середу, 21 лютого 2018 р.

Про те як депутат Неліпа голову РДА міністром «призначав».


   Цей допис буде певною спробою заглянути за лаштунки діяльності «Ширки» (широкої кааліції), що була утворена на 3-й сесії Варвинської селищної ради ОТГ, голосуванням за 3-го заступника, та наслідками такої діяльності, які вже настали і які можуть настати. Ця історія не є якоюсь новою сюжетною лінією, а продовженням бюджетної та навколо бюджетної епопеї 2018 року.
    В своїх дописах про 2-гу сесію селищної ради та про селищний бюджет на 2018 рік я неодноразово наголошував на тому як саме приймався бюджет, наосліп, без особливого розуміння перш за все депутатами, та й тими хто пропонував саме таку концепцію розподілу видатків. Рівень забезпеченості установ селища різний, коштів на всіх не передбачено і так далі. Багато хто такий стан справ просто не помітив чи не хотів помічати, і розповідав з високих трибун, що бюджет у нас соціальний, все для людей. З цього всього був один висновок, що так все одно не буде, зарплати треба заплатити, ніхто нікуди не подінеться від цього, кошти потрібно буде передбачати. І ідейні натхненники процесу «проскочить на шару», довго і нудно не збиралися щось змінювати, але ж прийшлося 01 лютого внести зміни до бюджету та додати 0,5 млн. грн. на всі установи, і це тільки на січень місяць. Принципова позиція голови РДА з повного забезпечення установ, дозволила отримати працівникам всіх бюджетних установ зарплату хоч і не вчасно, але ж і не з великим запізненням і в повному обсязі. В чому була виражена ця позиція: по перше у відмові підписувати нашвидкуруч будь що тільки якби швидше; по-друге розміщення публікацій щодо роз’яснення ситуації що сталася, в мережі Інтернет та на сторінках совєцької преси, щоб достукатися вже до максимальної кількості людей, по-третє: забезпечення установ селища до потреби (тобто закриття обсягу коштів, яких не вистачало) за рахунок районного бюджету, в тому числі і частину пайової участі ОТГ. І саме висловлення принципової позиції стало причиною всієї подальшої епопеї, яку ми спостерігаємо в передачах сарафанного радіо, а також на сторінках не шанованої мною, і не тільки, совєцької преси. Що ж то за епопея, запитає хтось необізнаний? А така епопея, яка може мати розвиток в дуже негарному напрямку, який буде стосуватися багатьох працівників бюджетної сфери, а в майбутньому можливо і всієї Громади.
      Так, 02 лютого 2018 року за підписом Долі Л.В. було розміщено публікацію «Проблему січня знято». Я хочу звернути увагу всіх, що голова РДА веде мову тільки про січень, бо проблеми інших місяців є, і як показують деякі факти нічого не змінилося і не буде змінюватися. Після цієї публікації, представникам селищної влади, стало дуже кепсько та незручно маніпулювати інформацією та громадською думкою. І як показали наступні їхні дії публічну діяльність голови РДА було розцінено як загрозу і прийнято рішення її «мочити». Такий висновок напрошується в мене після прочитання епічного висеру під назвою «Постскриптум по варвинськи» за підписом депутата селищної ради Неліпи В. Чому я роблю такий висновок? Бо мене також «мочили», «мочили» за допомогою говнопреси, «мочили» 2 роки, і я знаю як це виглядає. Тому що все, що там опубліковано за підписом депутата Неліпи, банальна маніпуляція, яку він же ж і спростував через тиждень. Про що ж йде мова? Перш за все варто наголосити на тому що ця публікація розміщена під рубрикою «Спростування». Я пропоную кожному хто цікавиться, що таке спростування, уважно прочитати статтю 37 ЗУ «Про друковані ЗМІ в Україні»
Стаття 37. Спростування інформації
     Громадяни, юридичні особи  і  державні  органи,  а  також  їх законні представники мають право вимагати від редакції друкованого засобу масової інформації опублікування ним спростування поширених про них відомостей, що не відповідають дійсності або принижують їх честь та гідність.
     Якщо редакція  не  має  доказів  того,  що  опубліковані  нею відомості  відповідають  дійсності,  вона  зобов'язана на   вимогу заявника опублікувати спростування їх у запланованому  найближчому випуску друкованого засобу  масової  інформації  або  опублікувати його за власною ініціативою.
     Спростування повинно бути набрано тим же шрифтом  і  поміщено під  заголовком  "Спростування"  на  тому  ж  місці  шпальти,   де містилося повідомлення, яке спростовується.
Я навів дані норми Закону повністю, щоб не було ніяких маніпуляцій в трактуваннях. Що ж виходить з цих норм законодавства:
1.     Саме редакція приймає рішення публікувати чи ні спростування, бо саме до редакції звертається той чи інший заявник, або редакція сама приймає рішення опублікувати спростування тієї інформації в якій вона, редакція, невпевнена, тобто не має доказів її
достовірності.
Що саме спростовувала горе редакція 09 лютого на сторінках своєї горе газети незрозуміло, хоча відсилання було на статтю від 02 лютого 2018 року за підписом Долі Л.В. «Проблему січня знято». Але яку саме частину цієї статті спростовувала редакція руками депутата Неліпи? Яке саме речення, теза чи цифра спростована з відповідним поясненням та обґрунтуванням? Ніякої. Бо якщо депутат Неліпа вважає що запис в журналі реєстрації це є доказ, то я особисто напишу в ньому що завгодно, дайте мені той журнал.
2.     Заявник звертається до редакції про спростування інформації про нього, яка є недостовірною чи принижує його честь та гідність.
Де в статті Долі Л.В. згадка про депутата Неліпу? Так, Доля Л.В. апелює до органу місцевого самоврядування, до якихось конкретних посадових осіб, але де Неліпа?
3.     І саме головне на якій підставі і з якою метою редакція друкує те горе спростування, коли на недостовірну інформацію ніхто не вказав???
     А тепер про головне в тому горе спростуванні – про мету. Основною метою так званого спростування є безперечно брехня та маніпуляція, як і було зазначено наприкінці першого абзацу тієї статті. А вже в другому абзаці перед всіма тими пунктами «спростування» містилася і сама та маніпуляція. Метою маніпуляції було викликати в читачів горе газети ненависть по відношенню до голови РДА в зв’язку з тим, що бюджетники не отримали вчасно зарплат (прості люди вірять в те що пишуть можновладці), і цим звернути увагу саме на неї як причину цього, а в Долі як зазначав депутат Неліпа аж 18000 грн. оклад, а ще різноманітні надбавки, стимулюючі виплати та преміювання. Звичайно можна припустити, що депутат Неліпа взагалі не вміє читати та не розуміє сенсу окремих слів та словосполучень (бо як показує практика депутати цього скликання в переважній більшості або не хочуть або не можуть читати). Але як мені видається, то це була суцільна маніпуляція з метою дискредитації, акцентуванні уваги на доволі великому окладі голови РДА, і на тому, що вона гарантовано свою зарплату отримала, на відміну від простих людей. Хоча звісно кого хвилює, що Доля Л.В. отримує зарплату з держбюджету, або кого хвилює те, що депутат Неліпа не запитував інформацію про преміювання та додаткові виплати голові РДА, але кого це хвилює, головне що протягом тижня від 09 лютого до 16 лютого вся Варва та район на язиках носила те, що у голови РДА зарплата міністра. В цьому і є сенс цієї маніпулятивної публікації, це і є засіб «замочити» голову РДА, і це було зроблено руками редакції та депутата Неліпи.
Хто ж прийняв рішення «мочити»?
Безперечно таке рішення не міг прийняти один депутат та горе редактор. Такі рішення приймаються більшим колом осіб, і більш вагомих осіб. На мою думку до цього безперечно причетний селищний голова, це її почерк, це її стихія, це ж на пару з горе редактором вони робили і по відношенню до мене і моїх колег в попередньому скликанні селищної ради. Звичайно можна припустити, що це і все коло осіб, яке причетне до цього «мочіння». Але ж Неліпа В. всього на всього депутат фракції ВО «Батьківщина», а селищний голова також висунутий від партії і причетний до відповідної фракції. І якщо припустити, що ці особи за попередньою змовою між собою діяли самостійно від своїх фракцій, і відповідні фракції не причетні до цих дій, тоді виникає запитання, а для чого тоді такі фракції??? Невже фракції створюються, щоб не контролювати своїх підопічних, і щоб ті потім потай від своїх фракцій щось вчиняли? Тоді не зовсім зрозуміло і хто приймав рішення про те, що голову РДА потрібно «мочити», які ж фракції це питання могли розглядати??? А на додачу до цього в нас існує широка кааліція, що і підтверджує і взаємодія депутата Неліпи, як члена фракції ВО «Батьківщина» та представниці Аграрної партії Саверської-Лихошви. Але нехай кожен додумає свій варіант цієї історії, бо достеменно мені особисто те невідоме.
Які ж будуть наслідки цього?
     Після такої тупої маніпуляції звичайно, що ніяка людина не захоче співпрацювати з такими горе посадовцями, хоча і змушена. Ті горе посадовці думали про це коли приймали рішення «мочити»??? Якщо від голови РДА не буде адекватної відповіді на такі дії, то ця вакханалія із обкиданням лайном тільки поглибиться, відсутність покарання спонукає до подальших дій. Адже коли горе газета обливала мене та моїх колег брудом, то всі мовчки дивилися на те, в тому числі і голова РДА Доля Л.В. Можливо десь хтось про це говорив, але ж поряд з цим і давали значні кошти на газету, і саме за кошт головного розпорядника коштів районного бюджету і виплекали цей горе ЗМІ. Так що Любов Вікторівна частково і сама причетна до цих процесів і прийшов час, що ця зброя повернулася і проти неї. А хто буде наступний, і за яку «провину»?
   Щоб ніхто особливо себе не накручував ця історія не про голову РДА, це стосується по великій мірі кожного, адже по відношенню до будь кого завтра невеличка група людей так само прийме рішення «мочити», і вже завтра газета про вас напише, і весь той людський за зомбований непотріб, який увєровал, буде вас проклинати на кожному кроці. Хто з мешканців Варви цього хоче, чи є сміливці випробувати це на собі???
  Окрім цього ця історія безпосередньо стосується і подальшого фінансування окремих бюджетних установ у Варві. Як зазначала Любов Вікторівна, питання січня знято, але не знято питання лютого і подальших місяців. І як ми бачимо з проекту рішення про зміну до бюджету ніхто і не збирається нічого змінювати. На сесію 22 лютого із вільних залишків селищного бюджету планується виділити 100 000 грн. для КП «Господар» для подальшого розмивання коштів громади. А де ж додаткові кошти на бюджетні установи на лютий, березень та інші місяці. На скільки мені відомо істотні проблеми залишаються в фінансуванні Терцентру, централізованої мережі районної бібліотеки, ДЮСШ, позашкільної освіти (будинок школяра), а також обслуговуючого персоналу відділу освіти (метод кабінет, бухгалтерія, господарська група). Але це питання не переглядається. Посадові особи ОТГ ще й досі марять тим, що їх обдурюють в розрахунках, і тому кошти додавати ніхто не збирається, зокрема такі настрої я побачив на засіданні комісій 15 лютого 2018 року в минулий четвер. Про це зокрема наголошував і керівник відділу освіти РДА Кутовий В.Є., мовляв, а що ж ви чекаєте вже пів лютого пройшло, знову буде така історія як і в січні? Тільки цього разу, наскільки я розумію, бюджетні дірки ОТГ за рахунок районного бюджету ніхто закривати не буде, і зарплата окремих установ знову опиниться десь в повітрі, але коли прийде осяяння до святих, коли вони це збагнуть, невідомо…


20.02.2018

Павленко Дмитро

Немає коментарів:

Дописати коментар