субота, 2 січня 2021 р.

Тротуару на Садовій не буде?


     Два тижні тому я звернувся до селищного голови з депутатським запитом щодо вирішення потреби влаштування тротуару по вулиці Садовій у Варві для усунення небезпечної ситуації для транспортного руху цією вулицею. Мій депутатський запит не був належним чином розглянутий, хоча це питання іншого допису. Не так давно я отримав відповідь де всі мої прохання щодо тротуару були проігноровані. Вони будуть це рішать в інший спосіб, підуть побалакають з керівництвом магазину. Я утримаюсь тут від коментарів. Додаю тут і свій запит і відповідь на нього, і також запитання в заголовку, а умовно через пів року ми і побачимо що і як хтось там «нарішав».




28.12.2020 

Депутат селищної ради 

Павленко Дмитро


Немає коментарів:

Дописати коментар