неділю, 12 грудня 2021 р.

Ми тут приймаємо рішення, а не Зуб. Частина 2.

 


      Не знаю як в кого виходить, а особисто в мене не часто випадає подивитись виставу вживу. От вчора рано вранці я написав свої враження від вистави, яку бачив 8 грудня на засіданні бюджетної комісії селищної ради. А вчора на пленарному засіданні сесії, ви не повірите, я спостерігав, та й не тільки я, другу частину вже згаданої вистави. Тема вистави та ж сама, тільки була більша в часі та працювала більша театральна трупа. 

       До речі, вчора засідання сесії довго не могло розпочатися, бо до зали з’явилися знову журавчани в яких вцупили городи, і пів години колотилися про це все, але про це якось іншим разом.

      А відразу після журавчан, після відкриття сесії почалася друга серія політичної вистави під назвою винесеною в заголовок. Щоб сказати, що присутні в залі почули щось нове від раніше згаданих та нових дійових осіб, то особливо ні. Звучали як ті самі дурні аргументи, так і нові, ще дурніші. Як і перед цим основними учасниками вистави стали депутати з «Рідного дому» Бойко М.І., Небрат В.І. до них приєдналися Лущик Л.О., менше Прищенко Т.І., підтримку забезпечував перший заступник селищного голови Гармаш В.І., і так як було це на засіданні комісії, до фракції  «Рідний дім» приєдналося два депутати зі «Слуги народу» Булава Ю.В. та Левадний В.С.. Основний посил знову ж був такий: ми тут приймаємо рішення; а що це народний депутат вирішив кошти направити на медицину, а ще є освіта, культура, спорт, а чого ж так; а це гроші державні, наші, а не депутата; а хай Зуб приїде сюда, а ми йому тут розкажемо; а де мій дах, там за шивороти не капає, а мені капає; і мені треба, то я ж мовчу, а он в дитсадку Джерельце проводка; та мені це не треба, це нікому не треба, мені давай дороги; лучче вони лічить не будуть ну і так далі, я всього і не пригадаю. І оце все тривало мабуть цілу годину. Теліпали казна що, наприклад депутат Левадний договорився до того, що для розроблення проекту реконструкції  Варвинської амбулаторії , потрібно проводити стратегічну екологічну оцінку програми соц.-економ розвитку, у відповідності до профільного закону. На такі аргументи важко щось зауважити, це вищий пілотаж ідіотизму.

       Ближче до кінця другої серії вистави в одному зі своїх спічів можливий художній керівник виступаючої трупи, Бойко Микола Іванович, апелював до мене, і до мого попереднього допису, що я не понімаю, що не народний депутат в сесійній залі селищної ради приймає рішення, а ми, ті хто виграв вибори, ті хто в журавчан городи вцупив. Я не встиг за тим густим потоком слів та емоцій відповісти Миколі Івановичу, спробую тут.  Я чітко розумію, що Микола Іванович та й не тільки він, взагалі не зрозумів те, про що я написав. Адже я ніде не написав і не сказав, що я вважаю, що народний депутат може чи повинен, чи має право приймати рішення замість депутатів селищної ради. І настільки я зрозумів подану у сесійній залі інформацію, то Валерій Олексійович також такого ніде не заявляв, не говорив і не писав. І я так розумію він ніде не кричав, що він приймає тут рішення; що він ось як приїде, то розкаже куди кому бігти; чи хто такий, наприклад, Бойко, що буде там щось комусь розказувати. Такого не було, та я можу припустити, що не могло б і бути, Валерій Олексійович  не опуститься до рівня сільської трупи. Те, що чиясь бурна фантазія намалювала та розповсюдила, то це проблема не моя і не народного депутата. Більше того Микола Іванович ще й не уважний, адже селищний голова чітко повідомила, що вона звернулася до народного депутата за порадою, почути його думку, отримати підтримку. В свою чергу народний депутат повідомив, що вважає пріоритетним отакий проект, що це потрібно робити зараз, на цьому увагу буде зосереджувати і керівництво Чернігівської ОДА, а він як народний депутат також буде сприяти реалізації цього проекту. Я ж в свою чергу почувши аргументи народного депутата та вивчивши питання погодився з думкою та позицією Валерія Олексійовича. Було так, і ніяк інакше.

Але цього ніхто не хотів ні чути, ні розуміти. Вистава розвивалася за своїм сценарієм, трупа виголошувала свої промови. Ніяким чином не вплинуло на ситуацію і виступ керівниці Центру первинної медико-санітарної допомоги, депутатки Долі Л.В. в якому вона детально пояснила чим займається Центр, як надається первинна допомога, як працює Журавська амбулаторія, і як працюють лікарі в Варві. Повідомила про ризики взагалі залишитися у Варві без первинної медицини, адже Варвинську амбулаторію ніхто ніколи не атестує і так далі. Приємно вразив виступ заступника селищного голови Філоненка О.І., який аргументовано пояснив, що цей проект потрібно реалізовувати, він пріоритетний, а такий шанс втрачати не можна. Також пояснив, що ремонт існуючого поліклінічного відділення лікарні не вирішить проблем первинної медицини.

       Але це все не працювало, ніякі аргументи не працювали, і це вже не виглядало як фарс, це було чимось іншим. Окрім того, що чітко проглядалася спроба шантажу народного депутата (поки не виділять гроші мені на дах, я за це голосувати не буду; хай він приїде, ми поговоримо, а там побачимо ну й так далі) під кінець балагану пішла пряма пропаганда проти Валерія Олексійовича. Я не бачив, хто там на гальорці завів цю тему, але балачка пішла така: а що там Зуб, он в бабдомі, щось почав, не закінчив, нам прийшлося доробляти. А кому доробляти, кому нам? Запитав я. Там команда Бойка працює, почув я відповідь.

Вже зараз, згадуючи це все, аналізуючи, я приходжу до висновку, що це не тільки шантаж народного депутата, а якесь прямо поборювання. Ініціативи депутата забалакуються, влаштовуються вистави; допомога у вирішенні питань теж забалакується, натомість з’являється якась команда Бойка. Мені не відомо що це, але виглядає не тільки дивно, а по дурному. 

Шановні театрали, а може й циркачі, в цьому питанні потрібно розібратися, що ж то за трупа театральна чи циркова, це питання на сьогодні риторичне. Так от, шановні театрали, ніхто до вас не приїде. Кому ви треба? Хіба що дуракам, які за вас голосували, та й ті завтра скажуть, що навіть на вибори не ходили. Я сподіваюся, що Валерія Олексійовича не поплутає біс, і він нікуди сюди не зазбирається. Тим більше, в політиці, і навіть в такій жалюгідній як наша сільська, на шантаж потрібно жорстко та адекватно реагувати, а не піддаватися. І я сподіваюся в свій час народний депутат адекватно відреагує на все оце неподобство, а також оцінить «вдячність» тих, кому він пробував допомогти, а ті «оцінили» таку допомогу.

Якось влітку цього року народний депутат відреагував на прохання жителів стосовно значного скорочення лікарні та приїхав на зустріч. І от на тій зустрічі він сам розповідав, що завжди намагався допомогти землякам та не залишав без уваги більшість прохань та звернень. При цьому мені особливо запам’яталося те, як він сказав, що не буває жодного дня щоб хтось з Варви не зателефонував чи за допомогою, чи за порадою, чи ще з якого приводу. Я б на місці народного депутата, особливо після отаких вистав, оцих всіх театралів і пов’язаних осіб, весь караван, який йде, і якому все одно, всю кантору, вніс до чорного списку, заблокував і забув. Щоб і голову не бити, щоб всякі дураки і по язиках не тягали. Хай дзвонять в рельсу і за допомогою, і за порадою. А у таких віртуозів сценічного мистецтва і рельса правильно заспіває. І хай займаються, хай бавляться, а коли півник клюне і заголосять рятуйте, от тоді й дивитися, і не бігти рятувати, а адекватно реагувати.

        В кінці кінців вистава закінчилася нічим, питання зняли з розгляду на доопрацювання. Що ж 23 грудня на черговій сесії побачимо до чого це все доведе. Чи буде частина третя вистави, чи театрали візьмуть перерву.

10.12.2021

Павленко Дмитро


Немає коментарів:

Дописати коментар