середа, 16 грудня 2020 р.

14+9=26

 


                В п’ятницю 11 грудня 2020 року відбулося засідання бюджетної комісії селищної ради.  Перше в цьому скликанні. Як депутат селищної ради та член бюджетної комісії  я теж був присутній на цьому засіданні. Але я не побачив нічого нового в порівнянні з попередніми трьома роками діяльності як селищної ради так і зокрема бюджетної комісії. «Ширка» в дії. Щоб я не говорив, які аргументи не наводив, нічого не сприймається. Тебе просто тупо ігнорують. Сидять мовчки, дивляться з під лоба, оченята бігають і продовжують мовчати, а потім просто голосують, бо дуже кажуть треба. І було в одного з ширкотворців вирвалося, бо досвіду замало, не те що секретаря селищної ради: так а за що голосуємо? А йому кажуть: сніг треба чистити, що не ясно? А, сніг, ну тоді ясно, голосуємо. До речі, в минулому скликані «ширки» один із ширкотворців ставив стовпи в сосновому лісі на березі Удаю, за те і голосував. В цьому випадку хтось буде сніг чистити по дощу, що ж тут такого треба ж щось балакати, треба ж голосувати, бо «ширка», треба обов’язок виконувати.

               Якщо ви запитаєте мене, а за що там голосували на тому засіданні, то я вам не поясню, та й думаю, що ніхто не пояснить, і особливо ті хто голосував. Адже зрозуміло, що вони нічого не читали, нічого не обговорювали, та й завдання в них таке не стоїть розбиратися, що ж там їм розбиратися, коли дана вказівка голосувати. Про що і повідомив майже не депутат, але ще голова бюджетної комісії Неліпа В.М. Нам, каже, треба проголосувати за бюджет, бо дуже треба. Так немає ж інформації, що там в тому бюджеті, де ж розрахунки де пояснення і так далі? А що, каже начальник фінансового відділу Кузьмич М.О., ви сумніваєтесь в тому що ми порахували? Звичайно, що сумніваюся, це моя місія як депутата сумніватися та здійснювати контроль. Тим більше коли мені запитувану мною інформацію не надають, звичайно що я сумніваюся. Я розумію, що Марина Олександрівна за час своєї роботи не бачила контролю навіть однієї миті, тому і ставить такі питання. Та й відповідь не забарилася на її ж питання. Вона в заголовку цього допису. Саме таке рівняння вивели з проекту бюджету на 2021 рік начальник відділу фінансів селищної ради та бувший голова бюджетної комісії Гармаш В.І., який як ми можемо розуміти ніколи не сумнівався в розрахунках фінансового відділу. 14+9=26 це так виглядає результат обговорення видатків на утримання лікарні. Потрібно 26 мільйонів, національна служба здоров’я дає 14 млн., у селищного бюджету просять решту 9 млн., що не ясно, підсумував без кількох днів перший заступник селищного голови Гармаш В.І. Та і я ж кажу, що ж тут не ясного, все прєдєльно ясно. І це при тому, що ми детально не обговорювали жодної з цифр в бюджеті. Але все вже ясно як Божий день – там повний хаос, і може не так у цифрах, як в розумінні ситуації, розумінні викликів, які постають зараз перед громадою, в розумінні що і як потрібно робити. Але в розпоясаних бухгалтерів є залізобетонний аргумент: собаки гавкають, а караван іде.

        Цікавий приклад, коли депутат Доля Л.В., керівник фракції «ЄС» в селищній раді запитала в начальника фінансового відділу, який рівень преміювання в апараті ради, а який в інших бюджетних установах, то відразу не почула жодної відповіді. І лише за третім чи четвертим разом вдалося з’ясувати, що в апараті ради преміювання на рівні 20 відсотків від посадового окладу, а в решті невідомо, начальник фінансового відділу не знає який рівень , але дуже просила голосувати за такий проект бюджету, про який і сама багато чого не знає. А пропозиція від того ж таки депутата про рівний відсоток преміювання для всіх працівників бюджетних установ взагалі і не міг сприйматись хоч якось, звісно, що за це «ширка» голосувати не буде. 

        Але на фоні загального та тотального фіаско ця інформація ні про що. Адже вже зараз потрібно думати та говорити про те, як бюджетні установи взагалі переживуть перший квартал 2021 року. Якими вони стануть вже в перші місяці роботи в новоствореній ОТГ з таким «досвідченим»  менеджментом. І на мою думку яскравим лакмусом в цьому буде саме лікарня. І як би там «поважні» посадові особи не пояснювали попередження про можливе скорочення, саме лікарня і покаже як, кого і, що характерно, скільки будуть скорочувати. Нам говорять там змінюється власник от тому є попередження. Звичайно ж це тільки лікарня змінює власника, а сільські школи, дитсадки, будинки культури і так далі, їх теж попередили про скорочення??? А як же ж бути з новим апаратом ради, який планують добрати, і який буде збільшено практично вдвічі, і складатиме близько 100 штатних одиниць??? Запитань більше ніж відповідей.  Але відповідь на питання як буде працювати «ширка» є – буде просто і тупо голосувати за будь що, в будь якій редакції, що буде запропоноване величезними «фахівцями». І при цьому швиденько, поки ніхто не зможе зреагувати.

     Так що нумо, зробимо себе ще раз!


14.12.2020


Депутат Варвинської селищної ради Павленко Дмитро


Немає коментарів:

Дописати коментар