І
ось уже майже пройшов місяць, з часу тієї публікації, але так і не оприлюднений
той публічний договір до якого мали би приєднатися споживачі.
Натомість, споживачі отримали бланки заяв – приєднання до умов договору
про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, а також
заяв – приєднання до умов договору споживання про надання послуг з розподілу
(передачі) електричної енергії.
Звісно, у споживачів виникло питання, що робити. Підписувати «кота в
мішку», чи все ж таки дочекатися оприлюднення публічного договору та
ознайомитися з його умовами. Адже це право споживача.
І
ось у минулому номері газети цей же директор С.Дзюба надає роз’яснення, що
робити із заявами – приєднаннями. Читаємо одне, абоненти повинні поставити свої
підписи і число. І жодного слова за публічний договір. Таким чином, це є
змушення споживача підписати договір не ознайомивши його з умовами договору.
Але мені незрозуміло. Чому це директор Варвинського РЕМ ПАТ «Чернігівобленерго»
С.Дзюба надає роз’яснення іншої новоствореної юридичної особи ТОВ «ЕНЕРА
ЧЕРНІГІВ».
От
і бачимо, сяк так, аби споживач підписав заяву –приєднання. Але споживач
повинен розуміти, що не дай боже, стати якомусь лиху з послуги
електропостачання, на руках у його немає жодного документа який би засвідчив
обов’язки і права сторін. Тож перш щось підписувати потрібно подумати, на що я
наголошую не перший раз.
28 грудня 2018 року
Голова Варвинської районної громадської
організації «За права споживачів»
В.П.Остапець
Немає коментарів:
Дописати коментар