середа, 7 лютого 2018 р.

А тим часом у наших недосяжних сусідів…

 До створення даного допису спонукала замітка-репліка у районній газеті «Слово Варвинщини» за 12 січня цього року, одного з жителів нашого містечка, що стосувалася вигляду Варвинської новорічної ялинки. Погоджуюся з шановним паном Гиленком, однак додам, що проблеми Варви не лише в новорічному дереві, а й у всіх, поки що існуючих, галузях тих сфер обслуговування, які б робили життя людей комфортнішим. Дописувач радив рівнятися на сусідні Прилуки чи Срібне. А я візьму взагалі недосяжну для Варви і, поки що, існуючого району, висоту, і сміливо пораджу порівняти життєвий рівень наших сусідів з Сумської та Полтавської областей. Мова йде про сусідні Лохвицький та Роменський райони. Ось на кого треба рівнятися!

     Забігаючи на перед скажу фразу, якою планувала закінчити свій допис: Мені соромно за нашу Варву! Соромно за новорічну ялинку. Соромно за відсутність готелів, чи хостелів. Соромно за відсутність хоча б однієї з мереж магазинів «АТБ», «Хвилинка», «Фора», «Авоська», «Сезон», (За «Аврору» звісно вдячні, але це лиш крапля в морі). Зрештою, соромно за закриття автостанції! Соромно за ті 18-місні маршрутки з одним, прилуцьким напрямком! Взяти хоча б горезвісний рейс «Прилуки – Брагинці», який часто їде з сіл до Варви, чи з Варви на села, залишаючи пасажирів, бо їх брати нікуди! До речі, за вартість такого проїзду, взагалі, краще промовчати… Соромно за те, що з Варвинського району зробили «край світу» у всіх значеннях цього виразу, і сумно, що район довели до краю… І це з нашими можливостями!..     
Тож, почнемо з ялинок. Лохвицька ялинка цьогоріч, була справжньою красунею, навіть у порівнянні зі столичною, яка більше нагадувала гігантський огірок. Новорічне дерево було зібране з гілочок сосни, мало природну форму. Гарно вбране не лише купованими прикрасами, а й саморобними, виготовленими дітьми. З засвіченими гірляндами новорічне дерево Лохвиці складало незабутнє враження.

     Центральну площу Ромнів прикрашала жива ялинка.  Навіть якби на ній не було прикрас, дерево й так було б красивим. Струнка, пишна, кожна гілочка на своєму місці.  Святково вбрана ялинковими прикрасами, серед яких не побачила жодної, яка хоч би чимось, нагадувала прикраси на варвинській новорічній, м’яко кажучи, «красуні». Все естетично, зі смаком і в міру. Ялинка стояла рівненько, гідно витримуючи пориви вітрів, нікуди не була нахилена, як наша, Варвинська.

     Про варвинську ялинку сказати нічого. Автор попередньої публікації, пан Гиленко, влучно сказав, що ялинка повинна бути символом розквіту, а не занепаду і деградації, як у нас, у Варві. Наш випадок саме той, коли бракує слів і хочеться плакати.
     Наступне питання, яке не в кращому ракурсі вирізняє нашу Варву з-поміж двох  сусідніх населених пунктів, відповідно і районів та областей, це питання функціонування хоча б одного міні-готелю, де можна було б зупинитися на ніч гостям нашого «європейського» містечка. Про готель рівня готелю «Україна», що в Лохвиці, вже мовчу. Тут хоч би який небуть (гуртожитки до уваги не берем). Ні, не має… Певно, ще не доросли до того.
     Зате дрібні магазинчики, де кожен власник диктує свої ціни, які зазвичай на порядок вищі від Лохвицьких чи Роменських, функціонують вже чи не на кожному кроці.
     Що до мережі магазинів також маю свою думку. У Лохвиці, де площа містечка і кількість населення трохи більші за нашу Варву, майже по сусідству функціонують «АТБ», «Хвилинка», «Фора», та багато інших дрібних магазинів, які залюбки відвідують не лише лохвичани, а й жителі всього району, в тому числі і нашого, (наші, хоч раз на тиждень намагаються, хто чим, туди потрапити по бездоріжжю, що маємо зараз). За Ромни не говорю, бо містечко більше за площею та кількістю населення, хоча «АТБ» там розмістили на першому поверсі п’ятиповерхового будинку у викуплених та переобладнаних квартирах. І ніхто не ображений, всі задоволені. В голові не вкладається, чому у Варві не можна так зробити?!! Тим паче, що маємо готове приміщення переобладнане за всіма стандартами «АТБ».
      Стосовно автостанції… Довелося поспілкуватися з жителькою Бербениць, яка розповіла, що три дні на тиждень з Бербениць до Лохвиці і в зворотньому напрямку, можна доїхати автобусом, у  якому ніхто не оплачує проїзд. Я довгенько сумнівалася, не розуміючи, як це, як безкоштовно, бо хіба ж у нас таке можливо? Решту днів курсують автобуси на Лохвицю через Яхники, або через Безсали з помірною (у порівнянні з нашим районом) вартістю за проїзд.  З автостанції відправляються автобуси, серед яких не побачиш 18-місних маршруток. Здебільшого це автобуси типу «Еталон» та «Богдан». В такі автобуси вміщаються всі пасажири. Якщо пасажири їдуть з автостанції, то обов’язково там і квитки за проїзд беруть. Ніхто не поспішає потрапити в автобус першим, бо знають, що місць вистачить всім. Час відправлення автобусів продуманий так, щоб пасажири встигали справитися з своїми справами не боячись запізнитися на свій рейс. З автостанції курсують автобуси, в першу чергу, у всі села в межах свого району. Мається на увазі, що не має рейсу «Пирятин-Бербениці», наприклад, а є рейс «Лохвиця-Бербениці». 

Що ж маємо ми?! Маємо усі рейси з автостанції «Прилуки» і жодного, легального, який би відправлявся з Варви, чи до Варви! Що до часу відправлення, то з Озерян у Прилуки можна проїхати лише в одну сторону, бо маршрутка приїхавши у Прилуки, практично відразу повертається назад. Хто ж з Брагинець, Мармизівки, Кухарки чи Озерян поїде на ті Прилуки, якщо назад доїхати нічим?! Питається, до чого рейс «Прилуки – Брагинці» взагалі придумали, якщо не має третьої ходки?! Стосовно ж вартості за проїзд, маєте можливість порівняти. Відстань з Лохвиці до Бербениць - 25 км, і вартість проїзду через Яхники – 18 грн.64 к. Якщо цим рейсом їхати з Бербениць, то водій автобуса візьме з Вас 16 грн. Відстань з Варви до Озерян - 15 км, і вартість проїзду - 15 грн.
     Щодня, кожної години, курсують автобуси в напрямку Ромнів, відповідно, і в зворотньому напрямку. Вартість проїзду 40-50 грн, залежить від того в який автобус сядете. Якщо прохідний з Києва на Суми через Лохвицю, Ромни, тоді – 40 грн. Якщо рейс «Лохвиця – Ромни», то проїзд коштує - 50 грн. Та мова не про те.  Мова про те, що жителі сусідніх областей і районів безперешкодно мають можливість в любий момент поїхати на навчання, на роботу, до родичів, за покупками, чи й просто так, за досвідом. Поїхати туди і повернутися назад, не ламаючи голову про те, що повертатися не буде чим. Мають можливість, бо сусідні райони і області з’єднані дорогою з твердим покриттям…
     По дорозі, на межі двох районів і областей, серед поля, на пагорбі, поблизу лісу - новозбудований сучасний гостинний комплекс «Три криниці», де мають можливість відпочивати подорожні. Де залюбки святкують юбілеї, весілля. Дарма, що за містом, але посеред неймовірної краси і тиші. І це приваблює відвідувачів… А що ж у нас?!!! Та нічого! Абсолютно ні-чо-го!!! Це при тому, що такий би самий комплекс, за наявності нормального транспортного сполучення, міг би функціонувати і на межі трьох областей. Цю межу, за Макушихою, де в одному місці сходяться поля трьох сіл, трьох районів, трьох областей, сьогодні називають «Три сестри», чи «Три півні». Прикро, що нікому до цього не має діла!
     
На сьогоднішній день, дорога міжобласного значення "Чернігів-Полтава", і міжрайонного значення "Варва-Лохвиця" чи (як у нас заведено) "Прилуки-Лохвиця", або «Прилуки –Миргород», чи «Прилуки –Гадяч», «Прилуки – Ромни», зі сторони Озерян (та й зі сторони Кухарки не краща) в напрямку с. Бербениці, Лохвицького району, має вигляд накатаного як небуть по ріллі примітивного битого шляху... І не тільки в напрямку Бербениць, а і в напрямку Жабок (Луценок) через нашу Макушиху… Хоч на крилах лети... І це в 21 столітті!!! До слова, через Срібне з Прилук проходять рейси на Харків, Суми, Полтаву, Ромни, Гадяч. Що  ж заважало і до цього часу заважає нашому районному, та й обласному керівництву, зробити 5 – 10 км доріг для з’єднання сусідніх областей, районів, пустити автобуси в тих напрямках?!!! Не зацікавлені в цьому, то це зрозуміло, але ж зацікавлені прості люди! Ви ж повинні працювати в інтересах людей!!!  Ба, ні. Невже закриття автостанції набагато краще рішення?! Я чудово розумію, що на виправдання нашого керівництва, що до автостанції, знайдуться аргументи, (можливо, навіть, і вагомі, типу: не наше приміщення і все таке), але на всі виправдання у мене зустрічне, одне єдине запитання: А ЩО, ЗА ЦІ РОКИ, ВАМИ БУЛО ЗРОБЛЕНО ДЛЯ ТОГО, ЩОБ АВТОСТАНЦІЯ У ВАРВІ ФУНКЦІОНУВАЛА?!!!...
     Тим часом люди всіляко намагаються потрапити на Полтавщину. Щораз пробираючись туди через зорані поля, згадують подумки, але, здебільшого, "не злим тихим словом", а то й фразою про всихню маму, наше "вельмишановне"  керівництво.
     …Соромно за наше «європейське» містечко, яке намагається об’єднати всі села колишнього району в одну громаду з центром у Варві! Прикро, що не всі зрозуміють до чого я веду, бо переважна більшість варвинчан вже почали звикати до монотонної, сірої, безперспективної буденності, яку час від часу урізноманітнюють новою лавочкою чи пам’ятником. Або відкриттям чергового ганделика. Життя за принципом «Моя хата скраю я нічого не знаю і знать не бажаю, тільки б гірше не було» - така, на сьогодні, не весела варвинська правда.
В. Волох Депутат
Озерянської сільської ради

84 коментарі:

  1. Потужна стаття...
    Нічим крить...
    Побільше б таких депутатв із здоровим глуздом, особливо у Варві.
    Від Вас чекаємо ще дописів.
    Дякуємо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та з превеликим задоволенням... Дякую, тільки б на користь... Валентина Волох

      Видалити
    2. Пані Валентина, Ви (як і всі коментуючі) можете підписувати свої коментарі не тільки в тексті коментаря, а й вказати ім'я у формі, щоб було зручніше. Дякую.

      Видалити
  2. "Почав за здравіє, закінчив за упокой". Ялинка, готель, дороги, полтавщина. Пане, не хотіли б ви розбирати проблеми конкретніше, а не скидати все в купу і кричати, що всі навколо " всралися"?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як не напиши, а проблеми були, є і будуть, як нічого не робить!

      Видалити
    2. Ха! От в даному випадку, якраз, всі навколо і не всралися! Всралася Варва, причому конкретно!

      Видалити
  3. Стаття дійсно актуальна... Хотілося повернути час назад і подивитись на ту ялинку яку встановлював пан Гиленко під час свого правління в селищній раді і порівняти

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. він більше був на лікарняних та у відпустках, НІЖ НА РОБОТІ

      Видалити
  4. Так стаття цікава але однобока.чому претензії тільки до Варви?у вас є районні депутати .чому вони нічим не займаются(з приводу дороги на Лохвицю)З іншої сторони-а де дорога з Лохвиці на наші краї?З приводу доріг-а я хочу дорогу на Лубни!то що мені робити?до кого звертатись?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На Лубни їдьте з Богданів на Вишневе через Пирятин.
      Треба знати географію...

      Видалити
    2. О розумники підключились.ви поїдьте по тій дорозі.я переносному розумінні...я знаю всі дороги бо я по ним регулярно пересуваюсь.доріг в вище вказані напрямки не було зроду віку.

      Видалити
    3. Валентина Волох9 лютого 2018 р. о 15:42

      Ну чому однобока? Згадується і Ромни, і Лохвиця, і Срібне (до речі, з Срібнянським районом також ніякого з"єднання, а міг би і в цьому напрямку курсувати маршрут(як один з варіантів)). Хто ж винен в тому, що в нашій Варві все так запущено?! Описана реальність, тому так і вийшло...

      Видалити
    4. Дорога з Лохвиці на наші краї закінчується за Бербеницями біля Тонківської лісосмуги. Також дорога на наші краї пролягає через Новий хутір на Макушиху, та вона потребує капітального ремонту. Гадаю, це в повноваженнях РДА обох областей домовитися про одночасний ремонт дороги, кожен зі свого боку... Та моя думка така, що ініціативу потрібно проявляти нашій РДА, бо це потрібно більше нашим людям, чим їхнім. Хоча, звідти також до нас чималенько на роботу добираються...

      Видалити
  5. Наскільки мені відомо, від Тонки до Бербениць(від Тонки до місця, де стояла бурова)-2.5 км. Створюйте громаду, насипте каміння - і буде вам щастя!А каміння це можна взяти із колишніх доріг на фермах Озерян,Брагінець,Мармизівки,Макушихи.
    Затрати будуть мізерні.Просто потрібно працювати, а не язиком чесати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентина Волох9 лютого 2018 р. о 15:36

      От що б ми без ваших порад робили, шановний аноніме?! Не знали б ми цього, як би ви не підказали! Це буде одна з перших справ, яка планується, бо чудово розуміємо, що нікому, крім людей та дорога не потрібна!

      Видалити
    2. Пані Волох! У вас в Озерянах одні ледацюги керують і пустомелі.Про яку турботу ви говорите! Ви нічого не робите, тільки язиком плещите!В Озерянах ями на дорогах такі, що чорт ноги поламає.Совість майте,заплатіть 100грн бомжам, хай вам хо ями позакидають.

      Видалити
    3. Валентина Волох9 лютого 2018 р. о 19:58

      Пане анонім! Дайте вдповідь на одне лиш запитання: У вас не вистачає розуму чи сміливості (про совість вже й не згадую) спілкуватися під своїм ім"ям?!! Це серйозні звинувачення, за які обов"язково відповісте! Що ж до бомжів, то в Озерянах таких не має. Живуть звичайні прості люди! Є, правда, парочка дебілоїдів, та то заїзджі. Їх пусті слова і брехливі звинувачення дивним чином нагадують вашу манеру і стиль спілкування! А що стосується доріг, то на все свій час! Прийде весна - буде дорога!

      Видалити
    4. Іван Петрович18 лютого 2018 р. о 08:48

      Вельмишановна Валентина Волох! Ви напевне маєте педагогічну освіту, бо повчаєте всіх кому і як потрібно робити. І напевно ж знаєте географію. Перш ніж говорити про траспортне сполучення Варви і району варто би було прикинути наше географічне розташування. Наше селище далеке від магістралі Київ-Суми. Як старий так і новий маршрути. По цій причині рівнятися на Лохвицю, Ромни та і теж Срібне не варто. І на кінець депутату як на мене не варто жителів свого села називати дебілоїдами

      Видалити
    5. Валентина Волох18 лютого 2018 р. о 17:07

      А мова не про київський напрямок. Мова про те, що нема дороги між областями і сусідніми селами! Відповідно і людям їдь туди як знаєш, і так триває роками, хоча насипи під будівництво дороги до Бербениць зі сторони Тонки і з сторони Кухарки зроблені ще, певно, з часів СРСР! У нас прекрасне географічне положення! До чого тут Київ?! На Київ можна було б з Лохвиці і через Варву їхать, якщо вже на те пішло. Так ні ж. До речі, сьогодні з Лохвицької автостанції відправлявся автобус Суми - Черкаси. У мене питання: а як з Варви потрапити на Харків, Суми, Полтаву, Черкаси і т. д, так, щоб нікуди не виїзджать?! Що ж до дебілоїдів, то кажу ще раз, то не озерянчани. І як себе зарекомендували, так і називаю, бо як по іншому назвать "пана", який приїхавши у село намагається свої права качать, і встановлювать свої порядки не рахуючись з думкою озерянан. Добре, що таких .... у селі одиниці!

      Видалити
    6. Дибілоїди?Тобто ви так називаєте прилуцьких козаків які у вас там порядки наводять?

      Видалити
    7. сарафанне радіо19 лютого 2018 р. о 05:28

      Я вибачаюсь, це щось новеньке про козаків і порядок. А дебілоїдами автор певно називає нинішнього озерянчанина, який свого часу працював у Гнідинцях, і жив у Варві! А зараз ніяк не може змиритися, що вже не керує. Тож витанцьовує тепер під москальську дудку. За 30 срібняків і душу чорту продасть! Хоча в самого вдома клопот на клопоті, тож хоче, щоб і в людей так було. Озерянчани, якщо читають цей блог, думаю, відразу здогадаються про кого мова, та й варвинчани повинні зрозуміти. Та якщо вже в цю історію і козаків прилуцьких приплели, то всі пазли складаються в одну картинку. Я б про таких іуд так сказав би: НЕ Х... СОБАЦІ РОБИТЬ, ТАК ВОНА ЯЙЦЯ ЛИЖЕ...

      Видалити
    8. Анонім18 лютого 2018 р. о 23:10
      Дибілоїди?Тобто ви так називаєте прилуцьких козаків які у вас там порядки наводять? - а які це в Озерянах порядки козаки вже навели?? дайошЬ подробности)))

      Видалити
    9. Нема подробностєй, так як і козаків вже у селі нема! Один банер від них зостався. Ну ще парочка сіксот козацьких, як то кажуть, в тилу корма відпрацьовують!!! Обробляють теперечки козаки більш ласий шмат - громаду святійшу, Леляко-Калино-Варвинську та очільницю її, великомучиницю Валентину Саверську-Лихошву-Бавикіну-Оганесян... Он воно як!

      Видалити
    10. Анонім22 лютого 2018 р. о 07:06 - ну й дурне, що тут скажеш!

      Видалити
    11. Ви б спростували цю інформацію, а вже б потім на образи переходили! Розумна людина вчинила б саме так, а ображаючи дописувача, виходить, що ви це все підтверджуєте... До речі, щось довгенько ви не втручалися в дискусію, невже не цікава тема? Сорока на хвості з Лохвиці принесла, про шаховий міжобласний турнір у Прилуках. Учасники з Гадяча і Лохвиці в "захваті" від подорожі до Прилук через Озеряни, Варву, по 5-кілометровій ділянці міжобласного бездоріжжя. Тож назад змушені були накидати круг у додаткові 100-200 км через Пирятин... Зробили б добру справу для людей. Організували б рейс Прилуки-Лохвиця через Варву! От де б вам люди дякували...

      Видалити
  6. Все правильно написано,соромно за Варву та й за район в цілому.:-(

    ВідповістиВидалити
  7. Чому ваи соромно за Варву?ви були в інших містечках?поїдьте і подивітся.і не треба казати прл дороги взимку.в данному випадку саверській ніколи було займатись цим питанням.бабло ділили

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентина Волох9 лютого 2018 р. о 15:46

      Якби не були і не бачили, то не написали б цього допису!

      Видалити
    2. Ми то були,а чи ви були.Погляньте,Варва це тупіковий населений пункт якщо подивиться з боку Прилук.Ні з Сумщиною ні з Полтавщиною немає навіть транзитного сполучення (я маю на увазі автобус),Варва це аппендикс Чернігівської області.

      Видалити
    3. Валентина Волох9 лютого 2018 р. о 20:05

      Та були ж і не раз, а постійно! Через що і з"явився цей допис! Через те, що є куча можливостей для існування автостанції у Варві, та ніхто нічого для цього не робить, не думав і не думає робить, бо Варва це апендикс, який легше видалити, а в нашому випадку - знищити, чим лікувати!!!

      Видалити
    4. У якому це вашому випадку?питаю ще раз ви були ще десь крім лохвиці та ромнів?якщо вам не подобаєтся варва-не їздіть сюди..переїдьте в чорнухи..по дорогах ще раз скажу -для загального стану по Україні в нас ще досить непогані дороги.до речі що зробити дорогу в себе в озерянах варва не потрібна..

      Видалити
    5. Валентина Волох10 лютого 2018 р. о 16:49

      Була і постійно буваю!Мені не Варва не подобається, а те що з мого рідного містечка зробили в наслідок недбалого керування! Мали все, тепер - нічого, в той час як у людей навіть ферми по селах збереглися!!! Що ж до доріг, то погляньте на карту і подивіться усі ймовірні маршрути які б могли пролягати через Варву, якби в цьому були зацікавлені ОДА та РДА! А для себе озерянчани дорогу зроблять і без Варви, не турбуйтеся!

      Видалити
    6. Вообшще не турбуємось))

      Видалити
    7. ВОНО Й ВИДНО, ЩО ВИ НІ ПРО ЩО НЕ ТУРБУЄТЕСЬ!

      Видалити
    8. В тім то й річ, що дороги по селах, так як і транспортне сполучення - це святий обов"язок РДА, а не сільських рад! А у нас тільки те й роблять що з місцевих бюджетів намагаються кошти виклянчити! А куди потім ті кошти діваються - не повідомлено!

      Видалити
  8. Про яку ялинку ви говорите, подивіться на очільницю Саверську-Лихошву-Бавикіну-Оганесян... вона ж сама як ялинка-ЧУЧЕЛО. Одна надія на нового заступника з благоустрою, і тендітна і красива й молода думаю діло буде, з прийдешнім новим 2019 роком.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. заступник з благоустрою? а не смішно це звучить? у якій громаді, селищі, чи навіть місті є така посада, окрім Варви

      Видалити
    2. сарафанне радіо18 лютого 2018 р. о 09:14

      Злі язики кажуть, що незабаром Оганесян повернеться до селищної ради

      Видалити
  9. Не буде діла з нового зама.чули її передвиборчу кампанію -бред сивої))) кобили.навіть недалека людина придумала б краще.

    ВідповістиВидалити
  10. В.Волох респект. Підняла тему. Правда в обговореннях перейшли на....... трошки не ту тему. Говорить ВОЛОХ про район і його розвиток, або що було зроблено в районі для ПОКРАЩЕННЯ. Всі вцепились в Лихошву не має Автостанції, немає автобусів. Шановні, автобуси то прямий і святий обов,язок РАЙОННИХ чинуш. Шо зроблено, УСЬО продали,розвалили, це і заводи,масло-хліб.Говорити потрібно не про АТБ а про те, як заставити ЧИНУШ залучити,виробництво, в тому числі і переробку,організувати на селах, нехай і міні, але виробництва. Потім буде і АТБ. А взагалі Волох- так тримати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чергова заказуха.зараз озеряни почнуть кричати про отг з центром у них в селі..нічого нового..всі навкруги хренові ..навкруги в інших областях манна небесна ,зарплати по 20000грн.всі погані і все навкруги погане.що ви добиваєтесь?якщо цікаво поїдьте в київ там ще дешевше і дорога є.

      Видалити
    2. Валентина Волох10 лютого 2018 р. о 16:37

      Ніякої заказухи! Це моя точка зору, яка збігається з точкою зору багатьох! Ще скажіть що не правду написала!!!Не подобається - не читайте!І в Київ їздимо! Якщо б ще тут і порівняння з Києвом було то про Варву й сказати не було б чого!

      Видалити
    3. Якщо чесно не розумію хто вас не влаштовує?якщо з приводу автостанції то це до саверської.якщо з приводу доріг то до бакуменка та до ваших районних депутатів.чи всі не такі одні ви гарні-красиві!!

      Видалити
    4. Валентина Волох10 лютого 2018 р. о 19:58

      А я тут до чого?!!! Моєї заслуги в бездіяльності влади я не бачу! Я всьго лиш розповіла про те, що мені наболіло й допекло й дістало, бо ні од кого не дождешся, всім аби хтось щось зробив, тільки б не ми! Так само й депутати районні, які сесії відвідують для галочки, або не відвідують взагалі! І депутати, до речі, такі ж наші, як і ваші!!!

      Видалити
    5. Неа наші в отг.ви ж самі пишете що аби хтось щось зробив тільки не ми?саме краще написати і облити всіх брудом.сидіть чекайте що хтось прийде і вам проведе автобан на Лохвицю.щоб їздили по дешеві труси.

      Видалити
    6. Валентина Волох10 лютого 2018 р. о 20:39

      Можливо я вас і здивую, та депутат мого виборчого округу також в горе- ОТГ, хоч і не той, за якого голосувала!

      Видалити
  11. Молодець Волох.Озеряни по порадам завжди була і е передовою.Але не можна не згадати виходців з цього села які своїми діями внесли в великій вклад в розвиток району працюючи на різних посадах.Але найпрогресивнишим виходцем був і являеться внук жителя с Озеряни ГайдайС.А. який свою здібність працювати на рідній землі показав на рівні держави а також продовжуе втілювати в життя разом зі своею молодою передові методи обробітку землі. Так от таким людям респект.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ану про виходців озерянських, які своїми діями внесли великий вклад в розвиток району працюючи на різних посадах, будь ласка, детальніше! Ну, з Гайдаєм зрозуміло: по селах ферми зруйновані! В самих Озерянах було 5 тваринницьких ферм! На самому початку роботи Дружби Нової діючими були 4 тваринницькі ферми - не залишилось жодної! За Кухарку - без сліз не згадаєш! Свиноферма, тваринницька ферма, зерносклади, все знищено! А в Гнідинцях і Остапівці зберегли і ферми, і склади, і робота людям є!...Тут все ясно, а от за вклад у розвиток району інших виходців з Озерян - це цікаво. Який саме вклад? Де той вклад шукати і кому за те дякувати?

      Видалити
    2. Зруйновані села, які вони розвалили, за ними будуть до кінця їх днів. Відповідати рано чи пізно доведеться. Час іде, але розплата неминуча. Людські сльози та побажання не проходять марно та даремно.

      Видалити
    3. Та таким великорозумним, по ходу, пройдуть! Хоча того розуму не вистачило вберегти все, що покійним батьком було створено! Награлося дитятко та й покинуло цяцьку! Тепер в політику пограться захотілось. Аграріїв він представляє... Більше голосуйте за цього невдаху! Буде з Варвою те, що й з "Дружбою Новою".(Хоч, яке там буде, уже так є!) При Анатолію Васильовичу у Варві і хлібопекарня працювала, і сітроцех. По селах були дружбівські магазини, де люди мали можливість взяти хліб, якісне м"ясо та інші продукти в рахунок своїх паїв, і ферми в селах були і робота людям була. Тоді хоч трошки про людей дбали не лише про працівників "Дружби Нової", а й пенсіонерів. Що стало після смерті Васильовича бачимо самі... Бачимо, та висновків, на превеликий жаль, не робимо...

      Видалити
  12. Певно погано продовжує, раз не зміг втримати підприємство засноване батьком... Далі без коментарів!

    ВідповістиВидалити
  13. Валентина Волох10 лютого 2018 р. о 20:28

    Шановні коментатори і критики! Як казав мій один знайомий: не хотілось і казать... Та все ж пропоную ознайомитися з думкою Лохвичан стосовно сполучення між областями.

    Anatolia Boubur: Лохвиці пощастило. Пощастило тим , що через місто проляга шлях Суми - Київ. А шлях на Варву і на Голінку давно потрібно було б побудувати. Цеж містечка колись процввітающого Лохвицького повіту

    Alexander Chistoff Адміністратор спільноти: Так точно згоден з Вами. Та і гарна інфраструктура ще ніколи нікому не заважала

    Oleksandr Vorona Адміністратор спільноти: Шлях Лохвиця - Варва - Прилуки віками відігравав стратегічне значення для нашого краю. Але вже в XX ст. ще й з перенесенням Варви в іншу область він занепав. Останній раз я їздив у Варву в 2009 році (через Яхники), це було влітку і вже тоді було справжнім випробуванням для машини та водія. А назад взагалі повертався грунтовими дорогами міжобласного значення, про які пише пані Валентина. Там не така велика відстань, щоб нормально сполучити Лохвицький район з Чернігівщиною, але всі вигоди для розвитку нашого краю очевидні.

    Oleksandr Vorona Адміністратор спільноти: 52 км, як показує навігатор, їхати 1 год 23 хв. Тобто середня швидкість - 37,6 км/год на даній ділянці.

    Валентина Волох: Це від Лохвиці до Варви 52 км. З Макушихи (через Новий хутір), з Кухарки (через Бербениці) з Озерян (через Бербениці також, мимо, або через х. Тонка) дорога до Варви є. До згаданих сіл Лохвицького району дорога також є, хоч і паганенька, та автобуси їздять. Отож потрібно вказувати у новігаторі відстань Бербениці - Кухарка, або Бербениці - Озеряни, або Луценки - Макушиха, де відстань саме більше - 10 км, а ота година з хвостиком, це час на подолання цієї відстані.

    Лохвиця Адміністратор спільноти: Здається є грунтова дорога між с. Бербениці та хутором Тонка, невідомо також, який стан дороги від Озерян до х. Тонка.

    Елена Шпильчак: Лохвиця-Варва через село Нове взагалі "вкусняшка" їхать)))

    Сергей Замула: Стаття дуже цікава. Цілком з Вами згодний що щляхи сполучення потрібно відбудувати, а інфраструктуру відновити. Але ж, всі ці керівники, посадовці, можновладці, і тому подібні - ОСЛІПЛИ реально!Бачиш доки їм звернення від громадян не надійде вони сидять в своїх кабінетах, як миші, не чують і не бачать нічого, - ДОКОТИЛИСЯ!СОРОМНО!Лохвицьку інфраструктуру також знищують на очах, щось у Гадяч перенесли, когось до Лубен приєднали, дещо до Миргорода віддали. СОРОМНО!

    Олександр Денисенко: Пам’ятаю, колись у Лохвиці був навіть покажчик "Прилуки - 90 км" (на розі вулиць Перемоги і Покровської).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шановна пані Волох! Шлях Прилуки-Лохвиця ніколи не проходив через Варву. Поцікавтеся історією.

      Видалити
    2. Валентина Волох18 лютого 2018 р. о 17:17

      Я добре знаю історію. Бо того шляху й не було ніколи,і люди добиралися туди як могли, що тоді, що тепер! А міг би запросто цей маршрут бути і фунуціонувати, якби наші чиновники хоч би трішки про людей думали! Впевнена, що Лохвицьким маршрутом користувалося б куди більше жителів нашого району, чим маршрутами на Прилуки...

      Видалити
    3. Вікторе! А самі лохвичани трошки іншої думки!..." Пам’ятаю, колись у Лохвиці був навіть покажчик "Прилуки - 90 км" (на розі вулиць Перемоги і Покровської)". - Раз був покажчик - був і шлях! Зовсім інше питання, в якому стані він був!... "Шлях Лохвиця - Варва - Прилуки віками відігравав стратегічне значення для нашого краю. Але вже в XX ст. ще й з перенесенням Варви в іншу область він занепав." - Якось так!... І не обов"язково знати історію, щоб зрозуміти, що люди завжди користувалися цим маршрутом, хоч його до цих пір не має, на превеликий сором і ганьбу нашого району і області! От толку з того, що очільниця громади вчитель історії і знає її досконало?! Це допомогло зберегти інфраструктуру Варви?! Навпаки! Все що було у Варві стало історією!

      Видалити
  14. я діко ізвіняюсь, але шановні аноніми, майте сміливість підписуватись ім*ям хоча б, коли пишете критичні коментарі, або прямі звинувачення.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не ізвіняю.вам і тут потрібно щось писнути?і що дасть вам ім'я?є що по суті написати?

      Видалити
    2. даша мальішова, ти не маєш найменшого права щось вимагати. Навіть вже через те, що ти не здатна чесно сказати чому пишеш своє ім'я російською мовою. Та найближчим часом я поясню це замість тебе. І замість кірпічьова також. Бо причина у всіх одна.

      Видалити
    3. даша мальішова, ти не маєш найменшого права щось вимагати. Навіть вже через те, що ти не здатна чесно сказати чому пишеш своє ім'я російською мовою. Та найближчим часом я поясню це замість тебе. І замість кірпічьова також. Бо причина у всіх одна.

      Видалити
    4. Я.О. А що, у нас заборонений руський язик і ті хто говорить, або пишуть по російськи не мають права щось вимагати? Це вже параноя, пора в лікарню.

      Видалити
    5. Степан, не треба видавати бажане за дійсне, або у тебе порушення сприйняття - це хвороба, на жаль, як правило, не лікується. Ніде немає про заборону російської, ніде немає про обмеження прав російськомовних. Мова йде про... Чуєш, степан, чому у мене стійке відчуття, що тобі треба йти, і не просто йти, а за добре відомою тобі адресою?

      Видалити
    6. Чому людина.. Не так.. Чому двонога істота, продавши торбу насіння у Прилуці на базарі, починала "штокать", "какать" і взагалі забувала якою мовою приказувала мати, періщачи колись її м'яке місце? Чому тепер вже діти тих істот начебто мимоволі "русят" на людях, і користають не типові для свого домашнього лексикону славєчьки? І нарешті чому дмитро цегельник реєструє акаунт як дмітрій цеґєльнік? Не всі двоногі істоти здатні оформити відповідь на це питання у слова і речення. Але ми з вами, шановні читачі блогу, спробуємо. Насправді причина дуже проста - колоніальна політика імперії передбачала асиміляцію народів колонізованих територій у першу чергу через заміну мови. І щоб процес протікав "гладенько", колонізована культура корінного народу мала йому сприяти. У нашому випадку українська радянська культура мала перш за все демонструвати КУЛЬТУРНУ НЕПОВНОЦІННІСТЬ УКРАЇНЦІВ «БЕЗ БЛАГОТВОРНОГО ВПЛИВУ ВЕЛИКОЇ РОСІЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ». Тобто нам вживлявся комплекс меншовартості і щоб його позбутись ми мали б переходити на російську мову задля набуття "більшовартості". Тобто, говорячи, мовою доступною різним "кірпічьовим" , формувалася підсвідома думка: "Українською говорить лише неосвічене тупе бидло". І це діє досі! Реєстрація акаунту чужою мовою не що інше, як намагання абстрагуватись від розуміння приналежності до бидла. Ось чому кірпічьов і даша не відповіли на питання - не могли ж вони заявити, що вважають(хай і підсвідомо) українців нижчим сортом, а свою до них приналежність розцінюють як те, чого треба стидатись. ..от, якось так. Додати можна лише те, що тупим бидлом являється якраз той хто намагається сховати свою мозкову неспроможність за чужою мовою. Отже кірпічьова не питаю(була обіцянка не турбувати), а ти Даша, зі мною згодна?
      п.с. текст капсом взятий з інету як дуже влучний – можна скопіпастить у гугль і прочитати всю статтю

      Видалити
    7. шоб анонімний дописувач не накручував (чи накручувала) себе уже ж відповім: профіль у фейсбук зареєструвала російською, бо Даша Малишова дехто читав як Даша Малішова. прошу своєю параноєю більше не турбувати. хочете викликати когось на словесний батл - до дзеркала і вперед і з піснею. з анонімами спілкуватись більше не бажаю

      Видалити
    8. Я.О. Як ви можете дорікати комусь з приводу мови, якою написано її ім"я, якщо своє ім"я ви, взагалі, не пишете?! Ще й пояснювати щось збираєтесь! Чи не багато берете на себе, думаючи, що Ваші пояснення комусь потрібні?!!

      Видалити
    9. Пишу ярино, але думка малоросів мені не цікава і дописи мої їм до прочитання не обов'язкові. Тож не напружуйся, прийми як є - малороси ідуть на.
      Хоча можливо ти не ту мову вибрала для спілкування, спробуй москальську, вона більше підходить під твої погляди(цитата).

      Видалити
    10. Daria Malyshova, звичайно ж, ці "дехти" тобі вельми важливі. А як же ті, хто читатиме як "Мальішова"?
      Цю версію, розповідай своїй мамі, вона тобі точно скаже, що ти молодець(цитата).

      Видалити
    11. "цитата" без відео цитатою не стане. але коментарі мене тішать. продовжуйте)))

      Видалити
    12. Я.О.12 лютого 2018 р. о 21:18
      Діагноз є, напевно!
      п.с. до речі, ім'я моє на державній мові :)

      Видалити
  15. Чесно кажучи, я не розумію нападок на В. Волох! Людина підняла дуже важливі питання, що цікавлять багатьох жителів Варвинського району.Районним панам потрібно не тільки красуватись в районці з подарованими копійчаними чайниками,а хоча б зберегти і відстояти те, що залишилось в районі.Наприклад, той же Гнід. з-д! Жаль, що в нас в районі напродовж останніх 20 років керували одні "ВЕЛИКИЕ РАЗРУШИТЕЛИ". А тим часом Варва стала Великою Чорною Діркою. Як пише один із "Патріотів"-анонімів апендицитом, який потрібно видаляти. Це ж треба до такого дописатися!!! То видаляйте разом уже з нами!!! Що ви успішно і робите!

    ВідповістиВидалити
  16. Ми хочемо миру та процвітання України. Не може бути цього від того що ми можемо вказувати на прмахи в роботі інших.І ті помилки Які були допущені потрібно не повторювати а крокувати вперед втілючи всі задуми зважуючи думки всих жителів громади.Якщо ми не можемо цінувати свое а хочемо в Лохвицю Романиху Вишневе то ми вільні громадяни переїзжаемо та жевем там .А чому там краще живуть а тому що не мае там консальтантів а е люди які лоблять свій край в якому зарита пуповина і роблять все для його процвітання.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А чому б обласним і районним прихвостням, замість того, щоб виправдовуватися та посилати їм не угодних жити у Романиху, чи Залатиху (так, ніби їх хтось слухатиме), взяти та не прислухатися до думки своїх людей?! Тоді б, дивись, і виїхали б їм не угодні по вказаному ними напрямку, чи ще й далі! Зробіть дорогу, пустіть автобуси, і поїдуть люди з Варви! А без людей і робити нічого не буде потрібно! Тільки посади та зарплати ділити! Уже зараз варвинчани намагаються вибратися звідси, продають своє житло! Відкрийте районку і почитайте оголошення! Робіть, щось, ДАРМОЇДИ, бо Варву просрали, і варвинчан просерите!!!

      Видалити
    2. Пізна самоцінка своїх дій.Чекайте наступної можливості але не промажте.

      Видалити
  17. От іменно-все для процвітання, а не для занепаду, як у нас.І ніколи не соромно наслідувати приклад інших, якщо вони краще дбають про своіх людей, а не посилати жити в Романиху. А попередній анонім, це зразу видно, що хтось від нашоі влади, тому, що тільки вони можуть так сказати: на війну не ми посилали, тому в нас нічого не просіть, в Чорнобиль теж, якщо вимагаєте від нас що-небудь робити, то ідьте краще в Романиху. А тут хай залишаються ті, хто нічого не вимагає!! А що ж тут цінувати,якщо не продана залишається тільки райдержадміністрація?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Був я сьогодні проїздом через с.Озеряни.враження про дорогу-повна срака!!!пишете все хреново і винувати всі навкруги.скажу так винуватий в даному випадку сільський голова з своїм оточенням.дружба нова за згодою з ним товче дороги і ніхрена не робить.а ви шукаєте винуватих-він у вас під боком читає це все і катаєтся по Варві на гарному авто по непаганих вулицях.))

      Видалити
  18. Валентина Волох20 лютого 2018 р. о 02:28

    Покатайтеся і ви! Для чоловіка автомобіль не розкіш, а засіб руху. Він не тільки по Варві катається, а й тим авто часто, й дуже часто, на Полтавщину їздить по таких дорогах, що озерянські, у порівнянні з такими, здаються автобаном! Гадаю, ви б по таких не ризикнули їхать, коли вам і озерянська дорога в носа коле. Яким боком озерянський голова до даної теми?! Та якщо вже на те пішло, то дорога в Озерянах буде! Серед зими її тільки в варвинському автодорі здатні ремонтувати! Зійде сніг, і почнуть ремонтувати дорогу! Але тоді "дружба" буде ремонтувати для свого транспорту дороги в об'їзд села, як і обіцяють людям вже протягом кількох років! А про варвинські дороги як почну вам розказувать, куди проїхать, перш чим хвалиться, так і до ранку часу не вистачить! Це в той час, коли у Озерянах уграли дорогу лише в двох місцях по вині горе-господарів, які поробили висипки вздовж своїх дворів, і воді не має стоку, і це все робилося ще задовго до головування нинішнього голови! Там, де були дороги до людських городів, при попередньому голові, побудувалися люди, яким вода у дворах не потрібна, тоді й почали займатися самоуправством, не розуміючи наслідків своїх дій! Тоді потрібно було вживати заходів, а не тепер звинувачувати нинішнього голову казна в чому!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага! Ага! Точно! Проїдьте вуличками Зарічки де тих доріг зроду не було! Чи на Рудій, навіть не вуличками, про них взагалі, краще мовчати! По центральній проїдьте, по тій, що нині об"їздною зветься, де плити попіднімало так, що по дорозі одні трампліни! Або спробуйте виїхати з Варви на Прилуки, щоб ваш автомобіль нігде не підняло та не гепнуло! На останок, проїдьте по новому житловому масиві "Аеродромний" де люди засипають так звану дорогу хто чим може, якби лиш добратися до своїх будинків! До речі, аеродром забудовувався значно раніше чим той житловий масив, що в районі першої дамби... Так отож!

      Видалити
    2. На останок і ви поїдьте в вашу розхвалену Лохвицю.там нема доріг по району взагалі.і в самій Лохвиці та в Ромнах.така ситуація з дорогами кругом.або поїдьте в інші напрямки і вам місцеві дороги покажутся автобаном.

      Видалити
    3. А що ситація з дорогами поганими з'явилася тільки сьогодні?а раніше все було добре і були автостради в усі напрямки?чому тоді мовчали?а зараз прозреніє??си поступила команда всіх мочить хто проти отг?

      Видалити
    4. Розхвалена Лохвиця, чи не розхвалена, для кого як. Та те, що там автостанція працює і автобуси регулярно їздять на свої села, і в сусідні райони та області, наголошую, автобуси а не 18 місні карикатури - це факт беззаперечний! Можливо тамтешні дороги не кращі од наших, але в порівнянні з нашими - автобаном точно не покажуться! Бо в нас доріг в тих напрямках взагалі не має, як же туди їхать?! Хоч би й хотів, так ніяк!

      Видалити
    5. Не пишіть дурниці! Яка в біса команда?!! Тоді мовчали бо крайнього ждали, як це у нас завжди робиться! А як жінка висказала своє бачення, так зразу ж купа безглуздих версій та нападок!!! Вчіться сприймати правду такою, як вона є, а в даному випадку описана гірка правда яка декому, по ходу, в очі таки коле!

      Видалити
    6. То чому ви мовчали поки жінка не почала щось писати.що Ви власне зробили для того щоб не закрили автовокзал?диванні революціонери...мля

      Видалити
    7. Хочете сказати, що після того, як цей допис прочитали сотні людей, щось зміниться?!! Чи тоді б щось змінилося?! Та це прямий обов'язок посадовців - дбати про добробут свого населення, а не чекати прохань та звернень від людей, щоб потім їх відхиляти, спираючись на брак коштів у бюджеті!!! А в нас так заведено: сидіти і чекати вчорашнього дня, доки півень в гузло не клюне, ніхто з чиновницького апарату і палець об палець не вдарить!!! Зрештою, чому прості люди мають виконувати роботу горе-керувальників?!! За що вони заробітні плати отримують?!!!

      Видалити
  19. Як ви дістали зсвоїми озерянами .блог називаєтся варва блог!!а не район варвинський.зробіть собі блог і обсирайте районну владу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А як там наш Храм що по Пилипенка не на лайні?А через відсутність води в пів Варви куди іти по воду та чим змити в вбиральнi? Так от не радійте коли в сусіда біда а йдіть на поміч хоча з Вас найбільша поміч аби Ви не мішали.

      Видалити