понеділок, 24 грудня 2018 р.

Про засідання бюджетної комісії.


      Як вже я згадував 18 жовтня 2018 року відразу після засідання виконавчого комітету відбулося засідання бюджетної комісії селищної ради. Поряд з певним переліком рішень про погодження всіляких програм та внесення змін до бюджету 2018 року розглядався проект бюджету на 2019 рік, от про нього в основній мірі і піде мова.

       Спочатку мабуть згадаю про речі менш об’ємні ніж бюджет на 2019 рік, але все одно важливі. Хоча бюджет на 2019 рік і розглядався першим питанням в порядку денному засідання комісії, що не зовсім є логічним, а вже потім питання які мали б розглядатися в першу чергу. Так комісія погодила цілий ряд програм на які навіть не особливо звертали увагу депутати типу треба так треба, погодила внесення змін до бюджету 2018 року, підтягуючи там якісь «хвости», і внесла зміни в штатний розпис загону благоустрою. Серед цих питань я б виділив так звану програму соціально-економічного розвитку, яка начеб то передбачає які заходи має намір реалізувати наша славна чиновницька рать, перелік дивись нижче.

       Але варто зауважити, що тут в цьому переліку як і заходи на які виділили кошти так і ті на які нічого ніхто не виділяв, і можливо ніколи ніхто не виділить, до речі в кінці року 2019 можемо це все так би мовити перевірити. Це така собі табличка хотєлок, а можливо також і для відведення уваги від справ потрібних, всім можна сказати – от подивіться ми ж включили такий то захід в програму. До речі таку ж відповідь я і отримав на своє звернення до комісії стосовно реалізації проекту реконструкції водогону по вул. Зарічній, в програму він ввійшов, члени комісії на чолі з головою мене запевнили, що в найближчий час цей проект буде реалізований, от і подивимось і перевіримо заяви та справи.
       Але засідання комісії почалося з інших моментів не тих про що я писав тут вище. Виявляється на засідання комісії прийшло кілька мешканців, які зазвичай не відвідують таких засідань, або якщо і відвідують то дуже рідко, і в цьому році так точно нікого з них не було. І мені було дивно спостерігати як оживилися наші славні чиновники та депутати: а чого ви прийшли, а що ви хотіли, що вас цікавить тощо. Мешканці не підозрюючи про причини таких питань відверто почали розповідати чому вони прийшли, звичайно, можливо хтось з них і поспішав, і йому потрібно було швидко втікти з цього засідання. Але такі питання ставилися саме тому, щоб цих мешканців швиденько так би мовити «задовольнити» та щоб ці мешканці швиденько і залишили залу, адже їм не потрібно чути лишньої інформації, мало що вирветься в кого з рота. І шкода, що мешканці швидко пішли з цього засідання, ніхто крім мене і не задав питань про затвердження бюджету на 2019 рік, так що шановні відвідуйте якщо маєте можливість такі засідання задавайте питання, а то наші чиновники хочуть щоб все відбувалося тихенько, поза людські очі. Для чого це їм, кожен зробить свій висновок.
    На підтвердження висловленого вище були подальші події. Доповідь до проекту бюджету його обговорення та голосування відбулися максимум за 15 хвилин. Такого розгляду проекту бюджету я не бачив, це просто феєрія окозамилювання, страх перед будь якою публічністю і так далі. Наче злодії, які щось вцупивши поспішають втікти з місця події. Тому і першим питанням розглядали погодження бюджету на 2019 рік, тому і просили мешканців піти швидше і так далі. Що там ховали, і що там цупили достеменно ми може дізнаємось пізніше, а може і не дізнаємось. Для хоч якогось розуміння що там в тому бюджеті можете ознайомитися з пояснювальною запискою, якщо кому цікаво.




 Розуміючи що щось тут не так і почувши слова селищного голови, що грошей знову немає, і їх мало і бюджет сформовано лише на 10 місяців, то я особисто задав таке запитання: а на скільки сплановано спів фінансування бюджетних установ, які районні, але надають послуги в основному у Варві. На що почув приблизно таку відповідь – скільки дали стільки і є ото 1,7 млн, все, більше немає і не дамо, такого як у 2018 році 9 млн ніхто давати не буде. Якщо перекласти на звичайну українську мову, то це означає, що бюджет на спів фінансування сформований так само як і в 2018 році, навіть менше за конкретними видатками і ми знову будемо бачити затримки з виплатами зарплат у відповідних установах, хороводи на засіданнях сесій, можливо побачимо демонстрації чи пікети, можливо, знову буде купа позачергових сесій треба ж якось їх до 20 довести, і так далі. Вже пізніше мені стало відомо, що у запиті Варвинської РДА була цифра на спів фінансування в 10,5 млн. грн.. що відповідає теперішньому рівню фінансування відповідних установ, а що таке 1,7 на фоні 10,5 кожен може порахувати, робіть висновки. Я думаю, що наслідки від такої «співпраці» ми отримаємо вже в найближчий час. Це до речі безпосередній доказ моїм словам, які я неодноразово висловлював про не договороздатність Саверської та інших причетних осіб. Усі балачки про те, що ми вже практично домовились про фінансування установ на 2019 рік, що ми узгодили кількість працівників, штати, витрати на це тощо, виявилося тільки балачками, звичайним тріпанням, на що окремі особи витрачають всі свої зусилля.
   От таке засідання, от такі балачки, от такий бюджет, от така відповідальність, саме тому ці красавчики і поводили себе як злодії, яких застали на місці злочину. Бачили очі що вибирали? Тепер насолоджуйтесь.

21.12.2018

Павленко Дмитро

1 коментар:

  1. А хто знає як співфінасують районні установи інші ОТГ? Линовиця, Городня чи таж Парафіївка? Бо щось 11 млн. на співфінансування забагато. І взагалі чому ОТГ зобовязане когось співфінансувати?
    Бо так скоро скажуть що треба співфінансувати поліцаїв, пожежних, суддів чи ЗАГС -бо вони обслуговують ОТГ. Хто в цьому розбирається, підкажіть.
    Може чиновників ОТГ під суд треба відати за неефективне використання коштів. За 11 млн. грн. ого що можна було б зробити чи придбати

    ВідповістиВидалити