне резюме, звісно, робити зарано, але початок покладений.
Заклад працює довго, а можливо і саме пізніше, у Варві, зачиняється,
але не факт що вам пощастить щось взяти, все залежить від настрою бармена.
Підготуйтесь до зміни цін після півночі.
Далі буде…
В мене теж були інцеденти. Один вечір посиділи, через тиждень приносять рахунок і кажуть що не за все заплатили. Як за звичай не дивлюся що там написано, звертаю увагу на Всього, добавляю +- 10 % і все. Ну взяв і заплатив. Потім, через пару місяців знову схожа ситуація, після того йти туди нема бажання зовсім.
ВідповістиВидалитиА ще - посуд має бути кращим. Нобори різні, часто нащерблені, просто не приємно з такого їсти / пити. Для себе давно цей заклад поставив в чорний список. Бачу так нічого і не змінилося, значить хай там і залишається...
Вечір. Середа. Лаванда... Потрапляю на гарну, добросовісну зміну. Приємно дивує затишок. З'являється відчуття комфорту. Не дивлячись на якість посуду, відношення персоналу робить вечір ще приємнішим. Не відтерміновуючи, дістаю ноут, знаходжу вільний ВайФай (Лавандовський), що теж радує і лишаю свою щиру подяку.
ВідповістиВидалитиП.С. Таки все залежить від персонали. Як у класика - "Кадры решают Все"
Страшний кабак. Їсти там заборонено. 2 рази були. Перший - подали несвіжий салат. Самі офіціанти з цим погодились і сказали що не включать в рахунок. Другий - у двох чоловік розлад шлунку.
ВідповістиВидалитиУважаемые посетители,я обращаюсь к вам так же со стороны посетителя.Почему Вы тогда идете в Лаванду -если вам там не нравится. Вот все говорят не нравится, ужасно, но все прутся только туда-все поголовно!!! Ходите в другие кабаки- и у вас не будет розтройства желудка, меньше нужно жрать и нажератся-тогда в любом кабаке будет приятно отдыхать. )))
ВідповістиВидалитиМи турбуємось за благополуччя Лаванди. Що ж з нею станеться, якщо ніхто туди не ходитиме? :)
ВидалитиЦе все, звичайно, жарти, але, насправді,варто все це писати й говорити. А Лаванді є над чим працювати. Ми й на те і є споживачі, щоб оцінювати послуги, а в даному закладі вони нікудишні взагалі!
А яка місія і призначення кабака, якщо не їсти і пити? Це ж не бібліотека. А по друге, тема вірно піднята. Якщо всі будуть мовчати, то рівень таких закладів підвищуватися не буде. Хочете щоб до вас ставилися як до тварин сопіть тихенько в дві дирочки і нахвалюйте ту сталовую.
ВідповістиВидалитиЕстественно пить, и кушать-но не нажератся. Если бы действительно он был ужасным ,писали бы сюда все. А пишут ведь только те- кто "удачно" погулял и ему действительно плохо на утро. Ведь "Лаванда не кабак , и не столовая уж точно... Не видали вы столовых , да еще и в етом селе. Меня удивляет фраза "Хочете щоб до вас ставилися як до тварин сопіть тихенько в дві дирочки і нахвалюйте ту сталовую." Вас бьют там что-ли? Или вам там грубят? Не понимаю... Хорошее заведение, приличные люди туда ходят, культурно сидят, культурно обращаются к работникам заведения, и в ответ получают приятное обращение к клиентам - я часто там оддыхаю. Всем нравится, всем харашо. А вам возможно немножко не повезло , не все так критично. Возможно у вас было плохое настроение- и вам показалось что все так плохо? Улыбайтесь и жизнь наладится))))
ВидалитиВитримав паузу, і все ж вирішив прокоментувати. Шановний (Шановна) анонім, вернемося до початку теми. Коли Ви кажете нажиратися, це вже можна сприйняти як спробу образити. Наприклад в моєму випадку, зайшли ВСІ Абсолютно тверезі. І просили Чай та Каву. Отримали - кукіш. Заклад обслуговував тільки тих клієнтів, яких обирав персонал. Крім того, ВВІЧЛИВЕ і вкрай толерантне прохання дати книгу скарг і пропозицій (яку насправді мають давати по першому проханню, будь кому, безперешкодно і т.д.) теж потерпіло крах. Насправді, і це не тільки моя позиція, багато чого залежить від зміни яка працює. Наразі поіменно назвати не в змозі, так як я, попросту не знаю всіх поіменно, а ідентифікаторів особистості, які мають бути обов'язковим атрибутом у такій сфері теж нема. Доведу до вашого відома що в таких закладах має бути (повний текст знаходиться тут
ВідповістиВидалитиhttp://varva-news.blogspot.com/2012/10/blog-post_9066.html#more
скорочено див нижче):
Правила побутового обслуговування населення;
витяг із ЗУ "Про захист прав споживачів" в частині надання послуг;
інформація про повне найменування виконавця, його адреса, номери телефонів, прізвище, ім'я та по батькові керівника (власника);
інформація про працівників, які обслуговують замовників, номери телефонів місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів Держспоживінспекції, перелік категорій громадян, які користуються пільгами в отриманні побутових послуг;
книга заяв і пропозицій.
Тепер стосовно того що як би заклад був жахливим то писали б... так от і пишуть :) Щоправда цільова аудиторія даного тематичного ресурсу у великій мірі попросту не відвідує такий заклад. А тих хто відвідує і заклад і блог насправді не так вже і багато.
Тепер стосовно столових в нашому селищі, давайте конкретніше, про яку йде мова, ви напишіть а ми перевіримо відповідність. Наразі готується невеликий нарис про "Зодіак", буде з чим порівняти...
Тепер стосовно сказаного Вами "приличные люди туда ходят, культурно сидят, культурно обращаются к работникам заведения, и в ответ получают приятное обращение к клиентам - я часто там оддыхаю.". Ключова зв’язка клієнт – працівники. Якщо працівнику сподобався клієнт то все гарно, його обслуговують, дають все свіже і т.д. А якщо не сподобався (це може бути просто особиста антипатія, або банальний негативний настрій персоналу) то клієнт має готуватися до плювка в салат? Чи тоді можна буде сказати Вашими словами: «А вам возможно немножко не повезло». Як тут взагалі може повезти чи не повезти?! Це ж не лотерея?! Люди йдуть отримати якісні послуги, за що сплачують оговорені кошти. Якщо у пластичного хірурга нема настрою, то він що, може зробити «заячу губу» пацієнту з словами: «що ж моя люба, сьогодні вам не повезло…»?! Мені, чомусь здається, що Ви там не відпочиваєте, а працюєте. Чому Ви цураєтеся представитися? Вас ніхто не з’їсть. Опишіть Лаванду з точки зору працівника. Буде Дуже цікаво! Можливо саме на цих сторінках з’ясується кому чого не вистачає і як досягти своєрідної ідилії?!
Нет))))) я там не работаю. Я роботаю в совсем другой сфере... но ето никак не касается етой темы. Вот "Лаванда" на даный момент закрыта на ремонт. Может что-то и изменится)))) А я придлагаю посетить ее вместе и оценить?)
ВидалитиРжу нємагу! Звіняйтє за оффтоп. Перекладу на UA. Каже "... я робот, но єто, нє в тєму и прідлагаю..." мля, я навмисно не зможу зробить стільки помилок. 5 недопрєдложеній і 5 ашибак. Ви в Лаванді крім Піва щось замовляєте? Хіба що сємачкі. Я так розумію, що Ви працюєте не в лаванді, а вчітєлькой рускага язіка. ;)
ВидалитиМову вивчи, перед тим, як в кабак ходить!!!
А Лаванда таки так, зачинена :(
До анонім.
ВидалитиВаші пропозиції зрозумів, але:
1. Лаванда зачинена.
2. Як Ви пропонуєте оцінювати?
3. Як можна ходити кудись з анонімами?
До Сердитого! Хотів зауважити (наче в тему, наче не дуже), але промовчу. Персональних наїздів не вбачаю ;)
Розгортавши вами дану тему, про якісне обслуговування та кухню даного закладу. Мені важко сказати, що кухня настільки погана, "Респект поварам :)". Замовляючи свою улюблену страву, не завжди хочетться її їсти, її можуть подати, як "СОБАЦІ". Я не вимагаю сервірування столу вищим рівнем, можна вічлево подати страву навіть на край столу, а не кидать тарілку, що все розлітається, в же розвернувшись іти. Так, що ми на терезах, кухня, чи сервіс. Чи ми хочемо, щось покуштувати, чи відпочити.......?????
ВідповістиВидалитиКафе Лаванда открылось после ремонта,новый дизайн,новая посуда,новый администратор,добавления в меню.Добро пожаловать!Очень хочется узнать мнение о проделанной работе.Если честно,то со стороны (намного) лучше видно!
Видалити"Уважуха" admin - СПРАВЕДЛИВО!
До Адміністратора кафе "Лаванда". Радий що Ви намагаєтеся щось робити. Подейкують, що і умови відвідування Вашого закладу змінилися (і не тільки в кращу сторону). Особисто не був, тому прошу викласти які правила діють наразі в кафе.
ВидалитиТакож, можете лишити номер телефону, для попереднього замовлення та резервування столиків. Звісно якщо наразі є така можливість.
Ще питання по персоналу, теж новий? Ви, в своєму коментарі не вказали ;)
Да,ми були з дружиною,дійсно приємно вражені
ВідповістиВидалитиРозумію що писати більше трішки накладно. Але прохання дописувати що саме сподобалося. Ви замовляли столик заздалегідь? Як швидко обслуговували? Дали рекомендації що скуштувати? Замовлення відповідає заявленому? Смачно? Що в рахунку (тільки Ваше замовлення, в повному обсязі)? Офіціанти мають ідентифікатор особистості? ...?
ВидалитиВ любому випадку дякую за відгук!
ой, як приємно! люди пишуть українською напрочуд грамотно, на відміну від аутів окацаплених))) і видно ж, що мати і батько тієї падли балакають українською, а воно кізячило, родич гівну, шьпрєкаеть зьдєсь на ламаному єзіку кацапського сєла)) вітаннячко, неповноцінні вибл.. виродки
ВідповістиВидалитиЛаванда... Ох і не подобається мені цей заклад... Після кожного "походу" туди є що згадати. Одного разу ми були компанією з 5 чоловік, то одній нашій подрузі забули принести замовлення, навіть після нагадування. Другого разу чекали замовлення 2 години (!!!), а коли після відвідин "Лаванди" одна моя подруга отруїлася, стараюся оминати десятою дорогою цей заклад. Єдиний плюс це те, що туди йде багато молоді.
ВідповістиВидалитинещодавно, відвідавши цей заклад, нам із солодкого ЗАПРОПОНУВАЛИ тірамісу, яке виявилося із цвіллю та зеленою пліснявою((( все це затерли великою кількістю шоколаду, напевно, щоб не було видно!!
ВідповістиВидалитиЗгідна, що кухню в Лаванді треба змінити, на вихідних ходили відпочити, замовили салат в якому була волосина, + - що замінили, неодноразово приносили салат в якому не свіже м"ясо. Персонал 100% треба змінити або ж направити на семінар по обслуговуванню (але наврядчи це допоможе)
ВідповістиВидалитиЖах, адміністратор аби із грущиками побухать та без штанів по кафе поганять, а офіціанти --- наче наїлися кислиць та руки з жопи в них!!!!
ВідповістиВидалитиЛюди добрі , то ви не були в Магнолії, то означає що ви незнаєте що таке жах!!!!!!!
ВідповістиВидалитиЖах, адміністратор аби із грущиками побухать та без штанів по кафе поганять, а офіціанти --- наче наїлися кислиць та руки з жопи в них!!!!
ВідповістиВидалитиСудячи з того як ти формуєш речення, то сприймати твою думку взагалі непотрібно)
хаха ЖАХ)
Років під 15 тобі мабуть) Що не продали алкоголь, то образились?
Особливо мене тішить в "Лаванді" знаменитий білий диванчик за 50 гривень. Цей диванчик, мабуть, вже 10 разів окупив свою собівартість. Оце так креативна ідея! Всім рестораторам треба взяти це собі на озброєння.
ВідповістиВидалити