понеділок, 25 травня 2020 р.

Теліпачка і тариф.

      Виявляється в нашій громаді є значна кількість осіб жіночої статі, які вважають, що можуть будь-що і будь-коли говорити, писати, тобто видавати з себе будь-що, брехати, оббріхувати будь-кого, робити заяви про будь-що, незважаючи ні на що, і так далі. І це все вони мають право робити тільки тому, що вони жінки. Я тут говорю не про банальну затягану тему, що жінка у спорі завжди права, мова йде саме про право жінки брехати, оббріхувати, маніпулювати та ширити маячню публічно, це цікава тєма особливо для тих хто переймається гендерною рівністю. Чому ці особи жіночої статі вважають, що мають таке право, мені не відомо, вони про це не заявляли, але я можу припустити, що це з причини відсутності здорового глузду та належного виховання.

    Я особисто декілька разів спостерігав такі прояви жлобства, в основному в залі засідань селищної ради, а також у владних коридорах та кабінетах. І коли я пробував зупинити брехню, зловживання чи маніпуляції, перебиваючи того хто брехав та ніс всяку маячню, мені відразу розповідали, що а-я-я-й, це ж жінка, що ти робиш, їй можна і так далі. Надивишись на всякого роду чиновників, я особливо і не дивувався цим всім історіям. Я навіть не дивувався з того приводу, як це тупо виглядає, і позбавлене будь-якого сенсу, бо відразу та брехня вилізає на поверхню. Також мені особисто не зрозуміло з якої причини ці особи жіночої статі це роблять, але я можу припустити, що це відбувається у зв’язку з розумовою неповноцінністю, що в медицині називається дебільністю, наслідком якої є розвиток безумовного чи безпричинного процесу так би мовити теліпання язиком. Язик без кісток, теліпається, от воно всяке і вилазить з рота.
    Я б цього допису і не писав, і цієї б теми не порушував, якби не випадок що трапився в соц. мережі у сумнозвісній групі де адміністратор групи тупо взялася мене оббріхувати та й щодо подій до яких я не мав та  не маю відношення. Ця брехня настільки очевидна, що  я не міг не відреагувати, щоб на яскравому прикладі показати цю проблему. А це проблема, коли люди з певними розумовими вадами постійно ширять брехню та маячню, ширячи в суспільстві, яке й так не може скласти до купи те все що зараз відбувається, відверте та безглузде шопопало.
   Так от 08 травня 2020 року в соц. мережі в групі Варва-барахолочка якийсь мешканець Варви зробив допис щодо підняття тарифів на водопостачання та водовідведення під час карантину. Відразу під цим дописом в коментарях якась Надя Іваненко, я так розумію, жінка якій можна все, написала, що ці тарифи зробив я, Дмитро Павленко. Через деякий час адміністратор групи Виприцька продовжила цю брехню та маніпуляцію своїм коментарем, де дякувала мені за тарифи, які начебто я ввів в дію, адже вони діють відповідно це зробив я. На це все я змушений був жорстко та різко відреагувати, адже це повна маячня та брехня.

За свою реакцію я був забанений в групі. От так все легко та просто. Це при тому що буквально кілька днів тому ця ж особа писала в дописі в якому їй пропонували офіційний статус та зарплату з селищного бюджету, що вона використовує тільки офіційну інформацію а не з потолка, особливо тепер. Невідомо що було до того тепер, але особливо тепер тільки з офіційних джерел.


Але не пройшло і п’ять діб і все знову полізло.  Знову ж таки, мені невідомо з якою метою та з якої причини згадані особи це вчинили, можливо і були якісь у них причини обкидати мене своїм лайном, але я більше схиляюся до версії описаної вище – розумова неповноцінність, тобто повне нерозуміння того, що відбувається навколо цього питання. Адже все добре цим пояснюється. Бо як інакше можна пояснити приписування мені, приватній особі, дій які були вчинені двома підприємствами та органом місцевого самоврядування, тобто десятками людей. Це тільки розумова неповноцінність та відповідно нездатність зрозуміти, що таке тариф та як він розраховувався в конкретному випадку та як він вводився в дію, що Павленко не те що там не причетний, більше того я публічно в мережі заявляв, що  не згоден з запропонованим тарифом, але ж наших славних теліпачок, тобто осіб жіночої статі в яких просто теліпається язик, і яким все одно що теліпати, будь які обставини цієї справи не цікавлять, бо вони просто теліпають язиками.



Я нагадаю всім хто цікавиться цією історією, що Варвинська селищна рада наприкінці минулого року виділила 50 тисяч гривень для КП «Господар» для розрахунку тарифів. КП «Господар» в особі директора уклав договір № 52-10-19 з ДП «НДКТІ МГ», ось вам для цього відповідне зображення.

Це державне підприємство, щось там нарахувало та надало до КП «Господар». Коли я побачив ці так звані розрахунки, я відразу сказав, що це не розрахунки тарифів це щопопало і особисто просив директора не подавати цього розрахунку до виконкому на розгляд. Я нагадаю якщо хтось не знав та й забув, що розрахунки тарифів не тільки розраховуються, і щоб підприємство їх змогло і почало використовувати, потрібно щоб ці тарифи розглянув відповідний орган місцевого самоврядування, в нашому випадку це виконком Варвинської селищної ради, і встановив їх, ці тарифи, тобто прийняв рішення, що на території Варви діють от такі тарифи. Але ж це не потрібно Виприцькій, у неї ж просто теліпається язик.
Директор КП «Господар», Щербатюк О.М. ці тарифи, ті що шопопало, подав на розгляд виконкому і не зважав на моє прохання їх переробити.

Ще до розгляду цих тарифів на засіданні виконкому я подав туди свої зауваження на 4 сторінках, про що публічно заявив у своєму дописі «Випробування тарифами не пройшов». Звичайно, що ті зауваження не були враховані виконкомом, і 20 березня на своєму засіданні виконком ці тарифи встановлює, тобто вводить в дію, не Павленко Дмитро, а виконком, тобто обрані в певний спосіб особи вповноважені на виконання функцій органів місцевого самоврядування, ви цих осіб частково можете бачити на світлинах нижче.



В ряду, що далі від вікна сидять на стільцях ті які тариф подали на встановлення, тобто працівники КП «Господар», під стіночкою сидять посадовці, які погодилися на такі тарифи, а ближче до вікна сидять члени виконкому, які за цей тариф проголосували, ще частина цих членів сидить за президією, а ще частина якої не видно на цих світлинах під вікном. І оці особи уповноважені законом на виконання функцій органу місцевого самоврядування в складі здається 9 чоловік і ввели в дію ці тарифи, рішення про це до речі було опубліковані в районній газеті, і на сайті селищної ради.  

А ну ж давайте подивимося хто ж підписав це рішення виконкому? Хто це, о невже жінка? І не просто жінка, найсвятіша на світі жінка. А ви теліпачки дозволу взяли про тариф теліпати, що він поганий, ви бачите чий тут підпис? Але ж Виприцькій це все не потрібно, що їй ті обставини, їй це не цікаво, бо в неї просто теліпається язик.
От такі обставини розрахунку та введення в дію тарифу, і як ви можете переконатися мене там немає та і бути не може, але ж, язик просто теліпається, а пальці клацають по кнопкам.
Дивлячись на оце все, на таке тупе і дурне, в мене виникає підозра, що поряд з епідемією корона вірусу у Варві набирає обертів епідемія сказу, особливо серед деяких осіб жіночої статі. І якщо так все буде розвиватися і далі, потрібно буде звернутися до відповідних органів щоб почали вживати необхідних дій з локалізації цієї небезпечної епідемії. Можна робити будуть які заяви, що Павленко зробив тарифи, що у Прилуцькій лікарні мордують, морять голодом та відправляють на той світ варвинчан, і виключно варвинчан; можна казати що зєля найвеличніший лідер сучасності, а можна заявити що Земля плоска, але ж треба і міру знати, бо язик не для того, щоб ним просто теліпати.
Так що шановні панове, а особливо пані тримайте соціальну дистанцію, користуйтеся здоровим глуздом, перевіряйте інформацію, не теліпайте просто так язиками, не будьте схожими на Виприцьку, а інакше ми точно скотимося в епідемію сказу.
12.05.2020
Павленко Дмитро

Немає коментарів:

Дописати коментар