середу, 14 березня 2018 р.

Депутати обговорили порядок денний чергової сесії районної ради


Сьогодні, 12 березня, відбулося спільне засідання постійних комісій районної ради, у ході проведення яких депутати детально розглянули та узгодили усі питання, що виносяться на чергову п’ятнадцяту сесію. Засідання провів голова районної ради Петро Бакуменко. До обговорення порядку денного чергової сесії долучились керівники районних установ, безпосередні розробники проектів рішень, відповідальні працівники виконавчого апарату районної ради, представники ЗМІ.


Розпочали роботу депутати із розгляду ряду заяв та звернень. Серед них звернення про виділення коштів: від головного лікаря КЛПЗ «Варвинська ЦРЛ» на придбання автомобіля для транспортування хворих до обласної лікарні; від управління соціального захисту населення районної державної адміністрації на ремонт приміщення; від районної газети на висвітлення діяльності райради та райдержадміністрації; від відділу ведення державного реєстру виборців на придбання системи кондиціонування та інші.

 Перший заступник голови районної державної адміністрації поінформував депутатів про виконання Програми економічного і соціального розвитку Варвинського району  за 2017 рік та Програми фінансування у 2017 році робіт з ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Зокрема, на капітальні видатки протягом року спрямовано кошти із загального фонду бюджету району в сумі 10 076,2 тис. грн., в тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та співфінансування спрямовано кошти в сумі 1 453,1тис. грн.

На ремонт доріг загалом передбачалося залучення 7 млн. грн. коштів  з бюджетів усіх рівнів, в тому числі з державного бюджету в частині спів фінансування 1 млн. грн.  з місцевих бюджетів (районний, селищний, сільські) – 6.0  млн. грн. Але в зв’язку з браком коштів у місцевих бюджетах районним бюджетом на ремонт доріг між населеними пунктами було профінансовано 1,5 млн. грн., сільськими  1,935 млн. грн. та з державного бюджету на умовах спів фінансування – 0,344 млн. грн. Роботи виконані на автодорогах Варва-Дащенки, Макіївка- Антонівка, Варва-Хукалівка – Поділ (до села Озеряни, Брагинці), а також до населених пунктів Остапівка, Леляки, Калиновиця, Кухарка, Макушиха, Гнідинці і Богдани на суму 3418,189 тис.грн. на відрізках автодоріг  протяжністю 93.8 км.


Голова постійної комісії районної ради з питань соціально-економічного розвитку, інвестиційної діяльності та управління майном Олексій Луданий висловив стурбованість якістю виконання ремонту доріг та необхідністю постійного контролю за виконанням робіт підрядником у відповідності до вимог державних стандартів будівельних норм і правил.

У ході обговорення виконавчому апарату районної ради надано доручення підготувати текст звернення  депутатів Варвинської районної ради до обласної ради, обласної державної адміністрації, Служби автомобільних доріг у Чернігівській області та ДП «Чернігівський облавтодор» про виділення коштів на ремонт доріг державного значення Т25-30 Прилуки-Варва-Срібне-Обухове та Т25-38 (Р-67) Макіївка – Журавка.


Про хід виконання Програми забезпечення пожежної безпеки на території Варвинського району на 2016-2020 роки поінформував начальник Варвинського районного сектору УДСНС  у Чернігівській області В’ячеслав Самаль та подякував депутатам за співпрацю і підтримку пожежно-рятувальних підрозділів.

Про виконання Програми надання безоплатної правової допомоги населенню Варвинського району на 2016-2017 роки поінформувала начальник відділу «Варвинське бюро правової допомоги» Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Юлія Коваленко. Основним завданням відділу є: консультування громадян з правових питань будь-якого спрямування, право просвітницька робота, в тому числі  взаємодія зі засобами масової інформації, складання процесуальних документів та представлення інтересів в суді незахищених категорій громадян.


За звітний період до відділу «Варвинське бюро правової допомоги» звернулося 627 громадян; зареєстровано звернень клієнтів – 799; надано 766 правових консультацій. Основними категоріями питань звернень громадян є: соціальне забезпечення – це отримання грошових коштів малозабезпеченим сім’ям та отримання певних пільг учасникам АТО; сімейне – стягнення заборгованості по аліментах; житлове – зняття з місця реєстрації осіб та позбавлення права користування майном; земельне – отримання  земельної ділянки на ведення особистого селянського господарства. Окрім цього, працівниками відділу було прийнято 33 звернення на складання процесуальних документів та в подальшому представлення інтересів громадян в суді.

Наступний блок питань був присвячений розгляду трьох районних галузевих програм та внесення змін до вже прийнятих програм. Зокрема, на чергову сесію внесено Комплексну районну Програму підтримки сім’ї, гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на період до 2020 року, Програму інформатизації Варвинського району на 2018 -2020 роки та Програму продуктивної зайнятості населення Варвинського району на 2018-2020 роки.


Крім того, розглянуто питання внесення змін до Програми соціального захисту окремих категорій громадян на 2016-2020 роки, до галузевих програм у сфері освіти, молодіжної політики, оздоровлення дітей, розвитку фізкультури та спорту та інших. В основному зміни до цих програм стосуються порядку фінансування тих чи інших видатків у зв’язку з створенням об’єднаної територіальної громади у районі.

Депутати заслухали інформацію про прийняті спільні розпорядження голови районної державної адміністрації та голови районної ради в міжсесійний період та ознайомилися із матеріалами звіту  про виконання районного бюджету за 2017 рік.


Детально депутати зупинилися на обговоренні змін до районного бюджету  на 2018 рік. Так планується збільшення планових призначень доходної частини загального фонду районного бюджету здійснено на суму 27 622 610 грн., з них інші субвенції з селищного та сільських бюджетів на суму 12 621 210 грн. Видаткова частина загального фонду районного бюджету збільшена на загальну суму 38 379 291 грн.

Народні обранці погодили встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2018 рік, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів районного бюджету, коштів комунальних підприємств, установ та організацій, що належать до спільної власності територіальних громад сіл та селища Варвинського району,  для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 на рівні 5500 гривень.


Депутати розглянули і цілий ряд інших питань: сприяння житловому будівництву; надання дозволу на передачу у безоплатне користування (позичку) майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл та селища Варвинського району; затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок тощо.

На завершення засідання за пропозицією головуючого вирішили до порядку денного чергової сесії також додати питання затвердження акту прийому-передачі закладів культури та майна зі спільної власності територіальних громад сіл та селища Варвинського району у комунальну власність Варвинської селищної об’єднаної територіальної громади, внесення змін до структури виконавчого апарату   районної ради та інші питання організаційного характеру.


Загалом після обговорення, враховуючи усі озвучені пропозиції від депутатів та керівників районних установ, у порядку денному п’ятнадцятої  сесії, запланованої на 15 березня 2018 року, налічується 36 питань.

Ознайомитися із змістом проектів рішень можна на сайті районної ради у розділі «Нормативні документи» – «Проекти рішень».

Виконавчий апарат районної ради


6 коментарів:

  1. Вітаємо Варвинську ОТГ із створенням Озерянської ОТГ.
    Нижче адреса розпорядження.

    http://cg.gov.ua/index.php?id=75727&tp=8

    ВідповістиВидалити
  2. Сільська громада вигадала стимул, який мав би покращити демографічну ситуацію

    Демографічна ситуація у більшості наших сіл катастрофічна: молодь виїздить у міста, народжуваність знижується. Аби переламати цю невеселу тенденцію, у Плисківській громаді, що на Чернігівщині, вирішили преміювати за народження дітей, пише газета "Експрес". Ця громада об'єднує п'ять сіл. Мешкають тут майже три тисячі осіб. Торік народилося 19 немовлят, а померло в декілька разів більше людей. "Треба якось рятувати демографію, — говорить Марина Вірко, голова ОТГ. — Держава виділяє допомогу при народженні дитини, а ми у себе вирішили ще додавати грошей батькам". Голова разом із бухгалтером сіли, порахували і визначили суму матеріальної допомоги, яку бюджет громади зможе надати. А згодом депутати затвердили програму стимулювання народжуваності. Тож відтепер кожна родина у Плисківській громаді, в якій народиться дитинка, отримує п'ять тисяч гривень. "Гроші, звісно, не надто великі, — погоджується Марина Вірко. — Але все ж якась підтримка для родини буде. Ми видаємо батькам немовляти сертифікат, а опісля перераховуємо гроші на картковий рахунок — на потреби новонародженої дитини. Єдина умова при цьому — сім'я має бути зареєстрована в нашій громаді й реально мешкати тут". Першою родиною, що отримала таку допомогу цього року, стала сім'я сільського священика — у нього народилася донечка Єлизавета. "Нині в нас ще дві жінки чекають на народження дитини, — каже голова громади. — Коли народять, їм теж виплатимо гроші. Отак, може, і підуть у нас справи на краще, і діток більшатиме".
    Читайте більше тут: http://expres.ua/news/2018/03/15/287773-silska-gromada-prydumala-diyevyy-stymul-pokrashchyty-demografichnu-sytuaciyu

    ВідповістиВидалити

  3. Валерій Куліч: Озерянська ОТГ може бути спроможною



    Голова Чернігівської ОДА Валерій Куліч затвердив висновок про відповідність Конституції та законам України рішення про створення Озерянської об’єднаної територіальної громади. До її складу увійшли чотири населені пункти Варвинського району: Озеряни, Брагинці, Кухарка та Мармизівка. Відповідне розпорядження підписано 12 березня.

    Можливість створення Озерянської ОТГ досліджувалась впродовж декількох місяців. Одним з аргументів проти були результати аналізу фінансових показників – доходів та видатків проектної громади. За даними станом на грудень 2017 року об’єднання, у пропонованому форматі, не відповідало критерію спроможності – не забезпечувало позитивного бюджетного балансу.

    Втім, за наполягання місцевої ініціативної групи, Чернігівською ОДА було проведено додатковий аналіз перспективи створення Озерянської ОТГ, зокрема з урахуванням додаткових можливих джерел наповнення доходної частини бюджету. І аргументи на користь саме такого об’єднання таки знайшлися.

    На території згаданих населених пунктів діють підрозділи сільськогосподарського товариства «Дружба-нова», в яких працює більше 100 місцевих жителів. У разі створення ОТГ кошти від податку на доходи фізичних осіб цих працівників спрямовуються до її бюджету. У 2018 році ця сума прогнозується на рівні 800 тисяч гривень. До того ж, компанія-працедавець надала письмові гарантії перерахування очікуваних коштів у бюджет громади. Враховуючи ці додаткові надходження, майбутня Озерянська ОТГ зможе забезпечити видатки на виконання делегованих повноважень.

    — Аналіз конкретно прорахованих цифр можливих доходів і видатків, наданих профільним департаментом, а також прагнення мешканців чотирьох сіл об’єднатися в єдину громаду спонукали мене зробити висновок: Озерянська ОТГ має бути. Головне, щоб люди, які в майбутньому керуватимуть цією громадою, мали чітке бачення перспектив її розвитку, у тому числі враховуючи фінансову складову, — прокоментував своє рішення голова ОДА Валерій Куліч.



    Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
    з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іван Петрович20 березня 2018 р. о 06:54

      цікаво........... а як це узгоджується з законами.....які підрозділи Дружби діють у Озерянах? Увірветься від такої арифметики у варвинчан 800 тищ

      Видалити
  4. Вітаю створення Озерянської ОТГ.Озерянському голові рекомендую у разі шулерства районних "рятувальників"зробити наступні дії.
    Опишіть порушення районного "пожежника" у формі скарги і відправте до Кабінету Міністрів(особисто до Гройсмана). Що буде потім , не важко здогадатися.

    ВідповістиВидалити
  5. А що буде потім?вашому Гройсману глибоко начхать на всіх..

    ВідповістиВидалити