середу, 10 жовтня 2018 р.

Хто кому заважає?


     Як грім серед ясного дня, на початку липня місяця, було повідомлення про призначення нового директора КП «Господар» Р.Ніязова. З врахуванням того, що Ніязов раніше працював директором одного з комунальних підприємств міста Прилуки, була надія на зміну стиля керівництва на підприємстві. І перша, з моєї ініціативи, зустріч з Ніязовим у його службовому кабінеті це підтверджувало. Було якесь порозуміння тих проблемних питань, що є на підприємстві. І я обіцяв йому підтримку та правову допомогу. Але не так сталося, як гадалося.

      Уже через місяць Ніязов перейняв ту «хронічну хворобу, що їм хтось мішає». І вже скоро отримую від його письмове запрошення на загальні збори трудового колективу на 8 годину 21 вересня. Я не буду їх коментувати, думаю оцінку дасть кожний хто їх прослухає наживо (вмикай аудіо). Але скажу відверто, я не чекав від Ніязова таких дій на мою адресу. Звинувачуючи мене в тім, що я звернувся на підприємство з 20 письмовими зверненнями і таким чином заважаю працювати. І для цього проводить збори в робочий час обговорюючи моє право на звернення. Дива та й годі. Ви ще мені встановіть ліміт письмових звернень.
      Але директор сам змушує мене по декілька раз звернутися щоб отримати певну інформацію. Ось один із прикладів. Як всім відомо в газеті був опублікований Публічний договір з вивезення побутових відходів. Я, звісно вніс письмове заперечення, мотивуючи тим, що Публічний договір на комунальні послуги не може бути застосований з огляду Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Отримую відповідь в якій не зазначено враховано заперечення чи ні. Я пишу письмове зауваження – отримую відповідь, за підписом Ніязова, теж саме. В третє звертаюся і знову відповідь але про інше, роз’ясняють мені що таке Публічний договір. І це змушує мене вже в четверте звернутися. А так і по іншим зверненням доводиться по два три рази звертатися щоб отримати необхідну інформацію. З цього роблю свій висновок – який низький професійний рівень працівників адмінапарату.
     А інформація необхідна мені як споживачу послуг які надає підприємство так і в діяльності громадської організації «За права споживачів». Так, ми здійснюємо громадський контроль за розрахунками норм надання послуг, тарифів, якістю надання послуг, робіт, торгівлі, надаємо правову допомогу споживачам. І я розумію, що це викликає певне невдоволення керівництва КП «Господар». Контроль ніхто не любить. А тут ще й громадський. Краще все робити тайком, щоб ніхто нічого не знав. Але не думайте, що ми контролюємо тільки комунальне підприємство. Перевіряємо звернення споживачів з послуг електропостачання, газопостачання, торгівлі. Як приклад є звернення з позовам до Київського окружного адміністративного суду про визнання незаконним рішення про встановлення ціни на газ для населення.                            
     Але повернуся до зборів. Керівництву підприємства не вдалося збурити простих працівників. Як я бачив, вони були набагато стриманішими від того ж  заступника директора Садового, юриста Тарасенко, пічника чи майстра  Поляного. А один із робочих навіть висловив мені невдоволення щодо організації його роботи. І у мене немає зауважень до простих працівників. Натомість, у мене питання чому не виплачують їм 20 % премії, адже премія закладена в тарифі.
     Тож раджу новому керівнику комунального підприємства Р.Ніязову змінити думку до діяльності громадської організації і мене особисто. Ми не мішаємо і немає цілі розбалансувати підприємство, як він висловлюється. А раджу Р.Ніязову укріпити виконавчу дисципліну, строго використовувати кошти за призначенням, не піддаватися на різні провокації і прозвітувати через газету, що ним зроблено особисто за 100 днів роботи на посаді.   І знати, що власником комунального підприємства є Варвинська громада. А вона повинна знати все.


  10.10.2018 року                    Голова ВРГО «За права споживачів»                          В.П.Остапець


4 коментарі:

  1. Да затрахав ти пан Остапець, все у тебе не так. Піди до БЮТ і АПУ нехай тебе поставлять директором КП і покажи як треба. Для тебе не такі були по пам'яті:
    Соломаха, Мельников, Таран, Ворона, Шемет, Черняхович, Садовий, Ніязов.
    Сам стань і що небудь зроби. Ментяра фіговий (я б написав кріпше так удалять, але ти поняв.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А що не так він написав? Я думаю що мій коментар до тебе, до підора не "удалять". Ї*ать вас треба, та нікому окрім Остапця.

      Видалити
    2. Сергій Миколайович не нервуйся. Я не мав і не маю до тебе особистих претензій, а претензії в мене до комунального підприємства. І не рівняй себе до вище перерахованих директорів вони були набагато кращими за тебе. Але і до них в мене особистих претензій немає. І я тебе не звільняв, тебе звільнила Саверська, якій ти весь час догоджав. Тож май таку подяку від неї.

      Видалити
  2. Подав запит за ціну на газ так і отримали підвищення.Може треба вже помовчати там де явно ти не потянеш. До...буй місцевих.

    ВідповістиВидалити