середу, 21 травня 2014 р.

Як армія робить з людей патріотів.


                                

 Як армія робить з людей патріотів. 
15 травня в ході робочої зустрічі голови Чернігівської обласної ради Миколи Звєрєва було висловлено інформацію про те, що сільський голова Антонівки був мобілізований до лав армії. Пан Звєрєв дуже здивувався такій ситуації й пообіцяв розібратися з цим питанням. І як можна зрозуміти з публікації Укрінформу мабуть розібрався. Далі текст з файла з посиланням на джерело.

Сільський голова з Чернігівщини залишився в армії снайпером
Призваний до війська сільський голова одного з населених пунктів Чернігівщини Віталій Якименко відмовився демобілізуватися й повертатися на роботу.
Інформацію про це поширив регіональний медіа-центр Міноборони в м. Чернігів, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Коли армійське командування довідалося, що я - сільський голова, то запропонувало повернутися до звичної роботи. Перед усім строєм мене запитували: "А хто ж організовуватиме партизанський рух на селі в разі війни?". Я відповів, що залишаюся тут. Село не пропаде. Партизанів там вдосталь. А я прийшов захищати Україну. І не за гроші, а за ідею", - процитував солдата медіа-центр.
Строкову службу свого часу Якименко проходив у внутрішніх військах, де був водієм-стрільцем. Під час нещодавньої часткової мобілізації резервістів потрапив до роти снайперів. Зараз його підрозділ працює пліч-о-пліч з розвідниками на прикритті вогневих позицій тактичної групи і вправляється у швидкісній стрільбі. Підготовка відбувається вдень і вночі за спеціальною методикою, яка передбачає постійну зміну обстановки та складні умови виконання вправ.
"За десять перших днів я отримав великий досвід. Вправ зі стрільби виконав стільки, що дві біжучі мішені спокійно "кладу" з двох пострілів. Працювали з картами, компасом, засобами зв’язку, навчилися орієнтуватися на місцевості. Знаю, як готувати спеціальний маскувальний халат та пройти небезпечну ділянку так, щоб і гілка під ногами не тріснула", - поділився набутим досвідом сільський голова-боєць.

Початок форми
Кінець форми

http://www.ukrinform.ua/ukr/news/silskiy_golova_z_chernigivshchini_zalishivsya_v_armiii_snayperom_1940375

3 коментарі:

  1. Проблема не в том, что голову села забрали служить, а в том, что куча "мояхатаскраювцев" откупляется от призова, да и вообще, что в такое время возможно откупится.

    ВідповістиВидалити
  2. Про яку відмову від демобілізації Ви пишете,якщо призваних військових всіх без винятку відпустять лише при підписанні закону "Про демобілізацію" в.о Президента.По закону України голові сільської ради повинні надати відстрочку так як він числиться у списках на бронюванні,але вона не була надана ,а сміховищем є те, що йому дали повістку,а у Прилуцько-Варвинському військоматі його називають ДОБРОВОЛЬЦЕМ. Ця стаття БРЕХНЯ і написана тими кому вона вигідна.

    ВідповістиВидалити
  3. Я ненавиджу Путіна.який затіяв війну на нашій землі.Я ненавиджу росіян .які підтримують дії цієї паскуди.Я ненавиджу українців.які живуть в Росіі і воюють з своїми родичами з України по телефону і в скайпі.Я ненавиджу українців.які сьогодні розмахуюють російськими прапорами.і продаються за 200 гривень.Я ненавиджу їх .бо сьогодні поряд з чеченами і росіянами вони вбивають наших хлопців.На сьогоднішній день оте так зване мирне населення в Донецькій і Луганській обл.вже не украіїнці і немає сенсу за те бидло віддавати життя.Я НЕНАВИДЖУ ТАКИХ УКРАЇНЦІВ.

    ВідповістиВидалити