понеділок, 21 вересня 2015 р.

Бєлиє лєбєді передають вітання.



         Як вже згадувалося на цьому блозі 02 вересня відбулася сесія селищної ради, але формат того допису не дозволяв висвітлити певні подробиці розгляду деяких питань. Але  так трапилося, що з’явилася нагода знову повернутися до деяких цікавих обставин. Я хочу повернутися до тієї події і розповісти читачам блогу обставини розгляду питання затвердження фінансового плану КП «Господар».
Перш за все мною ще на початку сесії було зроблено зауваження, про те як можна розглядати питання яке ніяким чином ніде не опрацьовувалося попередньо. Потім вже коли підійшла черга в порядку денному до безпосереднього розгляду. Моє зауваження і нерозуміння такого підходу Саверської-Лихошви були підтримані іншими депутатами, зокрема Смаглюком С.М. та головою бюджетної комісії Повар В.І., яка висловила повну незгоду з розгляду даного питання, особливо якщо даний документ розроблено не за тією формою. Відразу ж почулися вигуки представників КП «Господар», а хто сказав, що не за тією формою складено фінансовий план. Віра Іванівна вказала на мене, рєбята з Підприємства почали хмикати, фиркати, знову почулися фрази та хто він такий, а де його ксіва тощо. Я чесно зізнаюся не втримався, мене те фиркання зачепило. І тому був змушений жорстко відреагувати, і сказав, що якщо на підприємстві немає людини яка може перевірити на сайті Верховної Ради, чи документ чинний чи ні, то в цьому випадку я взагалі не буду нічого коментувати. Нехай читачі самі оцінять ситуацію, коли на Підприємстві 2 юриста, та ще й живемо ми в інформаційну еру, коли Інтернетом вільно користуються навіть глибокі пенсіонери, а тут такий ляпсус. Мною також було наголошено повторно на тому, що необхідно детально відповідним депутатським комісіям опрацювати основний документ діяльності КП «Господар». Фиркаючі трохи похнюпились, але на їхній захист мій колега Старенченко С.М. звернувся до мене з проханням не стріляти бєлих лєбєдєй. Маючи на увазі, що фиркаючі особи вони все одно наші, і вони є такі як є, а інших немає, і не потрібно їх «вбивати», жорсткою позицією та репліками в залі. Я тоді почув прохання пана Старенченка, але звичайно я з ним не погоджуюсь, і не хотів особливо дискутувати. Але дискусію все ж потрібно буде починати, та її вже почали. І почали все ті ж, бєлиє лєбєді, і нижче буде роз’яснено як і коли.
        Вчора 18 вересня 2015 року відбулося перше засідання Комісії з вивчення тарифів на водопостачання та водовідведення, що створена при Варвинській РДА. В комісію входять представники КП «Господар», РДА, виконкому селищної ради та представники громадськості. На це засідання прийшов і я, головуючий був не проти. В процесі розгляду загальних питань, що стосуються розрахунку тарифів на водопостачання та водовідведення мною були задані кілька запитань:
1.       Переглянувши всю папку розрахункових матеріалів (450 аркушів) я не знайшов аркушу Розрахунок тарифу?
Відповідь: а подивіться в таблиці на такій от сторінці. І якщо клітинку таку поділити на таку, то отримуємо тариф.
А де це описано, що потрібно такі клітинки на такі поділити? Відповідь – а ні де.
2.       Якщо зробити так як ви кажете і саме такий є розрахунок тарифу, то де в ньому плановий прибуток?
Відповідь: а ми не закладали прибутку на водопостачання.
Як не закладали? А з ким дане питання узгоджене, як ви збираєтесь працювати? А нам сказали, що не можна зараз закладати прибуток.
3.       А чому тоді закладено прибуток на водовідведення?
Відповідь: а там в нас інвестиційна програма, тому ми й заклали.
     Я розумію, що більшість читачів не зрозуміли такого діалогу, але той кому передають вітання його бєлиє лєбєді має зрозуміти. І я змушений наголосити, що бєлиє лєбєді, або зовсім знахабніли, і не мають ні гори ні низу в своєму бажанні пофігізму, або загубилися до безміри, і навіть не розуміють, що вони роблять і як роблять.

19.09.2015

Павленко Д.В.

10 коментарів:

  1. Дмитро, прийшла осінь. І мені ,і багатьом варвинчанам дуже хочеться ,що ті "бєлиє лєбєді" відлетіли до вирію,а краще задрали на жаркоє. Скоро жовтень нові вибори,хочеться ,щоб прийшли професіонали ,молодь .А оці старі перд.ни надоЇли, одні і ті самі мордяки.Ну,нічого тримайся я думаю зміни прийдуть у наше місто!

    ВідповістиВидалити
  2. коли вже день визволення варви від лихошви? влаштуємо ярмарок і неробочий день

    ВідповістиВидалити
  3. А чи визволимося? Тупа Варва бачить тільки лавочки, бо їх раніше не було, а те, що за лавочками робиться - нікого не цікавить, коли навіть освітяни дивляться і так її славлять, хочеться кричать "дебілки - відкрийте очі", а більшість із них сліпі або зовсім дурні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Повір мені - і сліпі ,і дурні! Одного разу одній вчительці доказувала скількі наша голова накрала,на що та мені відповіла- краде ну і нехай,молодець я тількі ЗА! І ця вчителька виховує наших дітей,це наша "срана" варвинська інтелігенція.

      Видалити
    2. І тупа Варва і срана, то чому ж ви в ній живете?. Розумна людина - стримана людина,а не базарна баба з чорним ротом.

      Видалити
    3. Як же страшно стає жити серед таких "вумних" людей, які всіх вважають дебілами і це пишуть жінки, мабуть матері.

      Видалити
    4. тьотю, ваші коментарі 9 жовтня 2015 р. 13:01 і 9 жовтня 2015 р. 13:29 трошки брехливі. варва не срана - срана "інтелигенція" і не вся, а більшість. те ж і з тупою варвою - не вся, звичайно, але більшість, бо тільки більшістю мона було вибрати лихошву. причина тупости звичайна - спадковість. (побачили помилки правопису? то не помилки)

      Видалити
    5. От про спадковість ти молодець!

      Видалити
    6. А я невже писав , що я з Варви. Господь з тобою,моя квіточка!

      Видалити