Як грім серед ясного дня, на початку липня
місяця, було повідомлення про призначення нового директора КП «Господар»
Р.Ніязова. З врахуванням того, що Ніязов раніше працював директором одного з
комунальних підприємств міста Прилуки, була надія на зміну стиля керівництва на
підприємстві. І перша, з моєї ініціативи, зустріч з Ніязовим у його службовому
кабінеті це підтверджувало. Було якесь порозуміння тих проблемних питань, що є
на підприємстві. І я обіцяв йому підтримку та правову допомогу. Але не так сталося,
як гадалося.
Уже через місяць Ніязов перейняв ту
«хронічну хворобу, що їм хтось мішає». І вже скоро отримую від його письмове
запрошення на загальні збори трудового колективу на 8 годину 21 вересня. Я не
буду їх коментувати, думаю оцінку дасть кожний хто їх прослухає наживо (вмикай
аудіо). Але скажу відверто, я не чекав від Ніязова таких дій на мою адресу.
Звинувачуючи мене в тім, що я звернувся на підприємство з 20 письмовими
зверненнями і таким чином заважаю працювати. І для цього проводить збори в
робочий час обговорюючи моє право на звернення. Дива та й годі. Ви ще мені
встановіть ліміт письмових звернень.
Але директор сам змушує мене по декілька
раз звернутися щоб отримати певну інформацію. Ось один із прикладів. Як всім
відомо в газеті був опублікований Публічний договір з вивезення побутових
відходів. Я, звісно вніс письмове заперечення, мотивуючи тим, що Публічний
договір на комунальні послуги не може бути застосований з огляду Закону України
«Про житлово-комунальні послуги». Отримую відповідь в якій не зазначено
враховано заперечення чи ні. Я пишу письмове зауваження – отримую відповідь, за
підписом Ніязова, теж саме. В третє звертаюся і знову відповідь але про інше,
роз’ясняють мені що таке Публічний договір. І це змушує мене вже в четверте
звернутися. А так і по іншим зверненням доводиться по два три рази звертатися
щоб отримати необхідну інформацію. З цього роблю свій висновок – який низький
професійний рівень працівників адмінапарату.
А інформація необхідна мені як споживачу
послуг які надає підприємство так і в діяльності громадської організації «За
права споживачів». Так, ми здійснюємо громадський контроль за розрахунками норм
надання послуг, тарифів, якістю надання послуг, робіт, торгівлі, надаємо
правову допомогу споживачам. І я розумію, що це викликає певне невдоволення
керівництва КП «Господар». Контроль ніхто не любить. А тут ще й громадський.
Краще все робити тайком, щоб ніхто нічого не знав. Але не думайте, що ми
контролюємо тільки комунальне підприємство. Перевіряємо звернення споживачів з
послуг електропостачання, газопостачання, торгівлі. Як приклад є звернення з
позовам до Київського окружного адміністративного суду про визнання незаконним
рішення про встановлення ціни на газ для населення.
Але повернуся до зборів. Керівництву
підприємства не вдалося збурити простих працівників. Як я бачив, вони були
набагато стриманішими від того ж
заступника директора Садового, юриста Тарасенко, пічника чи майстра Поляного. А один із робочих навіть висловив
мені невдоволення щодо організації його роботи. І у мене немає зауважень до
простих працівників. Натомість, у мене питання чому не виплачують їм 20 %
премії, адже премія закладена в тарифі.
Тож раджу новому керівнику комунального
підприємства Р.Ніязову змінити думку до діяльності громадської організації і
мене особисто. Ми не мішаємо і немає цілі розбалансувати підприємство, як він
висловлюється. А раджу Р.Ніязову укріпити виконавчу дисципліну, строго
використовувати кошти за призначенням, не піддаватися на різні провокації і
прозвітувати через газету, що ним зроблено особисто за 100 днів роботи на
посаді. І знати, що власником
комунального підприємства є Варвинська громада. А вона повинна знати все.
10.10.2018 року Голова ВРГО «За права споживачів» В.П.Остапець
Да затрахав ти пан Остапець, все у тебе не так. Піди до БЮТ і АПУ нехай тебе поставлять директором КП і покажи як треба. Для тебе не такі були по пам'яті:
ВідповістиВидалитиСоломаха, Мельников, Таран, Ворона, Шемет, Черняхович, Садовий, Ніязов.
Сам стань і що небудь зроби. Ментяра фіговий (я б написав кріпше так удалять, але ти поняв.)
А що не так він написав? Я думаю що мій коментар до тебе, до підора не "удалять". Ї*ать вас треба, та нікому окрім Остапця.
ВидалитиСергій Миколайович не нервуйся. Я не мав і не маю до тебе особистих претензій, а претензії в мене до комунального підприємства. І не рівняй себе до вище перерахованих директорів вони були набагато кращими за тебе. Але і до них в мене особистих претензій немає. І я тебе не звільняв, тебе звільнила Саверська, якій ти весь час догоджав. Тож май таку подяку від неї.
ВидалитиПодав запит за ціну на газ так і отримали підвищення.Може треба вже помовчати там де явно ти не потянеш. До...буй місцевих.
ВідповістиВидалити