пʼятницю, 7 серпня 2020 р.

Ваші гроші вам не належать.


      На минулому тижні 16 липня 2020 року відбулося чергове засідання сесії селищної ради. Серед питань порядку денного звичайно було і питання внесення змін до бюджету. Звичайно, що на тому засіданні було ще багато інших питань, але я хотів зупинитися саме на одному, зазначеному питанні, тому що воно дуже показове та об’ємне, щодо ілюстрації ситуації яку маємо та тенденцій, які нас очікують в найближчому майбутньому.


    З огляду на заголовок цього допису хотів ще окремо наголосити, що селищний бюджет як і будь який місцевий бюджет в своїй дохідній частині це кошти платників податків та зборів саме на відповідній території, які тут мешкають чи працюють. Тобто це кошти громади, які вона, громада, довірила у розпорядження органам місцевого самоврядування та головній посадовій особі, в нашому випадку селищному голові. Це не моє уявлення про бюджет та бюджетні кошти, а конструкція вибудувана в Конституції України та в нашому законодавстві. А у відповідності до норм статтей 7 та 28 Бюджетного кодексу України інформація про бюджет повинна бути опублікована у визначеному законом порядку. А в свою чергу стаття 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає, що «не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно

      Але це передбачає закон, а що думає про це наша місцева влада та її очільники, то це вже інша матерія, і про це ми можемо дізнатися у пропагандистки, адже що в чиновників у голові те у пропагандистки на язиці. І тут я знову відсилаю вас до вже цитованого допису:

     Але візьмемо ще не цитоване, оці два речення: «Хто ще з прагнучих до крісел не в курсі, влада - це не тільки ділити чужі гроші, ресурси, тендери, грати на свій бізнес 🙂. Це - й кошмарний сон, коли доведеться скорочувати і різати, "тобі дам, а тобі не дам", приймати на себе людське невдоволення і прокльони.»

Пропагандистка звертаючись до тих хто прагне крісел, закидає їм, що от ви наче хочете ділити чужі гроші, то влада це не тільки їх, чужі гроші ділити, це й кошмарний сон. І от тут ми дійшли до найцікавішого, якщо для тих хто прагне крісел, це чужі гроші, то для кого вони свої? Чиї це гроші? І я тут пропоную кожному читачеві задуматися і самому вирішити чиїми ж грошима вважає пропагандистка кошти селищного бюджету. Адже будь хто з мешканців ОТГ хто досяг повноліття та є правоздатним може прагнути крісел, це право, яке надається Конституцією та законами України. Але до коштів нічого вам рєбята лізти, вони чужі. Вони не ваші, вони їхні, бо саме так вони і сприймають кошти бюджету.

    Звиняйте за такий вступ та пояснення заголовку цього допису, але це важливо для розуміння хто і чого прагне, хто і що думає про бюджетні, тобто громадські кошти.

   А тепер по суті питання, про рішення щодо змін до бюджету, його склад можна прочитати в пояснювальній записці, яку тут додаю, а на окремих, важливих моментах я і зосереджу вашу увагу.



 

     Основні зміни до бюджету, тобто виділення коштів на нові видатки, вносяться за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету на 1,6 млн. грн.. Це кошти які надійшли понад заплановані доходи, як це зазначено в абзаці першому пояснювальної записки.

    З цих 1,6 млн. грн. було виділено:

1)    60000 грн. на пропаганду. І тут я нічого коментувати не буду, я стосовно цього вже висловлювався в одному з попередніх дописів;

2)    1,05 млн. грн.. для перерахування до районного бюджету на потреби бюджетних установ, які працюють для всього Варвинського району, в тому числі й для ОТГ. Це і лікарня, і бібліотека, і терцентр, і інші соц. служби. Я не буду перераховувати всі установи та кошти які їм перепали, ви про це можете почитати в пояснювальній записці. А от про що варто сказати, і про що не написано в пояснювальній записці, то ці кошти, які передбачені на ці видатки, передбачені всього на два місяці з трьох у третьому кварталі. Тобто видатки на зарплати вказаних установ передбачені лише на липень та серпень і більше немає. Більше того їх до жовтня і не зявиться, навіть якщо вони надійдуть до бюджету, то їх не можна буде направити на ці потреби, бо є певна процедура. І от цікаво, а кого будуть стригти щоб дати вказаним установам зарплату у вересні-жовтні місяці? Звичайно, що працівникам зазначених установ ніхто не розжував, що зарплати на вересень у вас немає, і більше того її немає де взяти. Що ж будемо дивитися за пропагандою, як і з сторінок районної газети так і з стін чиновницьких.

3)    200 000 грн. на видатки з благоустрою. Ну це взагалі, хто не в темі, святі видатки, коли навіть на зарплату не буде коштів у бюджеті, то ці видатки все одно мають бути. І це за цієї влади аксіома. Це не питання самої селищного голови, це питання всієї ширки. До цього мають відношення всі з того кодла, і селищний голова, і аграрії, і єБЮТ, і так далі. Особливо це яскраво виглядає зараз і разом з контекстом описаним в попередньому пункті. От уявіть собі, всі причетні особи вже побігли на вибори, які ще не розпочалися звичайно, але все таки. І от вони бігають, Саверська з єБЮТ, а аграрії в свою чергу з своїм «безальтернативним» кандидатом Гармашем, і відверто брешуть нерозумним людям про світле майбутнє, а в цей час лівою рукою голосують за те, що вже у вересні немає зарплат бюджетним установам, зате є гроші на фотозони та іншу маячню на вулицях. Але якщо суспільство, громада, слухає, вірить, сприймає таких кандидатів, які вже показали себе, які відверто працюють проти громади на задоволення своїх хворобливих бажань, то відповідно воно, суспільство заслуговує таких обранців та кандидатів. І коли ви чуєте, що якщо ці кошти не виділити, то Варва потоне в смітті, то це значить одне, шановні і не дуже варвинчани, вас взяли в заручники, і шантажують сміттям, а ваші кошти, які вважають своїми, просто прогулюють.

4)    230 000 грн. на відшкодування тарифів на вивезення ТПВ. Про це до речі не написано в пояснювальній записці, там не вказано на які саме тарифи. Бачите? Так от шановні, особливо ті які розмірковують про те що святішої за Саверську не існує в світі, це не апостоли якісь там чи діячі церкви, або ті які розповідають, що Гармаш безальтернативний кандидат, саме цей пункт видатків найяскравіше показує нам, що як вказані особи, так і інші, які складають їхню ширку та які працюють в цій упряжці є відвертими бездарними особами. Я говорю про місцеве самоврядування. Так от, уявіть собі 29 березня 2019 року суд визнав рішення про тариф на вивезення ТПВ незаконним та нечинним. З цього дня вказані особи мали задуматися, а що ж робити далі, як виходити з цієї ситуації. І от не пройшло і 15 місяців, а наші славні кандидати та їх адепти, навіть не зачухалися. Їм це не потрібно, бабла море, для чого розробляти новий тариф, для чого вибудовувати систему поводження з відходами? Та ми 250 тисяч гривень в квартал будемо кидати на КП «Господар» та й хай возять те сміття, і для мешканців удобно, дешево. Звичайно, це залізобетонний аргумент, для Саверської та Гармаша, або для їх адептів. Але не може бути аргументом для путніх людей, які хоч щось розуміють, і які думають про майбутнє ОТГ хоч на два кроки вперед. А питання тут не в розрахунках, які не можна зробити. Питання набагато складніше. На сьогодні, по суті, вивезення відходів у Варві, а тим більше їх утилізація чи захоронення, лежить поза законом, від слова взагалі. Для наших святих та безальтернативних це пусті слова, але це для них, а от для різних органів в один прекрасний момент це стане принциповим. У нас немає на сьогодні головного, основного документу, який регламентує всі процеси поводження з відходами – це схема санітарного очищення Варви. З цим документом взагалі цілий детектив на грунті боротьби з ідіотами. Спочатку і я особисто, і в тому числі з Остапцем В.П. ми витратили практично цілий 2018 рік для того щоб переконати одну вперту посадову особу що цей документ потрібно виготовити. Потім наші славні обранці та чиновники майже цілий рік підходили до снаряда, так би мовити. Заднім числом підписали у кінці грудня 2019-го року договір про виготовлення цього документу листопадом місяцем. Потім за майже 50 тис. грн.. купили реферат студента 2-го курсу, який той зробив по козі не особливо розбираючись що і для чого цей реферат передбачає. Потім цей реферат наші славні чиновники на чолі з нашими обранцями в березні місяці 2020 року пробували затвердити. А потім щось пішло не так, реферат зняли з розгляду чергового засідання виконкому, і так він десь лежить. Не меншою причиною неспроможності розрахунку тарифу є і позазаконна експлуатація сміттєзвалища. І от цей букет «досягнень» наших славних кандидатів та їх адептів і стоїть за виділенням от тих коштів, це вартість для громади їх бездарності, але це вартість тільки одного питання серед всього того переліку питань та проблем. Одне питання коштує 1 млн.грн в рік. Саме таку ціну платить зараз громада за бездарність та тупість своїх обранців та чиновників, і це тільки в одному питанні. Але не кошти найстрашніше в цій історії, а те, що предмет шантажу, а це я про те, що Варва може опинитися повністю в смітті, може в найближчий час стати для нас реальністю.

5)    20 000 грн. на проведення хімічних аналізів каналізаційних стоків системи водовідведення. Оці 20000 грн. насправді коштують 9,5 млн. грн.. Так, я не помилився, це вартість нових очисних споруд, які були начебто збудовані у Варві ще в 2019 році, про що свідчить використані на це кошти, але не свідчить об’єктивна реальність. Очисних споруд немає, вони не працюють, їх не ввели в експлуатацію. Вже півроку пройшло з моменту закінчення реконструкції та пуску нових очисних споруд, але ніхто їх в експлуатацію не прийняв. От і робіть собі шановні висновки, і приміряйте собі вже згаданих кандидатів. Ви запитаєте, а до чого тут оці 20 тис. грн.., і аналіз стоків? А все дуже просто. Цей аналіз повинен був зроблений десять раз ще в далекому 2018 році, і саме цей аналіз мав лягти в основу проектування нових очисних споруд, тобто цей аналіз мав бути частиною завдання на проектування цих споруд, адже саме на основі такого аналізу повинна була обрана технологічна схема очищення стоків, і як наслідок це основа для проектування всіх очисних споруд, вибору технологічного обладнання та інших засобів очищення стоків. А насправді наші славні святі та безальтернативні як завжди роблять все лівою ногою та з особливою бездарністю. Але чому б і ні, ви ж варвинчани їм це дозволяєте, більше того ви збираєтесь їм це дозволяти і на далі. І маємо те що маємо спочатку будуємо очисні, якісь там, а потім починаємо виясняти, а чому ж вони не працюють? О давайте зробимо аналіз, може це поможе, ну звичайно, а що ж ще. А потім що? Нові очисні???

   Так що от така історія, шановні, наша пісня гарна нова, починаєм її знову. І тут в цьому випадку я не буду закликати когось про щось там задуматися, рєбята, це і ваші проблеми, дурно буде всім, вигрібати будуть всі. І відходи, це саме те що ми всі будемо вигрібати вже, а якщо святі та безальтернативні продовжать далі, тоді буде взагалі весело, от тоді і посміємося.

 

23.07.2020

Павленко Дмитро

  

Немає коментарів:

Дописати коментар