Продовжуючи
аналізувати діяльність теперішньої селищної влади не перестаєш дивуватися
місцями пустим та беззмістовним діям та рішенням. Так трапилося і минулої
шостої сесії, що відбулася 29 березня 2018 року. Поряд з багатьма чудєсними
рішеннями тієї сесії, окремої уваги як на мою думку, потребує рішення «Про
обмеження руху транспорту через р. Рудка в смт Варва».
Дивлячись на саме рішення ми можемо побачити,
що ним доручається звернутися селищному голові до певних адресатів. Відразу
виникає питання: щоб звернутися селищному голові будь куди потрібне рішення
сесії??? Вона не хотіла звертатися, а селищна рада її змусила??? Чи це просто черговий акт окозамилювання, створення у плєбса враження бурхливої
роботи? Як на мене, то останній варіант з перерахованих, адже це рішення може
тільки відвести увагу і не вирішує ніяких питань і проблем.
В рішенні зазначено, що хтось хто
ініціював затвердження цього рішення хоче розробити якусь нову схему руху та
встановити знаки обмеження, тимчасові, ага безперечно тимчасові. Давайте
пофантазуємо. В напрямку Леляків чи Федоренкового хутора, чи в кінці кінців
Підгори від центральної частини Варви, є лише одна дорога по вулиці Пилипенка,
яка в тому числі проходить через Підгорянський міст, який за твердженням
лихоголови і є надзвичайно аварійним. За твердженням місцевих чиновників
гранична маса, яку даний міст може витримувати безаварійно є 13 тон. Так хтось
зауважить, що є якісь висновки. Зустрічне запитання: а хто їх замовив, і яким
чином здійснювалося випробовування, хто про це знає? Але в такому випадку
виникає питання: чому важковаговики, які мають близько 60 тон вільно
проїжджають і міст продовжує стояти? І стояти на тому ж місці. Я нагадаю, що
міст вже валиться починаючи умовно з січня 2016 року. Зараз квітень 2018.
Безперечно руйнуванню може піддатися будь яка споруда, але в цьому питанні
основне те, яким чином ця споруда експлуатується, і на яку експлуатацію ця
споруда розрахована. Будівельних чи будь яких інших технічних документів на цей
міст немає, тобто інформації про проектну вантажопіднімальність немає, і так
далі. Особисто мені мотиви в просуванні теми будівництва чи капремонту мосту
незрозумілі. Хоронити міст в той час як він ще нормально функціонує що найменше
дикість, а вже потім все інше. Тож що відбувається?
На мою думку селищний голова та інші
зацікавлені особи хочуть зруйнувати міст своїми недолугими діями з його
експлуатації, а поки він остаточно не зруйнувався чиновники хочуть переконати
громаду в тому, що міст аварійний і його треба щонайменше капітально
ремонтувати. Можливо вже є якась схема папіліть бабло, і тому так цю тему
розкручують. Я нагадаю варвинчанам, що в 2016 році це питання розглядалося
ледве не на кожній сесії, але його знімали з розгляду, не виділяли гроші на
знаки та панно і так далі. І от нарешті схема починає впроваджуватись. Для того
щоб краще проілюструвати руйнування мосту, його свідомо руйнують. Наприклад, як
ми можемо бачити на світлинах. Ливневі води, прямо з Холодниці, з полів, біжать
не по узбіччю, а прямо по дорозі і потрапляють на міст, постійно розмиваючи
його конструкції. І так кожного весняного повеневого періоду і в кожну велику
літню зливу. Лихоголова вже 7,5 років при владі, зараз в неї в розпорядженні
цілий заступник та 20 чоловік благоустрою, що не можна відвести ливневі води???
Чи це робиться зумисно? Те ж саме стосується ерозії залізобетонних елементів
конструкції мосту з-під низу. Влітку 2017 року річка Варва (а саме так вона
називається на картографічних документах, в тому числі і в Генеральному плані
смт Варва, але для чого це знати депутатам) в районі мосту практично пересохла,
і можна було вільно здійснити косметичний ремонт залізобетонних конструкцій і
убезпечити їх від дії ерозії. Але чи це потрібно селищному голові???
Це, що стосується обставин стану та
експлуатації самого мосту, а що стосується запланованих заходів по обмеженню
руху або його пере направленню, варто зазначити наступне. Дорога про яку йде
мова, Прилуки-Варва-Срібне-Обухове, точніше її частина, єдина дорога яка
сполучає наприклад Леляки та Варву. Це єдина дорога по якій рухаються
важковагові автомобілі, в народі фури. І я наголошу мова йде саме про вулицю
Пилипенка, не Коцюбинського, по якій фури не їздять, чи може хтось цього не
помітив. Я так розумію на те є свої причини. Припустимо все, що важче 13 тон
поїде не цією дорогою, тоді якою? Давайте прокладемо новий маршрут наприклад
для молоковозу, який рухається щодня з Федоренкового хутора в напрямку чи
Прилук чи Пирятину.
Маршрут
перший: молоковоз виїжджає з ферми на хуторі повертає ліворуч та їде через Дігтярі,
Іванківці, Охіньки і так далі чи по сумській трасі чи манівцями до Прилуки чи
до Пирятину.
Маршрут
другий: якщо молоковозу потрібно рухатись до Пирятину, то він знову ж їде до Дігтярів,
там рухається до Горобіївки, Савенець, Хукалівки, Брагинець, а потім манівцями
до Лохвиці, а вже потім і до Пирятину не далеко.
Маршрут
третій: молоковоз виїжджає з хутора піднімається в повітря і летить у вирій, і
йому вже все одно які там дороги, який там міст, він летить куди захоче.
Якщо
хтось може запропонувати інші альтернативні маршрути, я б хотів би на них
подивитись, було б потішно.
А тепер якщо серйозно, то молоковоз,
незважаючи на прийняті дебільні рішення і подальші дії, кожного дня буде їздити
по тій же ж дорозі по якій і їздить. І так буде завжди, просто після того як це
дебільне рішення буде зреалізоване у поліції з’явиться привід щодня і постійно
трусити як молоковоз так і інші автомобілі і ніякими іншими маршрутами ніхто
їхати не буде, бо тоді вартість молока буде золотою, так само вартість будь
чого, що буде возитись по зазначеним альтернативним маршрутам. Чи може є така
задумка «доїти» перевізників? Це підтверджує і той факт, що незважаючи на
зруйновану проїжджу частину вулиці Пилипенка та Лютневого повстання, ними все
одно продовжують їздити важковагові автомобілі. Про що вже неодноразово ми
могли спостерігати в мережі.
І
от підсумовуючи все зазначене вище хотілося б запитати у депутатів, за що ви
проголосували, якої мети ви досягли? Допомогли поліції в її потенційних
заробітках; відремонтували чи організували ремонт мосту; чи організували ремонт
зруйнованих, до речі зусиллями КП «Господаря» доріг? Чи що ви досягли?
Але при цьому досягла лихоголова. Вона
винісши дебільний проект рішення вам на розгляд, замилила очі своїм виборцям і
не тільки. Вона ж не сиділа склавши руки, ось вам рішення, ось вам звернення, і
так далі. Якщо в неї є домовленість з поліцією, то виконала для них або
замовлення, або принесла їм гарний подарунок. Заклала підвалини перенесення не
тільки вагового комплексу Дружби-Нової з хутору, а можливо і тваринницького
також? Але при цьому коли все це вилізе на поверхню, коли всі зрозуміють, що
цим рішенням нічого заявленого не досягнуто, і коли нічим буде дурити голови
біднимпростимлюдям, тоді прозвучить крилата фраза, а то не я то депутати, то
все вони…
Якщо хтось ще й досі сподівається на
вирішення якихось проблем та питань в громаді за такого керівництва та такого
підходу до вирішення питань, що ж я в черговий раз скажу вам керівництва немає,
і нічого не зміниться, отак і будуть прийматися отакі дебільні рішення, і ця
історія тому яскравий доказ.
09.04.2018
Павленко
Дмитро
Питання до речі щодо висновку щодо аварійності. Де цю інформацію можна знайти?
ВідповістиВидалитиУ відкритому доступі немає, зробіть інформаційний запит, і буде у вас така інфа, а потім і з нами поділитися.
ВидалитиПитання в тому, чому замість негайних ремонтних робіт кидатися обмежувати рух? Чи хочеться довгобуду як у Журавці?
ВідповістиВидалитиФури у вирій не полетять - правильно. Хай їздять, але їздять, а не літають зі швидкістю 60-80 км/год!!! 30-40 км/год і значного руйнування дороги та людських осель не буде. хіба так важко встановити знак обмеження швидкості без кіпішу??
ВідповістиВидалити