неділю, 9 серпня 2020 р.

Хто ж та загадкова влада та звідки вона взялася?

    Цей допис буде не про події, а про явища, які безпосередньо формують розвиток суспільства в окремій взятій громаді. Не  так давно в мережі в одній з варвинських груп у Фейсбуці, Ніна Миколаївна Калібовець розмістила коментар в якому було вміщено текст звернення до варвинчан мешканки Варви Чеберди Тетяни Іванівни. Ось ви можете прочитати майже весь цей текст на зображенні.


    Чому я звертаю увагу на цей допис? А тому, що це яскравий приклад такого явища, коли народ повністю заслуговує на ту владу яку обрав, більше того якщо добряче приклався, щоб та влада прийшла до влади.
   Для мене взагалі показовими є такі виступи Чеберди Т.І. і я зараз поясню чому. Там Ніна Миколаївна запрошує обговорити тему підняту в цьому дописі, я згоден, всі питання та проблеми потрібно обговорювати, але я не сприймаю це як щирий допис Тетяни Іванівни. Більше того я впевнений, що будь яка участь пані Чеберди в такому обговоренні не буде мати ніякого конструктиву ні для неї самої, ні для громади вцілому.
    Чому я говорю про нещирість цього допису? А тому, що Тетяна Іванівна пишучи про проблемне питання, говорить про те, що «виконком зробив гарний подарунок», можновладці разом з комунальниками залазять в кишеню , і насамкінець, «варвинчани дадуть оцінку нашій владі». А що ж то за влада? Хто вони, де хоч одне прізвище? Чому хоч немає прізвища керівника виконкому, який, а точніше яка підписала рішення виконкому особисто своїм особистим підписом??? А тому що Тетяна Іванівна кістьми лягала, в свій час, щоб ця міфічна влада прийшла до влади знову. Пані Чеберда протягом кількох років будучи депутатом селищної ради до створення ОТГ так підтримувала оту міфічну владу, так за неї переймалася, так її рятувала від страхітливої гальорки, що вкінці кінців врятувала Валентину Василівну, хоча та й кинула свою рятувальницю напризволяще під час виборів у грудні 2017 року. Але як ми можемо бачити з допису Тетяни Іванівни, вона продовжує оберігати Саверську, адже з допису відомо що то якийсь там виконком зробив подарунок, це там якась влада. А при великому хотінні можна взагалі все списати як не на Остапця так на Павленка, не так давно ми бачили це все на прикладі затвердження нових тарифів в чому деякі дебільні мешканці звинуватили чомусь мене. І я взагалі не сприймаю Тетяну Іванівну в якості критика селищного голови Саверської-Лихошви, адже в мене відразу в пам’яті виринають засідання бюджетних комісій протягом 2016-2017 років, коли я будучи заступником голови комісії, а потім головою комісії практично постійно проводив засідання цієї комісії. Так от, я готувався до кожного засідання, я опрацьовував матеріали, які подавались на розгляд, сам виносив на розгляд комісії питання ну і так далі. При цьому Тетяна Іванівна з ще однією своєю колегою приходили на засідання комісії сідали поруч і дуетом протягом всього засідання комісії рятували Валентину Василівну. Вони просто теліпали язиками майже протягом всього засідання, при цьому не маючи на руках жодного проекту рішення, не читаючи жодного документу, не знаючи практично нічого. Вони отримували інструкції особисто від Саверської та просто на просто заважали проводити засідання бюджетної комісії, просто своїми балачками ні про що заповнюючи простір. От саме так Тетяна Іванівна рятувала Валентину Василівну. І так кожну комісію, кожного місяця.
    І тут ніколи такого не було і знову на тобі. Якась влада принесла подарунок. Так чому ж ви Тетяно Іванівно не написали яка ж це влада, хто це? Знову рятуєте?
   Але це не весь контекст, звичайно. Тетяна Іванівна, як пише Ніна Миколаївна, депутат кількох скликань. Я можу помилятися на одне скликання, але мені здається Тетяна Іванівна депутат п’яти скликань селищної ради. Її п’яте скликання було коротке всього два роки, але загалом вона була депутатом близько 22 років. От уявіть собі цей проміжок часу. Уявили? Так от скільки можна вивчити питань та обставин з життя громади за цей час? Це колосальний часовий ресурс. Я бачив депутата Чеберду Т.І. за роботою протягом 7 років. І я ніколи не чув та не бачив, що Тетяна Іванівна пильно стежила та розбиралася в роботі КП «Господар» чи розбиралася в питаннях тарифів чи стану систем водопостачання та водовідведення. От не було такого. Наприклад, коли я захотів розібратися що таке тариф, і як там все влаштовано, мені вистачило 2 роки, а Тетяна Іванівна не розбиралася та й не розбереться вже. Насправді дуже легко просто написати тарифи не такі, полив не такий, при цьому не наводячи ніяких аргументів. І я вам скажу більше, таких аргументів і не буде, і поки ви так будете обговорювати ці всі питання, а потім будете йти на вибори і знову вибирати яку-небудь Саверську, то такі тарифи та такий полив буде завжди.
    А стан систем водопостачання та водовідведення кричущий, і саме це лягає в основу заявленої проблеми, але Тетяна Іванівна про це не пише. Вона пише про те як достигла цибуля та часник, огірки та картопля. А в ситуації що склалася в нас у Варві, той в кого є лічильник платить за того в кого його немає. І це є аксіома. Ви бачили в тексті допису Тетяни Іванівни подібну тезу? Чому вона про це не пише, хоче користуватися водою без обліку? Шановні перш за все старійшини, і це до речі закріплено в законодавстві, всі повинні встановити лічильники, і через них споживати воду. Це не примха моя чи ще когось, а вимога здорового глузду. Але чомусь депутат з 20 річним стажем про це навіть не заїкнулася. Шановні, система водопостачанні в нас у Варві має середній вік більше ніж 40 років, облік води на рівні не те що 21, а 19 століття. Втрати в мережі складають 30 відсотків, значна частина з яких це крадіжки та використання без обліку за нормами. І проблема тут насправді не в ціні води, бо вона може бути вищою, страшніше буде те, коли ота міфічна влада, яку так в свій час рятувала Тетяна Іванівна догосподарюється до ручки, і в Варві взагалі не буде води, так як наприклад автостанції. І це реальність, яка може прийти до нас в найближчому майбутньому, а особливо коли Тетяна Іванівна та інші старійшини дуже напнуться і на виборах зроблять висновок і знову оберуть оту міфічну владу. І тут я окремий раз хотів би звернутися і як до Тетяни Іванівни так і до Ніни Миколаївни, так і до інших, хто називає себе старійшини, шановні, ви ж робіть висновки. Я припускаю що 80 відсотків від вашого зібрання у грудні 2017 року під час перших виборів в ОТГ обрали Саверську та й не тільки, і тут не суть важливо що там у вас працювало, сліпа любов, чи порятунок бідної та нещасної, чи можливо ви чекали що і до вас під бока поставлять лавочку. Те, про що пише Тетяна Іванівна це ваш вибір. За 10 років своєї каденції ота міфічна влада не тільки позбулася автостанції, за останні 3 роки вона її і не набула, хоча грошей на це було вдосталь. Не набула вона і ефективного управління комунальним майном та господарством. Очисні споруди вже пів року пускають ніяк не запустять, наче на Марс зібралися. І це все ваш вибір. Більше того ви й далі збираєтеся рятувати оту міфічну владу. Адже старійшини по Варві вже розповсюджують чутки про свій список на вибори. Хто чого прагне і як збирається чого досягати там у вас, я не розумію, можливо депутатський стаж потрібно довести до 30 років? Але ви визначіться вам потрібен розвиток громади чи свій список на вибори та врятувати Саверську???

05.08.2020

Павленко Дмитро

Немає коментарів:

Дописати коментар